Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CITROËN Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door el DiDi
    Volgens mijnen dierbaren daddy de beste bestelwagens ooit

    Ik vind dat altijd zo grappig als een Fransman dat uitspreekt: "Citrowèn Jumpèèère"

    Comment


    • #22
      Van de huidige Citroën modellen vind ik de C4 coupé de schoonste.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

      Comment


      • #23
        ja... problemen met citroëns (de hogere modellen dan) ...
        wij hebben al ondervonden dat dat meestal van de garage afhangt

        Er zijn er maar weinig die aan een Citroën kunnen werken

        Comment


        • #24
          Met mn vorige XM (2.5) heb ik ook de nodige problemen gehad. Mn pa had een C5 gekocht en ik kreeg de XM, dus ze had al de nodige kms... Ik heb er veel kosten aan gedaan, radiator 2x vervangen (1x nog in garantie), problemen met de hydraulische koppeling, mechanisme van de elektr ruiten kapot, lekkende leidingen, olieverlies... Ik ben er trouwens van overtuigd dat een XM een eigen willetje heeft, praktisch elke keer als er een vreemde mee gereden had was er iets aan, richtingaanwijzer die bleef steken, temp. sensor die lawaai maakt...
          Alsof ze me wou duidelijk maken dat niet iedereen haar kon gebruiken.
          Ik heb een paar keer op punt gestaan om ze te dumpen maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Na een onzachte botsing met een skoda mocht ze uiteindelijk toch op pensioen... Gelukkig is mn huidige in een betere toestand en minder wispelturig. De C6 is een fantastische wagen, alleen te groot als je in Brugge centrum woont (garage te klein). Als mn dealer er een staan heeft zal ik er nog eens mee rijden.
          i 1 2 1/2 6

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door manneke
            Met mn vorige XM (2.5) heb ik ook de nodige problemen gehad. Mn pa had een C5 gekocht en ik kreeg de XM, dus ze had al de nodige kms... Ik heb er veel kosten aan gedaan, radiator 2x vervangen (1x nog in garantie), problemen met de hydraulische koppeling, mechanisme van de elektr ruiten kapot, lekkende leidingen, olieverlies... Ik ben er trouwens van overtuigd dat een XM een eigen willetje heeft, praktisch elke keer als er een vreemde mee gereden had was er iets aan, richtingaanwijzer die bleef steken, temp. sensor die lawaai maakt...
            Alsof ze me wou duidelijk maken dat niet iedereen haar kon gebruiken.
            Ik heb een paar keer op punt gestaan om ze te dumpen maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Na een onzachte botsing met een skoda mocht ze uiteindelijk toch op pensioen... Gelukkig is mn huidige in een betere toestand en minder wispelturig. De C6 is een fantastische wagen, alleen te groot als je in Brugge centrum woont (garage te klein). Als mn dealer er een staan heeft zal ik er nog eens mee rijden.
            Grote problemen heeft mn vader er niet mee gehad. Het was vooral die ophanging! Hij vond de BX super comfortabel rijden, dus dacht hij dat de XM alleen maar beter kon zijn. Maar ja ... blijkbaar was er een probleem met die "bollen" van de ophanging

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door manneke
              Met mn vorige XM (2.5) heb ik ook de nodige problemen gehad. Mn pa had een C5 gekocht en ik kreeg de XM, dus ze had al de nodige kms... Ik heb er veel kosten aan gedaan, radiator 2x vervangen (1x nog in garantie), problemen met de hydraulische koppeling, mechanisme van de elektr ruiten kapot, lekkende leidingen, olieverlies... Ik ben er trouwens van overtuigd dat een XM een eigen willetje heeft, praktisch elke keer als er een vreemde mee gereden had was er iets aan, richtingaanwijzer die bleef steken, temp. sensor die lawaai maakt...
              Alsof ze me wou duidelijk maken dat niet iedereen haar kon gebruiken.
              Ik heb een paar keer op punt gestaan om ze te dumpen maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Na een onzachte botsing met een skoda mocht ze uiteindelijk toch op pensioen... Gelukkig is mn huidige in een betere toestand en minder wispelturig. De C6 is een fantastische wagen, alleen te groot als je in Brugge centrum woont (garage te klein). Als mn dealer er een staan heeft zal ik er nog eens mee rijden.
              Hopelijk heb je veel geduld

              Doordat peugeot een half jaar achter loopt met de 607 is de C6 uitgesteld. Grote ruzie in parijs als gevolg, wss komt de C6 wel in een aparte fabriek binnenkort....

