Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CITROËN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Starring: Citroën 2CV.

There are Pretenders among us.....
    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Prachtig, heb ik leren mee rijden :-)

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
            Prachtig, heb ik leren mee rijden :-)
            Ik in een Renault 4 Bestel met dashboard schakeling toen ik 16 was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

Ik in een Renault 4 Bestel met dashboard schakeling toen ik 16 was.
              Ben nu aan het denken hoe dat weer ging bij de geit .... 1e kwart draai links en uittrekken, 2e terug recht en induwen, 3e volledig uittrekken, 4e kwart draai rechts en induwen ..peins ik :-)

Comment

• grappig
                PruebautoS - Cómo se fabricaba un 2CV? Mire este video de la planta de Mangualde - Portugalwww.pruebautos.com.ar www.pruebautosport.com www.pruebautosport.co...

Comment

Ben nu aan het denken hoe dat weer ging bij de geit .... 1e kwart draai links en uittrekken, 2e terug recht en induwen, 3e volledig uittrekken, 4e kwart draai rechts en induwen ..peins ik :-)
                  Ik zou het niet meer weten, zo lang geleden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

Ik zou het niet meer weten, zo lang geleden.
                    zelfde hier, daarmee dat ik zei : 'ik peins' :-)

Comment

• Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• De CX van Erich Honecker, Staatsraadvoorzitter van de voormalige DDR.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Klopt volledig. Had vroeger een Ami 8 en dat ging net zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten

Klopt volledig. Had vroeger een Ami 8 en dat ging net zo.
                              :-)

Comment

• Starring: Citroen 2CV Sahara.

Comment

• Citroën CX Break

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Starring: Citroen 2CV.

Comment

• Heb op de site van Citroën gezien dat de C5 geschrapt is...
                                      Ontdek het uitgebreide aanbod Citroëns: SUV's, Stadsauto's, Hatchbacks, Elektrische auto's. Ontdek aanbiedingen, diensten, financiële diensten & meer.

Iemand een idee wanneer de opvolger zou komen?
                                      Deze heeft de eerste jaren toch echt een succes geweest? Hier reden er toch veel rond

Ze zouden er dus aan bezig zijn....
                                      Xavier Peugeot, de productverantwoordelijke van Citroën, heeft bevestigd dat het merk werkt aan een grote berline die het roer moet overnemen van de C5. Die krijgt een origineel uiterlijk, geïnspireerd op dat van de concept Cxperience.

Last edited by MasterC; 11/12/2017, 13:57.

Comment

• Geen hydropneupatische ophanging meer zie ik en het zou terug een 5-deurs worden ipv een 4-deurs met gewone koffer.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Geen hydropneupatische ophanging meer zie ik en het zou terug een 5-deurs worden ipv een 4-deurs met gewone koffer.
                                          Pneumatische ophaning is altijd iets puur voor de citrofieltjes geweest. Een paar andere merken hebben het even over genomen, maar zijn daar ook weer heel snel mee gestopt.

Ondertussen is het ook een techniek die totaal passé en enorm duur is en ze verkochten meer C5'en zonder die ophanging, dan met. Hedendaagse electronisch gestuurde ophangingen doen momenteel hun werk nog beter en maakt het pneumatische overbodig. Geloof dat de nieuwe DS7 met het nieuwe systeem gaat uitgerust worden.

Zelf een C5 gehad zonder en ne maat eentje met. En zelfs begin november een paar 100km met zijne gereden (zoals elk jaar naar Oostenrijk) en ge voelt wel wat verschil, maar ik vond het zelf de meerprijs niet waard.

Comment

Working...
                                          X