Er staan een paar heel mooie, heel goedkope XM's V6'en op Kapaza. Als ik niet pas de GTI gekocht had, had ik het wel geweten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CITROËN Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk BerichtenEr staan een paar heel mooie, heel goedkope XM's V6'en op Kapaza. Als ik niet pas de GTI gekocht had, had ik het wel geweten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenHeb gisteren uw 3 topics doorgenomen. Volgens mij waren al uw xm's wel ver opgereden? Maar voor niks had ik de laatste heel graag gehad hoor.
De 2.1td staat bekend als de betrouwbaarste, maar qua prestaties had ik liever terug een 2.5td. Ideale reiswagen!i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIs voor 100 km per dag, moet dus een 2.1 diesel zijn, en liefst een beetje een recente. Helaas past dat niet binnen mijn miniem budget. Misschien over een paar jaar een mooie cx voor erbij. Die je toen es liet zien via pm vond ik echt prachtig.2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenWat verbruikt zo een 2.1 gemiddeld?Ik had wel geen sportieve rijstijl.
i 1 2 1/2 6
Comment
-
2CV
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenZonder twijfel de bekendste Citroën ooit.
het was wel een rooie
heel veel plezier mee gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaglover Bekijk Berichtenooh,wij hebben véél Citroëns gehad,o.a. een Ami,2CV,BX,AX,...
volgens mij verdient de DS ook wel een plaatje,ongetwijfeld een van mijn favoriete Citroëns
.
inderdaad in het Citroën gebeuren mag de DS vooraan staan in het rijtje gevolgd door de CX XM 2CV DYANE ACAYANE HY C35 MEHARI
een 2CV DYANE ACADYANE C35 heb ik al gehad de andere staan op men verlanglijstje
Comment
-
GS
Oorspronkelijk geplaatst door teedrieken Bekijk Berichteninderdaad in het Citroën gebeuren mag de DS vooraan staan in het rijtje gevolgd door de CX XM 2CV DYANE ACADYANE HY C35 MEHARI
een 2CV DYANE ACADYANE C35 heb ik al gehad de andere staan op men verlanglijstje
Comment
-
Mene opa heeft gisteren zene xm exclusive weg gedaan eigenlijk wel spijtig ik vond dat die auto wel iets had.Omdat de man al heel zijn leven met citroën rijdt heeft hij dan maar zijn laatste(wss) ooit gekocht, een C5 2.0 benzine exclusive hij vind het wel spijtig dat er nooit iets zijn cx 25 gti heeft kunnen evenaren.Ik zal binnekort eens een fotoke posten.
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenEen Mini ziet er zowaar conservatief uit!
!
freude am fahren
Comment
-
Het is precies of die DS3 gaat zometeen die Mini verslinden...2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
Voor een werk voor school ben ik op zoek naar een reclameposter of iets dergelijks van de in 2000 vooegrstelde Xsara Picasso. De tv-spot was toen iets met robots die een picasso origineel aan het beschilderen waren. Maar daar zouden nog fotos en affiches van bestaan ook maar ik vind die niet direct. Iemand van jullie die weet waar ik dat kan vinden? Alvast merci!
Comment
-
story of citroën
Hey mensen, hier kan iedereen zen foto's postenvan het afgelopen weekend in zolder !!
ik zal morgen al het materiaal posten dat ik heb, nu eerst deze al
fot 82 is mijn man zen xm v6 van '89
greeting
Comment
Comment