Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jep, was een organisatie van Subaruclub.nl.
Die moeder was op het forum komen vragen of er eens iemand met een Impreza zou willen langskomen en een ritje geven voor haar zieke kind en het is een beetje, euhm, uitgelopen???
Schitterend initiatief natuurlijk!
Die moeder was op het forum komen vragen of er eens iemand met een Impreza zou willen langskomen en een ritje geven voor haar zieke kind en het is een beetje, euhm, uitgelopen???
ja, super!
ik zat wel even met natte oogjes hoor
Lol, idd, wel ontroerend!!!
Ben je gaan kijken? Ziet er wel super uit, zo 150 Scooby's achter elkaar
ja, super!
ik zat wel even met natte oogjes hoor
Lol, idd, wel ontroerend!!!
Ben je gaan kijken? Ziet er wel super uit, zo 150 Scooby's achter elkaar
Bij deze wil ik Pascal nog eens bedanken voor het nemen van en plaatsen vd foto's v mijn WRX
Die actie voor Jesse is voor een koppel in een Impreza GT Turbo helaas minder goed afgelopen : bij het naar huis rijden zijn ze gecrasht bij het nemen ve afrit vd snelweg ; gelukkig zijn ze er wel zonder kleurscheuren vanafgekomen (op wat kneuzingen en snijwonden door glasscherven na ) , ze zijn zelf uit het wrak gekropen dat op zijn dak lag en hebben een andere Impreza-rijder thuis opgebeld om hun op te pikken :
Sjiek sjiek, ik vind dat een hele mooie wagen die nieuwe Legacy, alleen spijtig van het beperkte dealernet!
Inderdaad. Vanmiddag bij Troch trouwens lange babbel gehad samen met mijn oudjes mee.
Vanaf volgend jaar zouden er in gans Belgie nog maar 7 officiele dealers zijn. Elke dealer moet aan bepaalde voorwaarden voldoen: bv. op ten minste 15km van een autostradeafrit zich bevinden, ten minste 200m² showroom en niet in een landelijk gebied.... enz... een contract van serieus aantal blz...
Vorig weekend stond er tijdens de rally van Roeselare (of moet ik zeggen de Omloop van Vlaanderen) zo'n Impreza LM-edition, of hoe heette die ook al weer? 't Was zo'n lichtblauwe. Ik zal eens foto'tje posten straks.
De Legacy Touring Wagon is een ruime en praktische stationcar, maar dan met de specifieke kenmerken van een Subaru. Zeker als Spec B spectaculair snel en toch zakelijk verantwoord.
Als aan het einde van de testrit een braakliggend terrein wordt opgezocht om de absolute limieten te verkennen, blijkt een aspirant koper eenzelfde test te doen met een klassieke Ferrari. De beide proefritten monden al snel uit in een krachtmeting. Raad eens wie wie de baas was? Een hint: het regende en de Legacy Touring Wagon is voorzien van vierwielaandrijving.
Comment