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door manneke
                Met mn vorige XM (2.5) heb ik ook de nodige problemen gehad. Mn pa had een C5 gekocht en ik kreeg de XM, dus ze had al de nodige kms... Ik heb er veel kosten aan gedaan, radiator 2x vervangen (1x nog in garantie), problemen met de hydraulische koppeling, mechanisme van de elektr ruiten kapot, lekkende leidingen, olieverlies... Ik ben er trouwens van overtuigd dat een XM een eigen willetje heeft, praktisch elke keer als er een vreemde mee gereden had was er iets aan, richtingaanwijzer die bleef steken, temp. sensor die lawaai maakt...
                Alsof ze me wou duidelijk maken dat niet iedereen haar kon gebruiken.
                Ik heb een paar keer op punt gestaan om ze te dumpen maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Na een onzachte botsing met een skoda mocht ze uiteindelijk toch op pensioen... Gelukkig is mn huidige in een betere toestand en minder wispelturig. De C6 is een fantastische wagen, alleen te groot als je in Brugge centrum woont (garage te klein). Als mn dealer er een staan heeft zal ik er nog eens mee rijden.
                Ow, en ik die dacht dat we met de onze veel problemen hadden

                Comment


                • #28
                  Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                  Hopelijk heb je veel geduld

                  Doordat peugeot een half jaar achter loopt met de 607 is de C6 uitgesteld. Grote ruzie in parijs als gevolg, wss komt de C6 wel in een aparte fabriek binnenkort....
                  Ongelooflijk toch hoe lang dat duurt om die ketel op de baan te krijgen. Dat is nu al van '99 dat ze de eerste prototype hebben voorgesteld. Zelf zal ik wss nooit een C6 kopen, en mn pa zou ik toch iets anders aansmeren. De C6 is gewoon te groot voor dagelijks gebruik en om in stad te rijden.
                  Hij rijdt nu met Jaguar, maar is er niet 100% wild van denk ik.
                  i 1 2 1/2 6

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door manneke
                    Ongelooflijk toch hoe lang dat duurt om die ketel op de baan te krijgen. Dat is nu al van '99 dat ze de eerste prototype hebben voorgesteld. Zelf zal ik wss nooit een C6 kopen, en mn pa zou ik toch iets anders aansmeren. De C6 is gewoon te groot voor dagelijks gebruik en om in stad te rijden.
                    Hij rijdt nu met Jaguar, maar is er niet 100% wild van denk ik.
                    de C6 heeft inderdaad lang nodig gehad, maar nu zijn ze wel zeker dat ze 100% betrouwbaar zijn.

                    Comment


                    • #30
                      Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                      Ow, en ik die dacht dat we met de onze veel problemen hadden
                      I know... En na een tijdje ken je iedereen die in de garage werkt bij voornaam, eerste dat ze vragen: en hoe dringend is het?
                      i 1 2 1/2 6

                      Comment


                      • #31
                        Burton

                        Halo,
                        een fotootje van mijn zelfineengestoken wagentje,een hoop polyester op het chassis van een 2cv.

                        Comment


                        • #32
                          Mooi!

                          Hoe heb je dat door de keuring gekregen?
                          Via Engeland?

                          Comment


                          • #33
                            Oorspronkelijk geplaatst door veemaks
                            Halo,
                            een fotootje van mijn zelfineengestoken wagentje,een hoop polyester op het chassis van een 2cv.
                            heb je geen grotere foto?

                            Comment


                            • #34
                              Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                              Mooi!

                              Hoe heb je dat door de keuring gekregen?
                              Via Engeland?
                              Spijtig genoeg moet je om zo'n wagentje op de baan te krijgen de bekende lijdensweg afleggen,in England inschrijven,importeren,homologeren,keuren en bidden dat het in orde komt. maar het is mogelijk.

                              Comment


                              • #35
                                Oorspronkelijk geplaatst door veemaks
                                Spijtig genoeg moet je om zo'n wagentje op de baan te krijgen de bekende lijdensweg afleggen,in England inschrijven,importeren,homologeren,keuren en bidden dat het in orde komt. maar het is mogelijk.
                                Maar je beleefd er wel ongelooflijk veel plezier aan achteraf.
                                Zo een geit is traag, maar als het een burton is, maakt dat niet uit, dat is 100% genieten

                                Comment


                                • #36
                                  Respect voor de Citroenlovers.
                                  MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

                                  Comment


                                  • #37
                                    Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn
                                    heb je geen grotere foto?
                                    Op onderstaande link kan je meer van mijn geitje bekijken

                                    Comment


                                    • #38
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                      Maar je beleefd er wel ongelooflijk veel plezier aan achteraf.
                                      Zo een geit is traag, maar als het een burton is, maakt dat niet uit, dat is 100% genieten
                                      Ja hoe zit dat eigenlijk met de prestatie's van zo'n Burton.
                                      Ik heb gelezen dat je de motoren ook kunt laten opvoeren?
                                      Wat zijn de prestatie's van jouw Burton als de dit weet zeker hier verlmelden als je een tech. fich hebt zeker posten.

                                      Comment


                                      • #39
                                        Met een visa motor kan je al een stukje sneller,je kan er ook een guzzi of bmw motor insteken,ga je nog een stuk sneller en een stuk illegaler ook natuurlijk.
                                        Ik kan goed mee met het verkeer,heb een visa motor met open filter,ga er binnenkort andere sproeiers insteken,zou iets moeten verbeteren.
                                        Een porche zal het niet worden

                                        Comment


                                        • #40
                                          ooh,wij hebben véél Citroëns gehad,o.a. een Ami,2CV,BX,AX,...
                                          volgens mij verdient de DS ook wel een plaatje ,ongetwijfeld een van mijn favoriete Citroëns .
                                          Bijgevoegde Bestanden

                                          Comment

                                          Working...
                                          X