Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door michael
    de legacy spec-b is een heerlijke auto volgens autowereld
    wat een standaard uitrusting

    een elecktrische opendak krijgt ge nog nie standaard op ne A8 :shocked!:
    Ze zouden de RS4 en SPECB eens samen moeten testen é!!!
    En bij de laatste generatie Subaru's is de standaarduitrusting echt AF. Standaard auto airco, standaard AWD, standaard lichtmetalen velgen en ga zo maar door!

    Moet hem zeker nog kopen!! Maar ik geraak dit weekend niet buiten, veel te lui na zware week

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
      Oorspronkelijk geplaatst door michael
      de legacy spec-b is een heerlijke auto volgens autowereld
      wat een standaard uitrusting

      een elecktrische opendak krijgt ge nog nie standaard op ne A8 :shocked!:
      Ze zouden de RS4 en SPECB eens samen moeten testen é!!!
      En bij de laatste generatie Subaru's is de standaarduitrusting echt AF. Standaard auto airco, standaard AWD, standaard lichtmetalen velgen en ga zo maar door!

      Moet hem zeker nog kopen!! Maar ik geraak dit weekend niet buiten, veel te lui na zware week
      Wat doe je als werk? Gemeentewerker

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door TT2
        Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
        Oorspronkelijk geplaatst door michael
        de legacy spec-b is een heerlijke auto volgens autowereld
        wat een standaard uitrusting

        een elecktrische opendak krijgt ge nog nie standaard op ne A8 :shocked!:
        Ze zouden de RS4 en SPECB eens samen moeten testen é!!!
        En bij de laatste generatie Subaru's is de standaarduitrusting echt AF. Standaard auto airco, standaard AWD, standaard lichtmetalen velgen en ga zo maar door!

        Moet hem zeker nog kopen!! Maar ik geraak dit weekend niet buiten, veel te lui na zware week
        Wat doe je als werk? Gemeentewerker
        LOL, neenee. Ik ben nog student. Maar heb weekje Berlijn achter de rug!

        Comment


        • Altijd tof een uitstapke!
          Kben ook nog student -> industrieel ingenieur Elektronica-ICT

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door TT2
            Altijd tof een uitstapke!
            Kben ook nog student -> industrieel ingenieur Elektronica-ICT
            Amai nog niet, zeker als je de dagen ten volle benut
            Amai, nen ingenieur in spe. Ik word nen irritante journalist...

            Comment


            • Die Impreza Outback Sports is op basis van de Impreza Plus 2.0GX (125pk) In Duitsland verkrijgbaar vanaf 20.650 € (manueel) of 21.950 € (automatisch)

              BRON: www.subaru-presse.de

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                Altijd tof een uitstapke!
                Kben ook nog student -> industrieel ingenieur Elektronica-ICT
                Welke school in welke stad ?

                Comment


                • Comment


                  • Comment


                    • Kyoji Takenaka, the president and CEO of Subaru parent Fuji Heavy Industries, said in Auckland on Monday that a diesel engine could boost annual Subaru sales in Europe from the current 60,000 units to 100,000. Subaru is developing the world’s first "boxer" diesel, a two-litre, four-cylinder unit, to respond to demand for diesel in Europe, where the oil-burners mostly outsell petrol units. Takenaka said the compact design had posed problems, like finding room for special diesel-emission filters. As a result, development costs were high. "We have yet to decide if it will go into production. But we have got very good performance from the engine on the test bed," he said. On most engines, the pistons move up and down. But on Porsche and Subaru engines, because of their horizontal design, the pistons move side-to-side, like two boxers punching at each other.

                      Comment




                      • Take a look at the most extreme version yet of the current Subaru Impreza. Called the S203, this hot new saloon is based on the WRX STi and features a raft of mechanical and cosmetic modifications.

                        Externally, it's set apart from lesser models with a new rear wing, a front lip spoiler and BBS alloys. But it's the work carried out under the skin that will set pulses racing.
                        Engineers have fitted a larger turbo, a specially developed titanium exhaust and a retuned ECU alongside a host of other upgrades. The result is a 320bhp power output and 422Nm of torque.

                        Extensive chassis modifications and specially developed tyres are claimed to improve handling, and sources close to the project have hinted at a 0-60mph sprint time of less than 4.5 seconds.

                        The only changes inside come with the addition of two fully reclining Recaro seats. The S203 will go on sale in Japanese showrooms next week, with a production run of only 555 examples and a price tag equivalent to £23,000. A handful of cars are likely to come to the UK through independent importers.

                        source: http://www.autoexpress.co.uk/?http:/...y.php?id=52609

                        official S203 website: http://www.subaru-sti.co.jp/S203/

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door michael
                          de legacy spec-b is een heerlijke auto volgens autowereld
                          wat een standaard uitrusting

                          een elecktrische opendak krijgt ge nog nie standaard op ne A8 :shocked!:
                          Ik zal het je weten te zeggen als ik hem heb testgereden binnenkort

                          Comment




                          • Take a look at the most extreme version yet of the current Subaru Impreza. Called the S203, this hot new saloon is based on the WRX STi and features a raft of mechanical and cosmetic modifications.

                            Externally, it's set apart from lesser models with a new rear wing, a front lip spoiler and BBS alloys. But it's the work carried out under the skin that will set pulses racing.
                            Engineers have fitted a larger turbo, a specially developed titanium exhaust and a retuned ECU alongside a host of other upgrades. The result is a 320bhp power output and 422Nm of torque.

                            Extensive chassis modifications and specially developed tyres are claimed to improve handling, and sources close to the project have hinted at a 0-60mph sprint time of less than 4.5 seconds.

                            The only changes inside come with the addition of two fully reclining Recaro seats. The S203 will go on sale in Japanese showrooms next week, with a production run of only 555 examples and a price tag equivalent to £23,000. A handful of cars are likely to come to the UK through independent importers.

                            source: http://www.autoexpress.co.uk/?http:/...y.php?id=52609

                            official S203 website: http://www.subaru-sti.co.jp/S203/

                            Comment


                            • 0-100 in minder dan 4.5 seconden, dat is ook niet niks

                              Comment


                              • meer over de S203 :

                                De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden



                                Comment


                                • Subaru Legacy Blitzen :shocked!:








                                  Comment


                                  • :shocked!:

                                    Comment


                                    • Ja datte

                                      Scheun volk is wel tminste dat je kan zeggen

                                      Comment


                                      • eens op zoek gaan naar die velgen voor nieuwjaarscadeau

                                        Comment


                                        • De vorige Blitzen (2002) was vele knapper... deze is meer gewoontjes

                                          Comment

                                          Working...
                                          X