Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
    Oorspronkelijk geplaatst door el DiDi
    Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
    Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
    Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
    Pffff dienen SpecB is toch *KWIJL*

Ik hoop dat we ooit uitnodiging krijgen voor testrut want vraag me echt af wat die manuele 6 bak op een boxer geeft
    test-trut? t-tje vergeten dan

LOL een testritje dus... testtrutjes vind je wel den donderdagavond in de overpoort
    Ja, welk café ?
    Ik denk dat ie Cuba Libre bedoelt...maar das OT.
    Inderdaad, das gehéél off topic (nu zittek vaker er rechtover, den abu simbel alsk es wil shacken)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost
      Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
      . Jammer dat deze wagens zo een slecht reputatie hebben

Slechte reputatie ? , onbekend en onbemind bij het grote publiek zeker !

Alleen de vroegere Impreza GT Turbo had bij een beperkte groep kenners als de ultieme getaway-car .

Maar op gebied v kwaliteit ,rijgedrag , klanttevredenheid enz staat Subaru internationaal steeds in of aan de top vd rankings .
      Slechte reputatie zou ik toch niet durven zeggen. Eventjes was de Impreza GT een nieuwsitem omdat enkele boefjes die gebruikten als vluchtauto, maar dat was pure nieuwsconcentratie é!! Maar zoals Scoobyvriend Turboboost zegt is 'onbekend is onbemind' een groot probleem voor Subaru. Maar in het antwoord dat ik kreeg voor mijn eindwerk zeiden ze dat ze nu eerst werken aan het dealernetwerk en dan de communicatie op punt gingen stellen... we'll see!

Ik verwacht wel om een testritje te doen met de 2.5XT en Legacy SpecB. Ga eens een mailtje zenden naar Troch. Moet idd super zijn om met zo een bescheiden Foresterke toch vele anderen af te drogen . Jammer natuurlijk van het toch iets verouderd model en fiscaal totaal niet aantrekbaar.
      Het is bijna een serieus luxe-product als men rekent op 10 verkochte exemplaren.... Koop geen Ferrari meer als je exclusief wil zijn in Belgie

Comment

• Hey allemaal,
        Ik ben nieuw op dit forum en ook een Subaru-lover.
        2 maand geleden kocht ik m'n eigen Impreza. Het is 1.6 TS, dus mooi én betaalbaar . Met de WRX STI heb ik op het werk al gereden en ik moet echt zeggen dat hij me qua rijplezier en wegligging over de streep heeft getrokken om er ook één te kopen Al heeft de mijne niet dezelfde motor, de wegligging is praktisch dezelfde als de WRX. De 1.6 TS beschikt ook over symetrische 4-wiel aandrijving, wat het rijden veiliger en leuker maakt! Omdat ik toch wel een beetje tuning-minded ben, ben ik de wagen wel WRX-lookalike aan het zetten. De 17" WRX-velgen zitten er al onder, geschoeid met 215/45 en de WRX-uitlaat is ook al gemonteerd.
        Nu wachten we nog op de motorkap mét luchthapper, verlagingsveren van H&R -3,5 Cm en een K&N cold air intake.
        Dan gaan we het interieur eens onder handen nemen: STI voorzetels en 3- of 4-punts gordels monteren.

Meer info en foto's zijn hier te vinden.

Met vriendelijke groeten,
        Kristof.

Comment

• Welkom :n00b:

En een mooie Scooby heb je daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Impreza
            Hey allemaal,
            Ik ben nieuw op dit forum en ook een Subaru-lover.
            2 maand geleden kocht ik m'n eigen Impreza. Het is 1.6 TS, dus mooi én betaalbaar . Met de WRX STI heb ik op het werk al gereden en ik moet echt zeggen dat hij me qua rijplezier en wegligging over de streep heeft getrokken om er ook één te kopen Al heeft de mijne niet dezelfde motor, de wegligging is praktisch dezelfde als de WRX. De 1.6 TS beschikt ook over symetrische 4-wiel aandrijving, wat het rijden veiliger en leuker maakt! Omdat ik toch wel een beetje tuning-minded ben, ben ik de wagen wel WRX-lookalike aan het zetten. De 17" WRX-velgen zitten er al onder, geschoeid met 215/45 en de WRX-uitlaat is ook al gemonteerd.
            Nu wachten we nog op de motorkap mét luchthapper, verlagingsveren van H&R -3,5 Cm en een K&N cold air intake.
            Dan gaan we het interieur eens onder handen nemen: STI voorzetels en 3- of 4-punts gordels monteren.

