Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als trouwauto hadden ze voor ons een Citroen ID geregeld. Zelf gereden. Jezus, ik was op slag verkocht! Onvoorstelbaar wat een comfort. Maar echt onvoorstelbaar! Die vering! Dat gelooft niemand. Zonder zeveren rijdt dat comfortabeler dan de Range. On. Voor. Stel. Baar.
Zaligste kleuren combo ooit! Man, wat is dit vet! Moest de Avalanche verkocht zijn en in deze een iets zwaarder blok gelegen hebben, ik ging er direct achter. Jezus, wat een pracht kar!
De eerste wagen van ons pa zaliger.
' k Was toen nog erg jong en kan mij weinig herinneren.
Het eenarmig stuur komt nu terug bij het zien van die foto.
Wat ik wel nog weet zijn die zetels, daar zak je bijna volledig in weg.
Zachte zetels en zachte vering... Wat een wagen
Thierry Neuville overtakes Porsche 911 with a Citroën Visa 1000 Pistes - Legend Boucles de Spa 2012Visit StopandgoTV also on Facebook - http://www.facebook.c...
Als trouwauto hadden ze voor ons een Citroen ID geregeld. Zelf gereden. Jezus, ik was op slag verkocht! Onvoorstelbaar wat een comfort. Maar echt onvoorstelbaar! Die vering! Dat gelooft niemand. Zonder zeveren rijdt dat comfortabeler dan de Range. On. Voor. Stel. Baar.
Ik heb enkele jaren met een Citroën GS gereden, vergelijkbare ophanging, zetels in de wagen waren van een CX. Iedereen die met me meereed was verbaasd over 't comfort
Comment