Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CITROËN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn vader had vroeger een DS "Snoek" en het blijft de meest iconische Citroën naar mijn mening.

Een moderne versie zou er zo uit kunnen zien.

En het origineel.

Comment

• Voor de liefhebber die op zoek is naar een fulloption topwagen

Comment

• Comment

• To the Bridge by Wouter Dieryck, on Flickr

Comment

• pic ook vanuit een ds getrokken ?

Comment

• Neen, vanuit een Porsche 356

Comment

• was een goeie kwisvraag geweest, maar bere-moeilijk

Comment

• denk het eerlijk gezegd niet, je ziet de typische plaats van de tankdop voor een porsche?

Comment

• just !

Comment

• M'n schoonpa is net terug van onderhoud op 26k km met z'n DS5 Hybrid. Klinkt als een koffiemolen nu, wat is dat man. Hij was er vanmorgen mee terug gegaan, en blijkt dat die riem om de 30k km moet vervangen worden? Hoe belachelijk is dat niet van Citroën?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                        M'n schoonpa is net terug van onderhoud op 26k km met z'n DS5 Hybrid. Klinkt als een koffiemolen nu, wat is dat man. Hij was er vanmorgen mee terug gegaan, en blijkt dat die riem om de 30k km moet vervangen worden? Hoe belachelijk is dat niet van Citroën?!

Niks over te vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                          Niks over te vinden
                          Bel dan eens naar De Smedt in Lokeren en vraag eens info waarom ze dat dan zeiden

Comment

• Comment

• Jay Leno over z'n DS

This isn't quite as exciting as seeing Leno getting pulled over in a Corvette Z06. Unless you have an odd fetish for French cars, in which case, this is quite possibly the greatest video you'll ever watch.

Comment

• Bwa, nen echte Citroen lover zou ik mezelve niet noemen, maar we hebben er wel al een aantal gehad:

Saxo 1.5D Bic uit 96
                                Saxo 1.5D uit 2000
                                Citroen C3 1.1i 2009 (t bolleke nog)
                                Citroen C4 II 2011 1.6 e-hdi

Van die laatste ben ik wel héél content: moet qua interieur niet onderdoen voor zijn Duitse evenknie, nog niks van problemen met gehad en voor mij is de EGMV een zalige bak. Ik ben dan ook bedaarde chauffeur, t is gene auto die uitnodigt tot sportief rijgedrag maar hij is bijzonder comfortabel. Mijne maat werkt bij Citroen Robbe en t zijn volgens hem de motors waar ze t minste problemen met hebben.
                                sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salwa
                                  Er zijn Alfa-Lovers, MINI-lovers, BMW-lovers enz...
                                  Ik ben reeds jaren door hart en nieren een M3-lover! Zowel de E30, de E36 en ook de E46 zijn juwelen van wagens!
                                  Ooit zou ik eens in het bezit willen zijn van zulks moois...
                                  Zijn er hier nog forumers die zo'n M3 wel zien zitten...?! Post uw foto's hier en kwijl mee!
                                  Kzou nu nie mijn Bmw foto's in een Citroen Topic zetten ,maar kom..
                                  2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Ami 6

Comment

• Fantastisch!
                                      Al een geluk dat die passagier zijn arm buiten heeft steken of nog meer body-roll...
                                      King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                      2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Wist niet dat er Citroën lovers waren Zal wel een volkje apart zijn

Comment

• uit de oude doos ; 2 vliegen in 1 klap

Comment

Working...
                                          X