Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik verwacht wel om een testritje te doen met de 2.5XT en Legacy SpecB. Ga eens een mailtje zenden naar Troch. Moet idd super zijn om met zo een bescheiden Foresterke toch vele anderen af te drogen . Jammer natuurlijk van het toch iets verouderd model en fiscaal totaal niet aantrekbaar.
Het is bijna een serieus luxe-product als men rekent op 10 verkochte exemplaren.... Koop geen Ferrari meer als je exclusief wil zijn in Belgie
Natuurlijk niet! Gevestigde waarden zoals bv een WRX zijn enkel mooi wanneer ze niet 'opgezet' zijn !!!
Van welke streek ben je en wie ken je dan met de STI?
Ikzelf ben van Lede, maar ik werk in Aalst. Ik werk bij een firma die Alarmen, Nevigatiesystemen, Carkits, Radio's, ect... in auto's installeert.
Op een mooie dag in 2003, mocht ik in Erpe-Mere bij mijn huidige gagarigst een WRX-STI afhalen om er een Anti-carjack-systeem in te bouwen. Ik ben er dus mee naar de firma gereden, daarna een ritjegemaakt om het systeem te testen, en tenslotte de wagen teruggebracht naar de garage. De verleiding om even het gaspedaal in te drukken kon ik natuurlijk niet weerstaan...
Van welke streek ben je en wie ken je dan met de STI?
Ikzelf ben van Lede, maar ik werk in Aalst. Ik werk bij een firma die Alarmen, Nevigatiesystemen, Carkits, Radio's, ect... in auto's installeert.
Op een mooie dag in 2003, mocht ik in Erpe-Mere bij mijn huidige gagarigst een WRX-STI afhalen om er een Anti-carjack-systeem in te bouwen. Ik ben er dus mee naar de firma gereden, daarna een ritjegemaakt om het systeem te testen, en tenslotte de wagen teruggebracht naar de garage. De verleiding om even het gaspedaal in te drukken kon ik natuurlijk niet weerstaan...
Ok, super!!!
Ben trouwens al eens op je forum gaan kijken
Erpe-Mere, dus ook Troch! Onze nieuwe Legacy komt ook van daar
Idd, ik ben er heel tevreden. Dat is een man die weet waar hij mee bezig is. Ik kende hem al langer van op het werk, maar nu ik er klant ben, kan ik nog altijd geen kwaad woord over hem zeggen!
Idd, ik ben er heel tevreden. Dat is een man die weet waar hij mee bezig is. Ik kende hem al langer van op het werk, maar nu ik er klant ben, kan ik nog altijd geen kwaad woord over hem zeggen!
Thx 4 visiting the forum
Jep. We zijn er al paar keer geweest om te kijken enz... en kwamen heel sympa over. Hoe ze met wagens werken weten we nog niet, maar ik twijfel er niet aan dat dat ook top zal zijn!
Comment