Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
een e-Mehari. Een elektrische Citroën. Eigenlijk een omgebouwde Bolloré. Volledig plastiek, klein rijbereik en duur. Ik wist niet dat er echt exemplaren verkocht zijn aan particulieren.
een e-Mehari. Een elektrische Citroën. Eigenlijk een omgebouwde Bolloré. Volledig plastiek, klein rijbereik en duur. Ik wist niet dat er echt exemplaren verkocht zijn aan particulieren.
Ok bedankt! Had dit nooit gezien eigenlijk of ik herinner het mij toch niet meer
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Ik vind het een leuk ding. Maar weinig praktisch.
als je je het kan permitteren een leuk hebbeding op op het platteland naar de bakker of supermarkt te rijden.
Maar de kans dat je er in België eentje spot lijkt me miniem.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
geweldig, maar ik herinner me hem wél...er waren toen nog veel rokers....als 2de cendrier...die bij alle modellen er vlak voor lag, dat schuiverke
en probeer de frequentie maar eens af te lezen, ook al zijn meeste mensen trouw aan 1 station
geweldig, maar ik herinner me hem wél...er waren toen nog veel rokers....als 2de cendrier...die bij alle modellen er vlak voor lag, dat schuiverke
en probeer de frequentie maar eens af te lezen, ook al zijn meeste mensen trouw aan 1 station
schakelrooster ook niet mis natuurlijk
Gevaarlijk was het in ieder geval om de radio te bedienen, volume regelen ging nog, maar de rest...
Maar de radio en/of cassette stond op een speciale plaats, anders dan normaal en dat intrigeerde mij wel
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment