Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zet een zonnedak in die mini en zet er goei veren onder. Dan hebde toch een beetje da deux cheveaux gevoel
Der staan nu al genoeg gaten in het dak
een zonnedak op een mini past niet. Tenzij het een originele British Open betreft.
en de geit is maar half zoveel werk als de mini om op te maken.
Volgende zomer rij ik met de geit rond.
een zonnedak op een mini past niet. Tenzij het een originele British Open betreft.
en de geit is maar half zoveel werk als de mini om op te maken.
Volgende zomer rij ik met de geit rond.
Hij rijdt nu toch ook? Zet er platen op en ge rijdt er deze zomer ook mee rond ...
Kan je bij de Berlingo met zetels vanachter die zetels eruit nemen?
Mijn nonkel is namelijk geïnteresseerd in een Citroen Berlingo 1.4i Tentation als 2de wagen. Hun huidige is pertotal. Die zou dienen voor mijn tante (doet maar max. 5.000 km per jaar, nl. kinderen wegvoeren en afhalen van school + boodschappen) en voor hem als hij eens grotere dingen moet vervoeren. Hij heeft een Volvo S40 (huidig model) en daar kan niet echt veel in dus is zo'n Berlingo wel interessant.
In holland zit er zo nog ene, maar kan nu niet op de naam komen.
En kennis van mij heeft er ook verschillende, heeft vroeger nog een zaak gehad in die dingen. zal hem morgen eens contacteren, mss heeft ie nog wel wat liggen voor zo een spot.
Comment