Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CITROËN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sodeju! High-Tec, dat is de C6!!!

Comment

• Wie kan mij meer zeggen over de Citroen CX 22 TRS?

Comment

• ik blijf het een knappe auto vinden, de C6
        volgende lente bestellen wij de onze
        we zijn alleen nog niet uit over de kleur
        er is een blauwvariant dat mijn va mooi vind
        maar hij heeft al zijn citroens van de afgelopen vijf jaar al gekocht in het mettalic rood
        en dit is wel machtig op zijn C5 break nu vind ik
        en op de C6 ook.
        als jullie C6 vinden in verschillende kleurencombinaties, mag je het hier posten he

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
              Opklapbaar spoilertje?? Zoals bij Porsche: vanaf 90ofzo =>FLOEP, spoilertje komt omhoog!
              Yep, floept er automatisch uit en in, snelheid kunt ge afstellen zolang er maar verschil zit tussen het in- en uitgaan, en ingaand lager ligt als uitgaand.
              A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenheymans Bekijk Berichten
                volgende lente bestellen wij de onze
                das goei nieuws, een c6 op't forum

Comment

• C6 is zo zalig
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                    yep zo'n spoilertje. dus vanaf een bepaalde snelheid komt dat omhoog. Wist ik dus niet, tot ik achter zo een C6 bolde.
                    Ik wist het wel, maar een tijdje gelden toen ik voor het eerst een C6 zag rijden gebeurde dat niet toen hij voor me reed

het is trouwens ook heel imposant om zo en C6 in je achteruitkijkspiegel te zien afkomen
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Die snoet lijkt ook gigantisch breed. Heb er net nog eentje achter me gehad. Het is wel jammer dat die C6, wat toch een nieuwe wagen is, niet in de nieuwe designlijn werd gemaakt... Die concept van de nieuwe C5 cabrio is echt wel heel erg geslaagd!

Comment

• Een volledig af-fabriek Saxo VTS... Dat zie je echt niét meer

Liever nog een prefacelift!
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                          Die snoet lijkt ook gigantisch breed. Heb er net nog eentje achter me gehad. Het is wel jammer dat die C6, wat toch een nieuwe wagen is, niet in de nieuwe designlijn werd gemaakt... Die concept van de nieuwe C5 cabrio is echt wel heel erg geslaagd!
                          Het ontwerp van de C6 dateert dan ook al van een paar jaar terug he.
                          De lancering is een aantal keer uitgesteld geweest ofzo, vooral in het interieur merkt ge dat hij al wat eerder ontworpen is.

bijvoorbeeld het gewone stuurwiel tegenover het stuur met vaste naaf in de C4,...
                          Maar ik blijf het een prachtige wagen vinden aan de buitenkant
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• jules deelder's cx turbo

Comment

• Vandaag een PRACHTIGE Citroen SM gezien in TOPCONDITIE!!

Zo dus eentje :

Ingeschreven als oldtimer

Comment

• en zo iets als interieur

Bijgevoegde Bestanden
                                Last edited by ; 06/11/2007, 00:43.

Comment

• in die zetels zit je dus echt in, en niet erop

Comment

• nostalgie

toch schitterend, die oude citroens. Mn pa zei onlangs dat hij in de '70 bijna een SM had gekocht, met de motor van Maserati. Hij had het beter gedaan en ergens in een garage laten staan voor "het nageslacht" . Zn laatste CX was lichtjes getuned door cituning als ik mij niet vergis, de 3 aparte koplampen en spoilers en zo.
                                    Een perfect onderhouden XM type 3, exclusive, 2.5td, liefst donkerblauw of zwart, dat kan mij nog altijd ontroeren. Beetje cituning mag er ook nog bij.
                                    i 1 2 1/2 6

Comment

• cituning, en p-tuning was zo lekker fout

maar volgens mij had de cx 2 koppies, de xm 3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        cituning, en p-tuning was zo lekker fout

maar volgens mij had de cx 2 koppies, de xm 3
                                        Ja klopt, ik zal ze verwisseld hebben. Het is bijna 20 jaar geleden. Mn pa heeft nog verteld over zn CX pallas die verlengd was. Je kon er met gestrekte benen achterin zitten. Naar het schijnt reed Mitterand met dezelfde rond. Mn pa heeft die CX na 2 weken tegen een boom gezet, perte totale. DS heeft hij ook nog gehad. Bij mn garagist staat er een DS cabrio in goede staat, mega!
                                        i 1 2 1/2 6

Comment

• zo een graag.

Comment

Working...
                                          X