Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CITROËN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zijne was een zwarte exclusive met beige interieur, Navi, open dak en vooral.. De Rockford Fosgate installatie. Ging ik graag mee op stap met de vrienden.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Zijn we trouwens 1 keer mee offroad gegaan in Kroatië, op Premantura. 2 maand oud en direct getest :p

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• En omdat ik er zo tevreden van was, ging mijn vader op zoek naar een occasie, en uiteindelijk met den originele thuis gekomen (Outlander) die hij nu al ene paar jaar heeft en ook zeer tevreden van is.

Comment

• Vond ik op dat moment ook een erg fijne wagen om mee te rijden, die tweede generatie Outlander.
          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Comment

• Comment

• 2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                  Vond ik op dat moment ook een erg fijne wagen om mee te rijden, die tweede generatie Outlander.
                  Alhouwel twee weten terug vond hem iets minder plezant. Zonder naft gevallen in Slovenië terwijl de BC nog 140km aangaf

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                      Deze zou ik zo gelijk willen hebben, alleen 2 voor-spatbordjes er op (Donkervoort D8 GTO style) om hem in Nederland op de weg te kunnen krijgen en klaar.

Comment

• SM Tissier

Comment

• ik merk net dat op de belgische citroen website ook de c-elysee te configureren is, maar met een beperkte uitrusting. Ik vermoed dat ze daarmee wat concurrentie willen bieden aan dacia. Met korting tov. catalogusprijs komen ze daarmee waarschijnlijk onder de 12k voor een relatief ruime 3-volumer.

Comment

• laat dat relatief er maar af. We hebben met de club eens een 408 getest en die was heel ruim, zowel voorin, achterin en qua kofferruimte.
                            als ge ruime no nonsense auto zoekt, dan is deze een heel goede keuze
                            www.peugeotforum.be

Comment

• Comment

• Comment

• Jammer van de velgen, wel beste kleur voor XM

Last edited by ; 10/10/2016, 22:22.

Comment

• 2010 Citroën Survolt.

Photo: Laurent Nivalle.

Comment

• Last edited by ; 31/10/2016, 19:22. Reden: Omdat Free zo graag nog meer C5's wil zien :)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                        kijk eens naar post 647

Comment

• Toch wel mooie zo een C5.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X