Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Met mn vorige XM (2.5) heb ik ook de nodige problemen gehad. Mn pa had een C5 gekocht en ik kreeg de XM, dus ze had al de nodige kms... Ik heb er veel kosten aan gedaan, radiator 2x vervangen (1x nog in garantie), problemen met de hydraulische koppeling, mechanisme van de elektr ruiten kapot, lekkende leidingen, olieverlies... Ik ben er trouwens van overtuigd dat een XM een eigen willetje heeft, praktisch elke keer als er een vreemde mee gereden had was er iets aan, richtingaanwijzer die bleef steken, temp. sensor die lawaai maakt...
Alsof ze me wou duidelijk maken dat niet iedereen haar kon gebruiken.
Ik heb een paar keer op punt gestaan om ze te dumpen maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Na een onzachte botsing met een skoda mocht ze uiteindelijk toch op pensioen... Gelukkig is mn huidige in een betere toestand en minder wispelturig. De C6 is een fantastische wagen, alleen te groot als je in Brugge centrum woont (garage te klein). Als mn dealer er een staan heeft zal ik er nog eens mee rijden.
Met mn vorige XM (2.5) heb ik ook de nodige problemen gehad. Mn pa had een C5 gekocht en ik kreeg de XM, dus ze had al de nodige kms... Ik heb er veel kosten aan gedaan, radiator 2x vervangen (1x nog in garantie), problemen met de hydraulische koppeling, mechanisme van de elektr ruiten kapot, lekkende leidingen, olieverlies... Ik ben er trouwens van overtuigd dat een XM een eigen willetje heeft, praktisch elke keer als er een vreemde mee gereden had was er iets aan, richtingaanwijzer die bleef steken, temp. sensor die lawaai maakt...
Alsof ze me wou duidelijk maken dat niet iedereen haar kon gebruiken.
Ik heb een paar keer op punt gestaan om ze te dumpen maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Na een onzachte botsing met een skoda mocht ze uiteindelijk toch op pensioen... Gelukkig is mn huidige in een betere toestand en minder wispelturig. De C6 is een fantastische wagen, alleen te groot als je in Brugge centrum woont (garage te klein). Als mn dealer er een staan heeft zal ik er nog eens mee rijden.
Grote problemen heeft mn vader er niet mee gehad. Het was vooral die ophanging! Hij vond de BX super comfortabel rijden, dus dacht hij dat de XM alleen maar beter kon zijn. Maar ja ... blijkbaar was er een probleem met die "bollen" van de ophanging
Met mn vorige XM (2.5) heb ik ook de nodige problemen gehad. Mn pa had een C5 gekocht en ik kreeg de XM, dus ze had al de nodige kms... Ik heb er veel kosten aan gedaan, radiator 2x vervangen (1x nog in garantie), problemen met de hydraulische koppeling, mechanisme van de elektr ruiten kapot, lekkende leidingen, olieverlies... Ik ben er trouwens van overtuigd dat een XM een eigen willetje heeft, praktisch elke keer als er een vreemde mee gereden had was er iets aan, richtingaanwijzer die bleef steken, temp. sensor die lawaai maakt...
Alsof ze me wou duidelijk maken dat niet iedereen haar kon gebruiken.
Ik heb een paar keer op punt gestaan om ze te dumpen maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Na een onzachte botsing met een skoda mocht ze uiteindelijk toch op pensioen... Gelukkig is mn huidige in een betere toestand en minder wispelturig. De C6 is een fantastische wagen, alleen te groot als je in Brugge centrum woont (garage te klein). Als mn dealer er een staan heeft zal ik er nog eens mee rijden.
Hopelijk heb je veel geduld
Doordat peugeot een half jaar achter loopt met de 607 is de C6 uitgesteld. Grote ruzie in parijs als gevolg, wss komt de C6 wel in een aparte fabriek binnenkort....
