Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De WRX MY2005 is in 't land : heb vandaag ene zien staan toen ik op onderhoud ging .
Verschillen tov de MY 2004 : 3-spakig stuurwiel , andere bedieningsknoppen automatische airco (dezelfde als in Saab 9-2X ) , rode remklauwen , en nieuwe metaalkleur (dezelfde of sterk lijkend op die vd WR1 aka Petter Solberg Edition ) .
De WRX MY 2005 zou ook 1000 Euro duurder zijn door oa de zijdelingse airbags die er nu standaard opzitten (voorheen was dit al enkele jaren zo voor de Duitse markt ) .
Je hebt een fantastische rit gemist zondag in Luxemburg , tourtocht v 400km over bochtige wegen doorheen Lux , de opkomst was wel beperkt maar dat had ook voordeel dat we niet veel op achterblijvers moesten wachten .
Was wel fantastisch geluid met die Scooby-armada met enkele open uitlaten en Dumpvalves door tunneltjes of smalle straatjes knallen v Echternach ,Vianden enz .
De WRX MY 2005 zou ook 1000 Euro duurder zijn door oa de zijdelingse airbags die er nu standaard opzitten (voorheen was dit al enkele jaren zo voor de Duitse markt ) .
Je hebt een fantastische rit gemist zondag in Luxemburg , tourtocht v 400km over bochtige wegen doorheen Lux , de opkomst was wel beperkt maar dat had ook voordeel dat we niet veel op achterblijvers moesten wachten .
Was wel fantastisch geluid met die Scooby-armada met enkele open uitlaten en Dumpvalves door tunneltjes of smalle straatjes knallen v Echternach ,Vianden enz .
Natuurlijk, zo kan je ook blijven wachten tot je een Scooby koopt!! En nu ook overtuigd Subaru lover allicht?
Een tijd terug toonden wij al impressies van de nieuwe Subaru Impreza en van een compacte roadster. Beide wagens waren voorzien van een compleet vernieuwde grille met Subaru-logo. Die voorkant zullen we vanaf nu terug gaan zien op de nieuwe wagens van Subaru. Voor het nieuwe gezicht van de toekomstige Subaru-modellen is de Griek Andreas Zapatinas verantwoordelijk. Eerder in zijn carrière ontwierp hij onder meer de Fiat Barchetta en de Alfa 145.
Onlangs is de kleine R2, het eerste productiemodel van Subaru waar de handtekening van Zapatinas onder staat, in productie gegaan. Voorlopig wordt de R2 alleen in Japan aan de man gebracht. Naar verwachting komt in de nabije toekomst een auto die van de R2 is afgeleid naar Europa. Hij komt in het Subaru-programma ónder de Justy en is daarmee de opvolger van de Vivio. De R2 is 3,40 meter lang en is in Japan te koop met motoren van 45 of 64 pk. Overigens is de typenaam R2 een knipoog naar het verleden: de kleine Subaru R-2, zag al in 1969 het levenslicht.
Subaru is nog druk bezig met de ontwikkeling van de R1; die 3-deursversie komt over enige tijd het programma van de kleine Subaru's versterken. Op de Detroit Motorshow, die komende januari zijn poorten opent, laat Subaru een 7-zits mpv zien. Die auto staat ook op de nominatie om naar Europa te worden geëxporteerd. Hoogstwaarschijnlijk wordt die grote mpv de eerste Subaru met het nieuwe gezicht in Europa.
Comment