Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CITROËN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• het was idd prachtige dag mijn foto's volgen nog

Comment

• Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

dit zijn er nog maar enkele de rest moet ik nog overzetten, er staan er ook een paar bij van mijn dame
      groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tendenza Bekijk Berichten
        http://s648.photobucket.com/albums/uu201/tendenza/

dit zijn er nog maar enkele de rest moet ik nog overzetten, er staan er ook een paar bij van mijn dame
        groetjes
        Die C6 heb ik ook naar staan kijken, is nieuw met 2 uitlaten en heeft ook nieuwe 18-duimers (die ook op mijn C5 staan). Het zal een nieuwe 3.0 HDi V6 geweest zijn denk ik heeft zo'n 245 pk, komt in de plaats van de oude(?) V6 HDi.
        Mooie XM heb je met ook al erg mooie velgen, hou die nog maar goed bij dan kan je binnen 10 jaar meerijden in de defilé voor 100 jaar Citroën . Ik hoop er met mijn Activa V6 in alle geval bij te zijn als 't god belieft .

Comment

• Leuk dat jullie de foto's hier delen

Comment

• heel klein detailke van een aparte smaak

Comment

• ge moest wel beter gemikt hebben met uw vizier he

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Iemand al nieuws van de nieuwe C3? Ziet er echt goed uit maar zou wel eens prijzen willen weten. En wanneer IRL in de showroom te bewonderen?

Dealer kon ons vorige week nog niets zeggen. Hij moest zelf nog naar de voorstelling gaan.
                Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
                Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk Berichten
                  Iemand al nieuws van de nieuwe C3? Ziet er echt goed uit maar zou wel eens prijzen willen weten. En wanneer IRL in de showroom te bewonderen?

Dealer kon ons vorige week nog niets zeggen. Hij moest zelf nog naar de voorstelling gaan.
                  Die van Autofans hebben al de eerste prijzen online staan: http://www.autofans.be/content/belgi...%ABn-c3-en-ds3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk Berichten
                    Iemand al nieuws van de nieuwe C3? Ziet er echt goed uit maar zou wel eens prijzen willen weten. En wanneer IRL in de showroom te bewonderen?

Vandaag zien staan bij de citroen-dealer hier om de hoek...

VEEL mooier dan zijn voorganger
                    Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                    Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                    Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                    Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Bedankt voor de link.

basisprijs € 12.690 voor de 1.1 benzine met 60pk
                      en een CO2-uitstoot van 137g/km .

Op die milieuvriendelijke benzine is het precies nog wat wachten dan?

Nu moet ik alleen nog weten wat die speciale Zenith voorruit mij extra gaat kosten. Zou niet te krijgen zijn op de basisversie.
                      Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
                      Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

Comment

• Citroën Xm

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ik mag mij ook melden in het Citroën lovers topic. Er is geen enkel merk dat in mijn ogen zoveel mooie, originele en boeiende auto's met een ziel heeft gemaakt dan Citroën. Van compleet geschift tot uitermate comfortabel.
                          2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• fak, ik ging daar binnen en kwam nooit meer buiten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                fak, ik ging daar binnen en kwam nooit meer buiten
                                Ja, hé. Al die blinkende modellen van legendes. Zag zelfs 3 SM's staan.
                                2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                  + YouTube Video
                                  Als ex-Xm rijder maakt mij dit fier!
                                  i 1 2 1/2 6

Comment

• Damn, dit had ik wel niet verwacht!

+ YouTube Video
                                    i 1 2 1/2 6

Comment

• Ik wil ook een citroën, een xm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        Ik wil ook een citroën, een xm
                                        Had dat gezegd he, ik heb er nog een voor niet weggedaan!
                                        i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                                          Had dat gezegd he, ik heb er nog een voor niet weggedaan!
                                          Heb gisteren uw 3 topics doorgenomen. Volgens mij waren al uw xm's wel ver opgereden? Maar voor niks had ik de laatste heel graag gehad hoor.

Comment

Working...
                                          X