het was idd prachtige dag mijn foto's volgen nog
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CITROËN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tendenza Bekijk Berichtenhttp://s648.photobucket.com/albums/uu201/tendenza/
dit zijn er nog maar enkele de rest moet ik nog overzetten, er staan er ook een paar bij van mijn dame
groetjes
Mooie XM heb je met ook al erg mooie velgen, hou die nog maar goed bij dan kan je binnen 10 jaar meerijden in de defilé voor 100 jaar Citroën . Ik hoop er met mijn Activa V6 in alle geval bij te zijn als 't god belieft .
Comment
-
Iemand al nieuws van de nieuwe C3? Ziet er echt goed uit maar zou wel eens prijzen willen weten. En wanneer IRL in de showroom te bewonderen?
Dealer kon ons vorige week nog niets zeggen. Hij moest zelf nog naar de voorstelling gaan.Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk BerichtenIemand al nieuws van de nieuwe C3? Ziet er echt goed uit maar zou wel eens prijzen willen weten. En wanneer IRL in de showroom te bewonderen?
Dealer kon ons vorige week nog niets zeggen. Hij moest zelf nog naar de voorstelling gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk BerichtenIemand al nieuws van de nieuwe C3? Ziet er echt goed uit maar zou wel eens prijzen willen weten. En wanneer IRL in de showroom te bewonderen?
Dealer kon ons vorige week nog niets zeggen. Hij moest zelf nog naar de voorstelling gaan.
VEEL mooier dan zijn voorgangerHonda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Bedankt voor de link.
basisprijs € 12.690 voor de 1.1 benzine met 60pk
en een CO2-uitstoot van 137g/km .
Op die milieuvriendelijke benzine is het precies nog wat wachten dan?
Nu moet ik alleen nog weten wat die speciale Zenith voorruit mij extra gaat kosten. Zou niet te krijgen zijn op de basisversie.Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)
Comment
-
-
Ik mag mij ook melden in het Citroën lovers topic. Er is geen enkel merk dat in mijn ogen zoveel mooie, originele en boeiende auto's met een ziel heeft gemaakt dan Citroën. Van compleet geschift tot uitermate comfortabel.2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichtenfak, ik ging daar binnen en kwam nooit meer buiten2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichteni 1 2 1/2 6
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk wil ook een citroën, een xmi 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenHad dat gezegd he, ik heb er nog een voor niet weggedaan!
Comment
Comment