Meer info en foto's zijn hier te vinden.

Met vriendelijke groeten,
            Kristof.
            Hey collega! Welkom!

Proficiat met je wagen. Maar waarom dan niet de 2.0 versie? En PLZZZZZZZ maak er geen al te veel een Johny bak van. Een WRX look-a-like maar niet meer é zonde van zo een wagen.
            Mooie wagen, had je foto's al eens gezien, mss op andere site. Ga me sebiet eens lid gaan maken.
            Van welke streek ben je en wie ken je dan met de STI?

Mailtje voor testrit met Legacy SpecB en Forester 2.5XT zijn ook verzonden

Comment

• Haal die sticker dan toch van die achterruit...
              Voor de rest wel knappe wagen (y)

Comment

• En PLZZZZZZZ maak er geen al te veel een Johny bak van. Een WRX look-a-like maar niet meer é zonde van zo een wagen.
                Natuurlijk niet! Gevestigde waarden zoals bv een WRX zijn enkel mooi wanneer ze niet 'opgezet' zijn !!!

Ikzelf ben van Lede, maar ik werk in Aalst. Ik werk bij een firma die Alarmen, Nevigatiesystemen, Carkits, Radio's, ect... in auto's installeert.
                Op een mooie dag in 2003, mocht ik in Erpe-Mere bij mijn huidige gagarigst een WRX-STI afhalen om er een Anti-carjack-systeem in te bouwen. Ik ben er dus mee naar de firma gereden, daarna een ritjegemaakt om het systeem te testen, en tenslotte de wagen teruggebracht naar de garage. De verleiding om even het gaspedaal in te drukken kon ik natuurlijk niet weerstaan...

Comment

Ikzelf ben van Lede, maar ik werk in Aalst. Ik werk bij een firma die Alarmen, Nevigatiesystemen, Carkits, Radio's, ect... in auto's installeert.
                  Op een mooie dag in 2003, mocht ik in Erpe-Mere bij mijn huidige gagarigst een WRX-STI afhalen om er een Anti-carjack-systeem in te bouwen. Ik ben er dus mee naar de firma gereden, daarna een ritjegemaakt om het systeem te testen, en tenslotte de wagen teruggebracht naar de garage. De verleiding om even het gaspedaal in te drukken kon ik natuurlijk niet weerstaan...
                  Ok, super!!!
                  Ben trouwens al eens op je forum gaan kijken

Erpe-Mere, dus ook Troch! Onze nieuwe Legacy komt ook van daar

Comment

• Idd, ik ben er heel tevreden. Dat is een man die weet waar hij mee bezig is. Ik kende hem al langer van op het werk, maar nu ik er klant ben, kan ik nog altijd geen kwaad woord over hem zeggen!

Thx 4 visiting the forum

Comment

• @Impreza: mooie wagen :o

Aangezien jij in een shop van radio's + navi's en zo werkt, kan je eens hier: http://www.vtm.be/autowereld/forum/viewtopic.php?t=9116 kijken aub

Comment

Idd, ik ben er heel tevreden. Dat is een man die weet waar hij mee bezig is. Ik kende hem al langer van op het werk, maar nu ik er klant ben, kan ik nog altijd geen kwaad woord over hem zeggen!

Thx 4 visiting the forum
                        Jep. We zijn er al paar keer geweest om te kijken enz... en kwamen heel sympa over. Hoe ze met wagens werken weten we nog niet, maar ik twijfel er niet aan dat dat ook top zal zijn!

Comment

• ik ben gestorven en in de hemel

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                                    Is precies "de blauwen" tegen "de zilveren"

Ik wist niet dat er zoveel Impreza's bestonden

Comment

• was verzameldag in Assen. 333 hebben ze er geteld en er kwamen er toen nog bij

Comment

• :shocked!: tel die Pk's eens bij elkaar op !!!!!

Comment

• een miljoentje ofzo

Comment

Working...
                                          X