Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De R2 en R1 vallen ook niet echt in mijn smaak maar ik kan me inbeelden dat dat in Japan goed zal verkopen.
En die MPV: het werd tijd. Al jaren geleden waren ze aan het testen met een wagen die 7 plaatsen had maar toch gewoon als een Touring of sedan eruitzag!
De R2 en R1 vallen ook niet echt in mijn smaak maar ik kan me inbeelden dat dat in Japan goed zal verkopen.
En die MPV: het werd tijd. Al jaren geleden waren ze aan het testen met een wagen die 7 plaatsen had maar toch gewoon als een Touring of sedan eruitzag!
Geloof me, de reactie is totaal niet contra Subaru hoor. Ik ben zelf een Subaru voorstander, maar ik moest gewoon lachen met de ironie in de post van Alex en de reactie van Super7
Die R2 is gewoon de Subaru naam onwaardig.
Voor mij zijn Subarus van die mooie groote wagens met AWD
Klopt als een bus. De R2 is vast de eerste kleine stadswagen die Subaru bouwt.
En de Justy dan?
En de Mini Jumbo dan : Hebben we vroeger ook nog gehad Een 650 CC -blokje lag daarin Maar toch een zeer leuk karretje, op vier jaar tijd bijna 100.000 km mee gedaan En toen kwam de Justy (die ons ma nog altijd heeft )
Zo ene was da, alleen met belgische nummerplaat, en hij had nog de oude snuit (198, deze is van 1990 met gefacelift front (maar ik vond geen betere foto )
Ik heb op mijn pc dus ook een gelijkaardige shop staan, en blijkbaar zijn ze uitgegaan van dezelfde foto. Beide zijn kunstwerkjes vind ik.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment