Starring: Citroën 2CV.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CITROËN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk BerichtenPrachtig, heb ik leren mee rijden :-)There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Ik in een Renault 4 Bestel met dashboard schakeling toen ik 16 was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
Ben nu aan het denken hoe dat weer ging bij de geit .... 1e kwart draai links en uittrekken, 2e terug recht en induwen, 3e volledig uittrekken, 4e kwart draai rechts en induwen ..peins ik :-)There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Ik zou het niet meer weten, zo lang geleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
Ben nu aan het denken hoe dat weer ging bij de geit .... 1e kwart draai links en uittrekken, 2e terug recht en induwen, 3e volledig uittrekken, 4e kwart draai rechts en induwen ..peins ik :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
Klopt volledig. Had vroeger een Ami 8 en dat ging net zo.
Comment
-
Heb op de site van Citroën gezien dat de C5 geschrapt is...
Ontdek het uitgebreide aanbod Citroëns: SUV's, Stadsauto's, Hatchbacks, Elektrische auto's. Ontdek aanbiedingen, diensten, financiële diensten & meer.
Iemand een idee wanneer de opvolger zou komen?
Deze heeft de eerste jaren toch echt een succes geweest? Hier reden er toch veel rond
Ze zouden er dus aan bezig zijn....
Xavier Peugeot, de productverantwoordelijke van Citroën, heeft bevestigd dat het merk werkt aan een grote berline die het roer moet overnemen van de C5. Die krijgt een origineel uiterlijk, geïnspireerd op dat van de concept Cxperience.
Last edited by MasterC; 11/12/2017, 13:57.
Comment
-
Geen hydropneupatische ophanging meer zie ik en het zou terug een 5-deurs worden ipv een 4-deurs met gewone koffer.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenGeen hydropneupatische ophanging meer zie ik en het zou terug een 5-deurs worden ipv een 4-deurs met gewone koffer.
Ondertussen is het ook een techniek die totaal passé en enorm duur is en ze verkochten meer C5'en zonder die ophanging, dan met. Hedendaagse electronisch gestuurde ophangingen doen momenteel hun werk nog beter en maakt het pneumatische overbodig. Geloof dat de nieuwe DS7 met het nieuwe systeem gaat uitgerust worden.
Zelf een C5 gehad zonder en ne maat eentje met. En zelfs begin november een paar 100km met zijne gereden (zoals elk jaar naar Oostenrijk) en ge voelt wel wat verschil, maar ik vond het zelf de meerprijs niet waard.
Comment
Comment