Met mn vorige XM (2.5) heb ik ook de nodige problemen gehad. Mn pa had een C5 gekocht en ik kreeg de XM, dus ze had al de nodige kms... Ik heb er veel kosten aan gedaan, radiator 2x vervangen (1x nog in garantie), problemen met de hydraulische koppeling, mechanisme van de elektr ruiten kapot, lekkende leidingen, olieverlies... Ik ben er trouwens van overtuigd dat een XM een eigen willetje heeft, praktisch elke keer als er een vreemde mee gereden had was er iets aan, richtingaanwijzer die bleef steken, temp. sensor die lawaai maakt...
Alsof ze me wou duidelijk maken dat niet iedereen haar kon gebruiken.
Ik heb een paar keer op punt gestaan om ze te dumpen maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Na een onzachte botsing met een skoda mocht ze uiteindelijk toch op pensioen... Gelukkig is mn huidige in een betere toestand en minder wispelturig. De C6 is een fantastische wagen, alleen te groot als je in Brugge centrum woont (garage te klein). Als mn dealer er een staan heeft zal ik er nog eens mee rijden.
Ow, en ik die dacht dat we met de onze veel problemen hadden
Doordat peugeot een half jaar achter loopt met de 607 is de C6 uitgesteld. Grote ruzie in parijs als gevolg, wss komt de C6 wel in een aparte fabriek binnenkort....
Ongelooflijk toch hoe lang dat duurt om die ketel op de baan te krijgen. Dat is nu al van '99 dat ze de eerste prototype hebben voorgesteld. Zelf zal ik wss nooit een C6 kopen, en mn pa zou ik toch iets anders aansmeren. De C6 is gewoon te groot voor dagelijks gebruik en om in stad te rijden.
Hij rijdt nu met Jaguar, maar is er niet 100% wild van denk ik.
Ongelooflijk toch hoe lang dat duurt om die ketel op de baan te krijgen. Dat is nu al van '99 dat ze de eerste prototype hebben voorgesteld. Zelf zal ik wss nooit een C6 kopen, en mn pa zou ik toch iets anders aansmeren. De C6 is gewoon te groot voor dagelijks gebruik en om in stad te rijden.
Hij rijdt nu met Jaguar, maar is er niet 100% wild van denk ik.
de C6 heeft inderdaad lang nodig gehad, maar nu zijn ze wel zeker dat ze 100% betrouwbaar zijn.
Hoe heb je dat door de keuring gekregen?
Via Engeland?
Spijtig genoeg moet je om zo'n wagentje op de baan te krijgen de bekende lijdensweg afleggen,in England inschrijven,importeren,homologeren,keuren en bidden dat het in orde komt. maar het is mogelijk.
Spijtig genoeg moet je om zo'n wagentje op de baan te krijgen de bekende lijdensweg afleggen,in England inschrijven,importeren,homologeren,keuren en bidden dat het in orde komt. maar het is mogelijk.
Maar je beleefd er wel ongelooflijk veel plezier aan achteraf.
Zo een geit is traag, maar als het een burton is, maakt dat niet uit, dat is 100% genieten
Maar je beleefd er wel ongelooflijk veel plezier aan achteraf.
Zo een geit is traag, maar als het een burton is, maakt dat niet uit, dat is 100% genieten
Ja hoe zit dat eigenlijk met de prestatie's van zo'n Burton.
Ik heb gelezen dat je de motoren ook kunt laten opvoeren?
Wat zijn de prestatie's van jouw Burton als de dit weet zeker hier verlmelden als je een tech. fich hebt zeker posten.
Met een visa motor kan je al een stukje sneller,je kan er ook een guzzi of bmw motor insteken,ga je nog een stuk sneller en een stuk illegaler ook natuurlijk.
Ik kan goed mee met het verkeer,heb een visa motor met open filter,ga er binnenkort andere sproeiers insteken,zou iets moeten verbeteren.
Een porche zal het niet worden
Comment