Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CITROËN Lovers
Collapse
X
-
Als trouwauto hadden ze voor ons een Citroen ID geregeld. Zelf gereden. Jezus, ik was op slag verkocht! Onvoorstelbaar wat een comfort. Maar echt onvoorstelbaar! Die vering! Dat gelooft niemand. Zonder zeveren rijdt dat comfortabeler dan de Range. On. Voor. Stel. Baar.
Bijgevoegde BestandenOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Zaligste kleuren combo ooit! Man, wat is dit vet! Moest de Avalanche verkocht zijn en in deze een iets zwaarder blok gelegen hebben, ik ging er direct achter. Jezus, wat een pracht kar!
Op zoek naar een tweedehands Citroen CX? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.
Die eerste twee foto'sOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
De eerste wagen van ons pa zaliger.
' k Was toen nog erg jong en kan mij weinig herinneren.
Het eenarmig stuur komt nu terug bij het zien van die foto.
Wat ik wel nog weet zijn die zetels, daar zak je bijna volledig in weg.
Zachte zetels en zachte vering... Wat een wagen
Comment
-
-
GSA X3 met 39.000km en een wat vreemde kleurencombinatie. Kan wel wat TLC gebruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenAls trouwauto hadden ze voor ons een Citroen ID geregeld. Zelf gereden. Jezus, ik was op slag verkocht! Onvoorstelbaar wat een comfort. Maar echt onvoorstelbaar! Die vering! Dat gelooft niemand. Zonder zeveren rijdt dat comfortabeler dan de Range. On. Voor. Stel. Baar.
Comment
Comment