Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CITROËN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
    1.6 HDi 110 pk?
    2.0HDI 136pk.

Comment

• das niet de bmw motor

Comment

• C5 tourer

Toch raar dat er hier niet meer staat over de C5 tourer,ziet er toch op papier een prachtwagen uit?

Comment

• Ik vind het jammer dat ie zo traag en duur is. Tgo jah, je koopt wrs geen citroën om snel te rijden hé.

Binennin is hij ook zeer mooi. Het stuur kan toch niet handig zijn?

Comment

• Ik vind hem 1000x mooier geworden, en zeker de break.

edit: ik heb net even een tourer naar mn gedacht samengesteld: 40 850 euro. 't Zal nog niet voor direct zijn...
            Last edited by manneke; 13/09/2008, 08:10.
            i 1 2 1/2 6

Comment

• Mijn vader heeft een 2-tal jaar geleden eens met een citroën (ik dacht C5) gereden en nu blijft hij beweren dat dat de zachtst rijdende auto is waar hij ooit mee gereden heeft. (Hij rijdt momenteel met het vorig model, 2004, van de BMW 7-serie). Rijdt dat nu echt zachter dan een 7?

Comment

• Waarom zou dat niet kunnen?

Comment

• Zeg ik toch niet. Het lijkt mij toch de luxe-berline van bmw (wat vooral gericht is op comfort...) minder zacht zou rijden. Maar ik heb nog nooit met een C5 meegereden dus ik kan het niet weten....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                    Zeg ik toch niet. Het lijkt mij toch de luxe-berline van bmw (wat vooral gericht is op comfort...) minder zacht zou rijden. Maar ik heb nog nooit met een C5 meegereden dus ik kan het niet weten....
                    Citroens met hydropneumatische ophanging zijn inderdaad van de comfortabelste op de markt.

Een BMW 7 is nu niet echt comfortabel te noemen qua afvering he.

Comment

• Mijn vader zegt net hetzelfde en hij rijdt ook met een C5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                        Zeg ik toch niet. Het lijkt mij toch de luxe-berline van bmw (wat vooral gericht is op comfort...) minder zacht zou rijden. Maar ik heb nog nooit met een C5 meegereden dus ik kan het niet weten....
                        En waarom zou een gewone gezinswagen van een gewoon merk als Citroën dat niet kunnen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                          En waarom zou een gewone gezinswagen van een gewoon merk als Citroën dat niet kunnen?
                          BMW > all

En mocht all > BMW zijn --> onmogelijk

Comment

• ben verkocht an citroen ax gti

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                              Ik denk niet dat er veel merken zijn met zo'n comfortabele wagens als citroën. En zeker niet voor die prijs !
                              Een citroën C5 en C6 zijn één van de comfortabelste wagens.

Het is toch logisch dat mensen denken dat een BMW 7, Mercedes S, Audi A8... comfortabeler is dan een renault, volkswagen etc. Ze kosten ook meer dan 75000 euro ! Een uitzondering is bvb een C5 en C6, maar dan boet je wel andere dingen in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                dan boet je wel andere dingen in.
                                ingebouwde voorrang?

Comment

• Comment

• @Reynearde:
                                    Wrong!
                                    Mercedes>>>>>>>>>>>BMW>>all

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                      @Reynearde:
                                      Wrong!
                                      Mercedes>>>>>>>>>>>BMW>>all
                                      Eerst url checken, dan posten

Comment

• Op top gear (maandag) hebben ze een paar weken geleden toch de C6 vergeleken met een bmw 5, een cameraman filmde een paardenrace vanuit beide wagens. De beelden van de 5 waren beduidend slechter. Hun bedoeling was aan te tonen dat de C6 veel zachter/comfortabeler rijdt. Ik heb met de C6 gereden en de ophanging is idd ongelooflijk.. Toon mij eens een andere luxeberline voor 55 000 euro waar de passagierszetel achteraan electrisch verstelbaar is a la maybach en hij de passagierszetel vooraan naar voor kan laten schuiven zodat hij zn benen kan strekken... Een maat van me is prive-chauffeur en zn baas blijft bij mercedes (E), voor het merk, terwijl hij zoveel comfortabeler zou kunnen zitten...
                                        i 1 2 1/2 6

Comment

Working...
                                        X