Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CITROËN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Doet me der aan denken, khad der beter ne foto van genomen, maar goed het was donker.

Afgelopen week op vakantie in de azoren, stond er daar plots ene geparkeerd. Jammer genoeg int donker, dus had gene fatsoenlijke foto kunnen nemen, en de vriendin wou door, maar goed. Met dat we daar langs passeren, komt der ook een stel amerikanen aan. "What's that?!" "Oooh, it's just a Citroën." en plots twee seconden later was daar twee man ingekropen en was een ander der foto's van aant maken.

Ronduit schandalig dat gedrag.

Ik heb veel toeristen gezien waar ik me in opjaagde qua gedrag, maar dat was toch echt "de kers op de taart".

Comment

• Goed dat mijn vrouw ondertussen al wat geduld heeft.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Achja, int donker maakt het niet zoveel uit, niet zo'n goede camera op de gsm voor int donker.

Comment

• Misschien dat iemand dat hier weet maar deze leek nogal recent.
          Kilometer teller en grille zijn alleszins anders dan bij deze van een oude vriend.
          Ik weet dat ze deze nog bouwen maar hoe komt die dan aan de O platen?
          den borre

Int3x0r

Comment

• Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                Misschien dat iemand dat hier weet maar deze leek nogal recent.
                Kilometer teller en grille zijn alleszins anders dan bij deze van een oude vriend.
                Ik weet dat ze deze nog bouwen maar hoe komt die dan aan de O platen?
                ik vond dit na even googlen https://2cvmeharifactory.com/onderhoud-mehari/nieuw/

met deze kanttekening:
                Net zoals bij een nieuwe 2PK beginnen we bij een nieuwe Mehari van niets. Maar ook hier zijn originele autopapieren noodzakelijk, contacteer ons voor meer info omtrent de mogelijkheden in België voor een 4-zitter of een 2-zitter.
                verklaart waarschijnlijk O-platen.

Comment

• Ja, zal daarom zijn.
                  Leuke website.
                  den borre

Int3x0r

Comment

• gewoonweg geniaal in vergelijking met de SUV eenheidsworst

Comment

• moest onder de fotootjes met de mehari komen

Comment

• Comment

• wordt hoog tijd dat citroen nog eens met een vts komt!

Comment

• geen idee of daar nog iets van komt.
                            Bij de lancering van de huidige C3 werd er gewag gemaakt van een mogelijk sportieve versie, ook omdat ze opnieuw WRC doen, maar het blijft stil daaromtrent.

Comment

• denk dat er andere prioriteiten zijn nu

Comment

• Na een oranje in Le Havre nu een gele in Antwerpen:

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Citroën zou een licentie-overeenkomst hebben gesloten voor de verdeling en ondersteuning van de Type H kit van Caselani.
                                    Dit betekent dat er meer dan de 70 oorspronkelijk voorziene exemplaren zouden komen.
                                    Voorlopig nog voor de Jumper, maar er zou ook mogelijk sprake zijn van een kit voor de spacetourer.

RETRO VAN BY CASELANI - CITROEN OFFICIAL LICENSEE

Comment

• Zou dat wel eens in het echt willen zien.
                                      den borre

Int3x0r

Comment

• die dingen zijn wel pokkeduur. Een fullsize Jumper 22k, montage inbegrepen. Dat zijn italian fashion tarieven
                                        De deal met Citroën zou wel al voor een daling naar 19k zorgen, maar toch.
                                        Ik dacht dat je bij Keytsman in Ninove terecht kon, en ook in Herentals is er een partner, meen ik op de site gezien te hebben. Geen idee of ze ook een gemonteerd exemplaar hebben.

Comment

• Dat is al de moeite.
                                          Zou vooral willen zien hoe de panelen er op zitten (kieren enzo).
                                          Op de onderste foto ziet de zijkant er ook wat vreemd uit.
                                          den borre

Int3x0r

Comment

Working...
                                          X