Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CITROËN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er staan een paar heel mooie, heel goedkope XM's V6'en op Kapaza. Als ik niet pas de GTI gekocht had, had ik het wel geweten.
    2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
      Damn, dit had ik wel niet verwacht!

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Kijk ook eens naar deze Xantia Activa .

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
        Er staan een paar heel mooie, heel goedkope XM's V6'en op Kapaza. Als ik niet pas de GTI gekocht had, had ik het wel geweten.
        Is voor 100 km per dag, moet dus een 2.1 diesel zijn, en liefst een beetje een recente. Helaas past dat niet binnen mijn miniem budget. Misschien over een paar jaar een mooie cx voor erbij. Die je toen es liet zien via pm vond ik echt prachtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
          Heb gisteren uw 3 topics doorgenomen. Volgens mij waren al uw xm's wel ver opgereden? Maar voor niks had ik de laatste heel graag gehad hoor.
          Die eerste had ik wel wat kosten aan gehad en uiteindelijk accidentje gehad. De 2e was echt wel goed, een minimum aan onderhoudskosten eigenlijk. Maar hij had +400k kms op de teller, die heb ik bij mn garagist laten staan. Ik reed er nog elke week mee naar duitsland, die wagen was nog echt betrouwbaar hoor. Mn 3e heb ik maar een paar maand gehad omdat ik de C5 van mn broer overnam.
          De 2.1td staat bekend als de betrouwbaarste, maar qua prestaties had ik liever terug een 2.5td. Ideale reiswagen!
          i 1 2 1/2 6

Comment

• Wat verbruikt zo een 2.1 gemiddeld?

Comment

Is voor 100 km per dag, moet dus een 2.1 diesel zijn, en liefst een beetje een recente. Helaas past dat niet binnen mijn miniem budget. Misschien over een paar jaar een mooie cx voor erbij. Die je toen es liet zien via pm vond ik echt prachtig.
              Zo een CX zou ik dus willen. Met die achtervinnen op, prachtig.

Comment

Wat verbruikt zo een 2.1 gemiddeld?
                Ik had daar geen boordcomputer op die het verbruik toonde, maar ik gok een 6l ongeveer. 80% van mijn kms waren snelweg. Met een volle tank (80liter!) deed ik een 1300km. Ik had wel geen sportieve rijstijl.
                i 1 2 1/2 6

Comment

• un atelage roulant et un 2cv6 avec une eriba puck, vive les vacances !

2cv + puck

Comment

• 2CV

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                    Zonder twijfel de bekendste Citroën ooit.

mijn eesrte eigen autootje se het was wel een rooie heel veel plezier mee gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaglover Bekijk Berichten
                      ooh,wij hebben véél Citroëns gehad,o.a. een Ami,2CV,BX,AX,...
                      volgens mij verdient de DS ook wel een plaatje ,ongetwijfeld een van mijn favoriete Citroëns .

inderdaad in het Citroën gebeuren mag de DS vooraan staan in het rijtje gevolgd door de CX XM 2CV DYANE ACAYANE HY C35 MEHARI

een 2CV DYANE ACADYANE C35 heb ik al gehad de andere staan op men verlanglijstje

Comment

• GS

Oorspronkelijk geplaatst door teedrieken Bekijk Berichten
                        inderdaad in het Citroën gebeuren mag de DS vooraan staan in het rijtje gevolgd door de CX XM 2CV DYANE ACADYANE HY C35 MEHARI

een 2CV DYANE ACADYANE C35 heb ik al gehad de andere staan op men verlanglijstje
                        en niet te vergeten de GS PALLAS

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

op het eerste zicht een proper exemplaar voor een nette prijs!!!

Comment

• Mene opa heeft gisteren zene xm exclusive weg gedaan eigenlijk wel spijtig ik vond dat die auto wel iets had.Omdat de man al heel zijn leven met citroën rijdt heeft hij dan maar zijn laatste(wss) ooit gekocht, een C5 2.0 benzine exclusive hij vind het wel spijtig dat er nooit iets zijn cx 25 gti heeft kunnen evenaren.Ik zal binnekort eens een fotoke posten.
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• Een Mini ziet er zowaar conservatief uit!

Comment

• Zalige foto!!!
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                                  Een Mini ziet er zowaar conservatief uit!

Prachtig karretje eh! Hier in Beernem heb 'k ook al eentje gespot !
                                  freude am fahren

Comment

• Het is precies of die DS3 gaat zometeen die Mini verslinden...

Comment

• Voor een werk voor school ben ik op zoek naar een reclameposter of iets dergelijks van de in 2000 vooegrstelde Xsara Picasso. De tv-spot was toen iets met robots die een picasso origineel aan het beschilderen waren. Maar daar zouden nog fotos en affiches van bestaan ook maar ik vind die niet direct. Iemand van jullie die weet waar ik dat kan vinden? Alvast merci!

Comment

• In brussel heb je een grote citroëngarage, misschien hen es mailen

Comment

• story of citroën

Hey mensen, hier kan iedereen zen foto's postenvan het afgelopen weekend in zolder !!
                                          ik zal morgen al het materiaal posten dat ik heb, nu eerst deze al
                                          fot 82 is mijn man zen xm v6 van '89

greeting

Comment

Working...
                                          X