Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CITROËN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• CITROËN Lovers

Blijkbaar is dit topic verdwenen, ik vind het toch niet terug.
    Post dus hier alles wat te zien heeft met dit Franse merk.
    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
    2009 Mazda 2 1.5 Sport

i love de cx prestige

deze is met originele spatlappen

Comment

Zonder twijfel de bekendste Citroën ooit.

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Nog enkele klassiekers.

De XM

De SM

DeC15
        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

mijn nief lief lief haar moeder heeft een deux chevaux, als tweede wagen, en ik ben daar trots op

Comment

De Geit en de Traction Avant zijn mijn favorieten.
            Klassewagens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
              i love de cx prestige

deze is met originele spatlappen
              Die hebben we gehad in den tijd dat mijn pa nog met leuke wagens reed

Comment

Wij hebben trouwens nog met een AX gereden.

Comment

Wij met een Saxo 1.6 automaat, was redelijk zeldzaam dacht ik.
                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

wij met 2 visa's

Comment

Mijn vader is destijds als zelfstandige begonnen met een Citroën Ami 8

Voor het moment heeft hij nog een C15, een Jumper en hij heeft een nieuwe camionette in bestelling...
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Wij ook nog met een 2pk!

En Berlingo Multispace ...

En véél camionette (C15, een Jumper of 5 denk ik, berlingo bestelwagen)

echte freaks dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                          mijn nief lief lief haar moeder heeft een deux chevaux, als tweede wagen, en ik ben daar trots op

Ik ben ook trots op mijn schoonmoeder

Comment

Volgens mijnen dierbaren daddy de beste bestelwagens ooit

Comment

M'n vader nog met een BX en aangezien hij er zo tevreden van was heeft hij dan een XM gekocht, maar daar had hij serieus veel spijt van !

Comment

Kbegin em mooier en mooier te vinden deze nieuwe C6!

Comment

Huidige wagen is een XM 2.1 td, vorige was een XM 2.5 td exclusive, daarvoor een ZX break 1.9 d (acceleratietijden werden in kalenderdagen uitgedrukt). Ik doe elke week Brugge-Mainz (500km) en kan echt het comfort van de XM apprecieren. Op het salon heb ik een testrit gedaan met de C6: Ãœber-XM!! Broer rijdt met de C5 en vader heeft DS, CX, XM in alle mogelijke vormen versleten.
                                  i 1 2 1/2 6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door el DiDi
                                    Volgens mijnen dierbaren daddy de beste bestelwagens ooit

als besteller mss wel, niet als basis voor een camper, ze hebben fwd en door de slechte gewichtsverdeling, eigen aan een camper geraken ze in de wintersport gebieden nergens zonder kettingen
                                    en omdat die contenu op hun mtm zijn belast kunnen de cardans het vermogen van de 2.8hdi niet aan en beginnen ze te kloppen

dat geldt natuurlijk ook voor z'n broers fiat en peugeot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door manneke
                                      Huidige wagen is een XM 2.1 td, vorige was een XM 2.5 td exclusive, daarvoor een ZX break 1.9 d (acceleratietijden werden in kalenderdagen uitgedrukt). Ik doe elke week Brugge-Mainz (500km) en kan echt het comfort van de XM apprecieren. Op het salon heb ik een testrit gedaan met de C6: Ãœber-XM!! Broer rijdt met de C5 en vader heeft DS, CX, XM in alle mogelijke vormen versleten.
                                      XM vind ik nog altijd een prachtige wagen en vooral het comfort, maar jammer dat wij er zoveel problemen meegehad hebben :S

Die C6 zou ik wel is in het echt willen zien!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                        Kbegin em mooier en mooier te vinden deze nieuwe C6!

Ik blijf het moeilijk hebben met de kont, maar voor de rest mag hij er zeker zijn.

Comment

Working...
                                        X