Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
...als ik naar de video kijk word ik gelijk meegezogen in de tijd, onze buren beide zijden hadden er elks 1 (een 2200 nog met de smalle voorste wieltrein en witte pinkers in zilverkleur en een witte super 2500d van de eerste facelift, buren overzijde een goudkleurige eerste serie 2400 pallas) en we waren als kinderen ongeveer allemaal even oud, veel ingezeten
het typisch gekraak van het meubilair en deurpanelen valt direct op
ook fantastisch goeie caravantrekker...zelfs met slechts 75pk
...als ik naar de video kijk word ik gelijk meegezogen in de tijd, onze buren beide zijden hadden er elks 1 (een 2200 nog met de smalle voorste wieltrein en witte pinkers in zilverkleur en een witte super 2500d van de eerste facelift, buren overzijde een goudkleurige eerste serie 2400 pallas) en we waren als kinderen ongeveer allemaal even oud, veel ingezeten
het typisch gekraak van het meubilair en deurpanelen valt direct op
ook fantastisch goeie caravantrekker...zelfs met slechts 75pk
Mijn nonkel heeft er ook 3 gehad. Ene al snel perte totale en dan later nog 2 lichtblauwe exemplaren.
Zoiets, maar geen GTI, een Pallas. Motor weet ik niet meer, ik dacht een 2 liter benzine.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment