ergens bij de commentaren staat dat een cx...uit 1974 nb...er nog moderner en hedendaagser uitziet als een w126 uit 1980 hebben ze nog gelijk ook !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CITROËN Lovers
Collapse
X
-
Waarom dat puntenrapport nog bij zo'n oldtimer is mij een raadsel, is gewoon een prachtige stijlvolle kar.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenWow da's wel een beauty. Custom made model of was die zo te koop ooit?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenWaarom dat puntenrapport nog bij zo'n oldtimer is mij een raadsel, is gewoon een prachtige stijlvolle kar.
Comment
-
heb al de eer gehad om er in eentje te zitten... en dan nog met het stuur aan de verkeerde kant (want 'm nog zeldzamer maakt)
auto staat in Australië en was eigendom van Peter en Les die buiten deze beauty een 30 tal oldtimer citroëns in hun bezit hebben
foto's zijn 10 jaar oud ondertussen want zo lang is het helaas al geleden... gelukkig komen zij regelmatig naar hier
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
à la doug zekerLast edited by Jocar; 13/12/2019, 09:36.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
voilà, ze hebben er een andere gekocht
deze komt van nieuw zeeland en wordt nu verscheept naar Down Under
- Likes 1
Comment
Comment