SM (1974)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CITROËN Lovers
Collapse
X
-
een e-Mehari. Een elektrische Citroën. Eigenlijk een omgebouwde Bolloré. Volledig plastiek, klein rijbereik en duur. Ik wist niet dat er echt exemplaren verkocht zijn aan particulieren.
Comment
-
vorige post was een reactie op deze
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenGespot op het Franse platteland. De eerste keer dat ik hem in real life zie. En misschien ook wel de laatste keer...
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenLeuke spot! Wat is dit? Nooit gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichteneen e-Mehari. Een elektrische Citroën. Eigenlijk een omgebouwde Bolloré. Volledig plastiek, klein rijbereik en duur. Ik wist niet dat er echt exemplaren verkocht zijn aan particulieren.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ik vind het een leuk ding. Maar weinig praktisch.
als je je het kan permitteren een leuk hebbeding op op het platteland naar de bakker of supermarkt te rijden.
Maar de kans dat je er in België eentje spot lijkt me miniem.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentoeval
cx 0.26 das even veel als de w221
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
geweldig, maar ik herinner me hem wél...er waren toen nog veel rokers....als 2de cendrier...die bij alle modellen er vlak voor lag, dat schuiverke
en probeer de frequentie maar eens af te lezen, ook al zijn meeste mensen trouw aan 1 station
schakelrooster ook niet mis natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengeweldig, maar ik herinner me hem wél...er waren toen nog veel rokers....als 2de cendrier...die bij alle modellen er vlak voor lag, dat schuiverke
en probeer de frequentie maar eens af te lezen, ook al zijn meeste mensen trouw aan 1 station
schakelrooster ook niet mis natuurlijk
Maar de radio en/of cassette stond op een speciale plaats, anders dan normaal en dat intrigeerde mij welEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
onze nieuwe minister president in zijn c6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenonze nieuwe minister president in zijn c6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenja, mooi staaltje paaien tegenover de walen als flamingant in een franse auto rijden ipv een bundestank
Comment
Comment