Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zijne was een zwarte exclusive met beige interieur, Navi, open dak en vooral.. De Rockford Fosgate installatie. Ging ik graag mee op stap met de vrienden.
En omdat ik er zo tevreden van was, ging mijn vader op zoek naar een occasie, en uiteindelijk met den originele thuis gekomen (Outlander) die hij nu al ene paar jaar heeft en ook zeer tevreden van is.
Deze zou ik zo gelijk willen hebben, alleen 2 voor-spatbordjes er op (Donkervoort D8 GTO style) om hem in Nederland op de weg te kunnen krijgen en klaar.
ik merk net dat op de belgische citroen website ook de c-elysee te configureren is, maar met een beperkte uitrusting. Ik vermoed dat ze daarmee wat concurrentie willen bieden aan dacia. Met korting tov. catalogusprijs komen ze daarmee waarschijnlijk onder de 12k voor een relatief ruime 3-volumer.
laat dat relatief er maar af. We hebben met de club eens een 408 getest en die was heel ruim, zowel voorin, achterin en qua kofferruimte.
als ge ruime no nonsense auto zoekt, dan is deze een heel goede keuze
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment