Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CITROËN Lovers
Collapse
X
-
Correct, maar in principe laat olie steeds een dunne film achter op alle bewegende onderdelen waardoor het (wederom in principe) niet zo veel kwaad kan als de motor heel even zonder olie zit.
Als ze dus zo snel de motor heeft uitgezet als dat ik kan afleiden uit wat walter zegt dan denk ik niet dat er schade zal zijn
En als de motor daadwerkelijk leeg aan't lopen was op het moment dat ze stopte, wilt zeggen dat er nog steeds olie in zat
Ik heb al verhalen gehoord van mensen die tientallen km's zonder olie rijden, dusja
(na 30km was het wel game over)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenCorrect, maar in principe laat olie steeds een dunne film achter op alle bewegende onderdelen waardoor het (wederom in principe) niet zo veel kwaad kan als de motor heel even zonder olie zit.
Als ze dus zo snel de motor heeft uitgezet als dat ik kan afleiden uit wat walter zegt dan denk ik niet dat er schade zal zijn
En als de motor daadwerkelijk leeg aan't lopen was op het moment dat ze stopte, wilt zeggen dat er nog steeds olie in zat
Ik heb al verhalen gehoord van mensen die tientallen km's zonder olie rijden, dusja
(na 30km was het wel game over)
Kan ze eventueel iets laten controleren in de garage ter controle?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenEen 1400cc benzine. Ze nam de oprit van de autostrade, toen er rook vanonder de motorkap ( ik veronderstel olie op hete onderdelen ) kwam is ze direct aan de kant gaan staan en drupte de olie zo vanonder de auto.
Was het de schuld van de garage? Laat hem repareren, terug vullen met olie en dan eens zien hoe hij draait en wat er uit de uitlaat komt. indien je schade ontdekt direct terug naar de garage gaan.A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenEr zijn er een stuk of 200 van gemaakt. De meeste zijn dan nog terug gekocht door Citroën zelf wegens mechanische problemen bij de reeds verkochte auto's. De probleemauto's terugkopen was het goedkoopste blijkbaar.
Hoeveel er nog van zijn weet ik niet.
Hoop er ook ooit eens te raken (de club was er voor aan het kijken...)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenen de 4 geboorde gaatjes in het rooster vertellen natuurlijk ook veel
soms heb ik zin in een bx.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenDe C4 Picasso van mijn vriendin heeft voor het eerst in panne gestaan. Na 70.000km heeft de turbo het begeven.A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtensoms heb ik zin in een bx.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenEr hebben een tijdje DS'n rallyes gereden.
Nu zocht ik daar meer informatie over maar die is moeilijk te vinden blijkbaar.
Is er iemand die daar meer over weet of een link heeft naar een of andere site?
Bedankt.
Comment
Comment