Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
    Jep, was een organisatie van Subaruclub.nl.
    Die moeder was op het forum komen vragen of er eens iemand met een Impreza zou willen langskomen en een ritje geven voor haar zieke kind en het is een beetje, euhm, uitgelopen???
    Schitterend initiatief natuurlijk!
    ja, super!
    ik zat wel even met natte oogjes hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gaston
      Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
      Die moeder was op het forum komen vragen of er eens iemand met een Impreza zou willen langskomen en een ritje geven voor haar zieke kind en het is een beetje, euhm, uitgelopen???
      ja, super!
      Lol, idd, wel ontroerend!!!
      Ben je gaan kijken? Ziet er wel super uit, zo 150 Scooby's achter elkaar

Comment

• Amai, das een zeer mooi initiatief! Chapeau! :o

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gaston
          Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
          ja, super!
          Lol, idd, wel ontroerend!!!
          Ben je gaan kijken? Ziet er wel super uit, zo 150 Scooby's achter elkaar
          :respect:

Comment

• Bij deze wil ik Pascal nog eens bedanken voor het nemen van en plaatsen vd foto's v mijn WRX

Die actie voor Jesse is voor een koppel in een Impreza GT Turbo helaas minder goed afgelopen : bij het naar huis rijden zijn ze gecrasht bij het nemen ve afrit vd snelweg ; gelukkig zijn ze er wel zonder kleurscheuren vanafgekomen (op wat kneuzingen en snijwonden door glasscherven na ) , ze zijn zelf uit het wrak gekropen dat op zijn dak lag en hebben een andere Impreza-rijder thuis opgebeld om hun op te pikken :

gelukkig hadden ze deze 4-puntsgordels aan :

Bron : http://www.subaruclub.nl/forum/viewt...?p=43060#43060

Comment

• Auch, dan doe je eens iets voor het goede doel

Filmpjes:

Comment

• Legacy 3.0R spec.B Touring Wagon (nu ook met handgeschakelde 6-bak en standaard Bilstein sportophanging) :

De Forester 2.5XT (met 2,5 liter turbomotor met 210pk, waarschijnlijk is dit een terug getunede versie vd USA WRX 2,5 Liter (300pk)STI-motor ) :

bron : http://www.auto55.be/content/page.php?id=3281

Comment

• Comment

• Schone uitlaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door super 7
                      Schone uitlaat
                      Mooi, niet echt vind ik, maar wel passend voor een Impreza. (waarmee ik niet wil zeggen dat ik een impreza lelijk vind, integendeel)
                      nls2000

Comment

• Impreza Track day @ Bitburg

Comment

Impreza Track day @ Bitburg

Is ook wel mooi in dat witte kleurtje

Comment

• Jep jep is idd ook mooi!!

En nog goed Subaru nieuws: de Legacy is gekocht en zal in garage staan rond januari 2005. (tenzij we goed bod krijgen voor huidige Legacy)

Comment

• Sjiek sjiek, ik vind dat een hele mooie wagen die nieuwe Legacy, alleen spijtig van het beperkte dealernet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                                Sjiek sjiek, ik vind dat een hele mooie wagen die nieuwe Legacy, alleen spijtig van het beperkte dealernet!
                                Inderdaad. Vanmiddag bij Troch trouwens lange babbel gehad samen met mijn oudjes mee.
                                Vanaf volgend jaar zouden er in gans Belgie nog maar 7 officiele dealers zijn. Elke dealer moet aan bepaalde voorwaarden voldoen: bv. op ten minste 15km van een autostradeafrit zich bevinden, ten minste 200m² showroom en niet in een landelijk gebied.... enz... een contract van serieus aantal blz...

Maar soit, zoals wij ook zeggen. Het Subaru publiek is reeds een overtuigd publiek. Natuurlijk zouden enkele campagnes (zoals de nieuwe op MTV ) zeker geen deugd doen en wat meer dealers zou misschien ook een wat grotere verkoop opleveren... maar is ook niet erg, wij zullen met héél exclusieve wagen rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                  Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                  Vorig weekend stond er tijdens de rally van Roeselare (of moet ik zeggen de Omloop van Vlaanderen) zo'n Impreza LM-edition, of hoe heette die ook al weer? 't Was zo'n lichtblauwe. Ik zal eens foto'tje posten straks.
                                  zo'n WR1 in het ICE-BLUE ??
                                  Oordeel zelf. Ik geloof dat het zo eentje is!

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAAANcVHSsuGzgPmftJEeXnH1fxzRvBexGIdutpvHmS4RF92 yYo!7*vrLPCHrzwuaphlEdF8cWhuFg264CFTIzsB6gGOI4GDTZ GHPuXAWLanGOuijdmmQ/Omloop%20016.jpg?dc=4675489309761309049[/img]
                                  Das die van munster.. is een solberg. Denk dat deze niet bij de subaru dealer te krijgen zijn in belgie

Comment

• Oa in Frankrijk kan/kon je de WRX STI Petter Solberg kopen voor 37 900 € :

Comment

• Voor degenen die meer ruimte en comfort + zakelijker uitstraling :

De Legacy Touring Wagon is een ruime en praktische stationcar, maar dan met de specifieke kenmerken van een Subaru. Zeker als Spec B spectaculair snel en toch zakelijk verantwoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost
                                        Voor degenen die meer ruimte en comfort + zakelijker uitstraling :

http://www.autozine.nl/text/314.html
                                        Damn, wil ik wel testrit mee doen

Als aan het einde van de testrit een braakliggend terrein wordt opgezocht om de absolute limieten te verkennen, blijkt een aspirant koper eenzelfde test te doen met een klassieke Ferrari. De beide proefritten monden al snel uit in een krachtmeting. Raad eens wie wie de baas was? Een hint: het regende en de Legacy Touring Wagon is voorzien van vierwielaandrijving.

Comment

• Comment

Working...
                                          X