Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Huidige wagen is een XM 2.1 td, vorige was een XM 2.5 td exclusive, daarvoor een ZX break 1.9 d (acceleratietijden werden in kalenderdagen uitgedrukt). Ik doe elke week Brugge-Mainz (500km) en kan echt het comfort van de XM apprecieren. Op het salon heb ik een testrit gedaan met de C6: Ãœber-XM!! Broer rijdt met de C5 en vader heeft DS, CX, XM in alle mogelijke vormen versleten.
Volgens mijnen dierbaren daddy de beste bestelwagens ooit
als besteller mss wel, niet als basis voor een camper, ze hebben fwd en door de slechte gewichtsverdeling, eigen aan een camper geraken ze in de wintersport gebieden nergens zonder kettingen
en omdat die contenu op hun mtm zijn belast kunnen de cardans het vermogen van de 2.8hdi niet aan en beginnen ze te kloppen
dat geldt natuurlijk ook voor z'n broers fiat en peugeot
Huidige wagen is een XM 2.1 td, vorige was een XM 2.5 td exclusive, daarvoor een ZX break 1.9 d (acceleratietijden werden in kalenderdagen uitgedrukt). Ik doe elke week Brugge-Mainz (500km) en kan echt het comfort van de XM apprecieren. Op het salon heb ik een testrit gedaan met de C6: Ãœber-XM!! Broer rijdt met de C5 en vader heeft DS, CX, XM in alle mogelijke vormen versleten.
XM vind ik nog altijd een prachtige wagen en vooral het comfort, maar jammer dat wij er zoveel problemen meegehad hebben :S
Comment