Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CITROËN Lovers
Collapse
X
-
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDeze gouwe ouwe vandaag tegengekomen Prachtig!
Maar, ok, de foto is dan ook gehost op seniorennet2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
Dat vind ik nu te oud om te kunnen appreciëren
Maar, ok, de foto is dan ook gehost op seniorennet
Wat moet je van zo'n onzin denken?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Tja, ik heb dat ook hoor.
Al die voor en na oorlogse wagens zeggen mij weinig.
Zou er zeker gene kopen al had ik er het geld voor.
Het is typisch dat men op latere leeftijd weer interesse krijgt in wat je op straat zag als kind.
Die zijn voor ons dus te oud en voor u ..............den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenTja, ik heb dat ook hoor.
Al die voor en na oorlogse wagens zeggen mij weinig.
Zou er zeker gene kopen al had ik er het geld voor.
Het is typisch dat men op latere leeftijd weer interesse krijgt in wat je op straat zag als kind.
Die zijn voor ons dus te oud en voor u ..............
https://nl.wikipedia.org/wiki/Citro%...Traction_Avant
Als kind heb ik die ook niet veel meer op straat gezien hoor. Ik kom er nu vaker tegen.
Trouwens, zo piep ben jij toch ook niet meer dacht ikEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Om een traction-avant te appreciëren moet je niet oud zijn hé, dat was een auto die zijn tijd ver vooruit was en zijn plaats in de autogeschiedenis echt wel verdiend heeft. Het was de eerste succesvolle voorwielaandrijver. Je kan altijd eens navraag doen bij een kenner in uw omgeving
https://nl.wikipedia.org/wiki/Citro%...Traction_Avant
Als kind heb ik die ook niet veel meer op straat gezien hoor. Ik kom er nu vaker tegen.
Trouwens, zo piep ben jij toch ook niet meer dacht ik
Overbuur heeft een witte gehad.
Heb die hier nog gepost en hij kon er niet over zwijgen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Ik ken de Traction, en weet voor welke technologische vooruitgang die staat. Je moet immers je klassiekers kennen als autoliefhebber.
Maar ik vind die niet mooi, maakt me niet hebberig. Een DS wel, een CX nog meer. En een Mehari nog het meest van al.
Dat zijn de auto’s uit mijn jeugd. Ik herinner me nog de DS die op drie wielen de parkeergarage uit reed. De DS die stond te blinken voor het politiekantoor in St. Tropez, de vele Méhari’s aan de Côte d’Azur. En de CX’en in de toonzaal van de garages waar we met de Ami van mijn pa en de GS van mijn ma, en later met de Visa in onderhoud gingen.
De eerste garagist had toen trouwens een SM (en die heeft die nog, denk ik). Dat was toen een echte exoot.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
This car remains as innovative today as it was when it first hit the road in 1955. Jay changes its tire without a jack - and shares Citroën's truly weird adv...2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Comment
Comment