Wat een schitterende kar was dat toch, zijn tijd ver vooruit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CITROËN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenWat een schitterende kar was dat toch, zijn tijd ver vooruit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Toen in ieder geval wel. Jammer dat het merk zo naar de achtergrond is gegaan en verre van het merk is geworden wat het ooit was.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Zo zijn er wel meer merken en bij PSA scoren ze zo slecht nog niet. Kijk maar eens bij de roemruchte Italiaanse merken waar die na de jaren 60 en 70 ondertussen nog zitten
Het zal overal wel iets zijn zeker hé?
Er is veel veranderd in autoland. Zeker nadat er iemand op het idee kwam om de duitse 3 'premium' te gaan noemen en dan nog de leasemarkt.
Het was enorm pijnlijk voor PSA dat ze een ode brachten aan de oude DS met de nieuwe DS5 en dat eigenlijk een complete mislukking was. Dat is 'one shot in a lifetime' en dat moogt ge echt niet verbrodden. Spijtige situaties als ge weet dat er miljoenen aan ingenieurs wordt besteed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Het was enorm pijnlijk voor PSA dat ze een ode brachten aan de oude DS met de nieuwe DS5 en dat eigenlijk een complete mislukking was. Dat is 'one shot in a lifetime' en dat moogt ge echt niet verbrodden. Spijtige situaties als ge weet dat er miljoenen aan ingenieurs wordt besteed.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
De nieuwe Beetle bij VW was anders ook geen hoogvlieger en ondertussen terug in de autohemel
En de DS7 slaat precies ook niet aan, maar ik vermoed dat het vooral met de prijs te zien heeft.
Het gamma van Citroën momenteel is gene vette. De laatste mooie verschijning was in mijn ogen nog de tijdloze C5 ph3. Heeft dikke 10 jaar meegegaan, maar verkocht niet meer omdat hij niet wijzigde. Maar toch vond ik het model nog mee kunnen qua design, maar niet meer qua uitrusting. Mss hadden ze daar verder op moeten breien, maar dan had de 508 een dikke concurrent.
Comment
-
€39500
https://www.autowereld.be/autonieuws...15045c937.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk BerichtenDie dingen zijn echt wel duur. De kit + montage gaat richting 20k.
Er was sprake van een kit voor de spacetourer, maar daar heb ik nog niets van gehoord.
In Herentals zou een bedrijf moeten zitten die verkoop en montage doet. Ook Keytsman in Ninove.
Comment
-
heb aan de keuring in geel een food truck zien staan met deze setup
zag er wel mooi uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk BerichtenIs een kit die je achteraf kan monteren.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment