Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CITROËN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Zalig!
Alleen spijtig van de O-plaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk BerichtenJa idd maar het is een weekendautotje eh. 1 nadeel is wel dat de zeteltjes versleten zijn en we vinden geen nieuwe! Die oranje maken ze niet meer. Als iemand een adresje ofzo weet ...Electronische ontsteking 2cv,Puzzel 2cv, puzzel eend, winterset, sonax winterset, 2cv aanbiedingen , eend aanbiedingen,puzzel ami, puzzel besteleend
En anders eens Fe2pk contacteren.
Is familie van BEEMER van dit forum
Comment
-
Comment
-
In holland zit er zo nog ene, maar kan nu niet op de naam komen.
En kennis van mij heeft er ook verschillende, heeft vroeger nog een zaak gehad in die dingen. zal hem morgen eens contacteren, mss heeft ie nog wel wat liggen voor zo een spot.
Ik ben jaloers op u.
Jij kan gaan picknicken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIn holland zit er zo nog ene, maar kan nu niet op de naam komen.
En kennis van mij heeft er ook verschillende, heeft vroeger nog een zaak gehad in die dingen. zal hem morgen eens contacteren, mss heeft ie nog wel wat liggen voor zo een spot.
Ik ben jaloers op u.
Jij kan gaan picknicken
Comment
-
Comment
-
Het is er weer voor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk BerichtenAh zo bedoel je Dan kan jij dat toch ook
En mijn mini zal ik tot daar moeten dragen, dus dat gaat ook al niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, maar zonder nummerplaten gaat dat nogal opvallen
En mijn mini zal ik tot daar moeten dragen, dus dat gaat ook al niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk Berichtenmet den espace dan kunde zelfs nen bbq meenemen
Een geit is gewoon gemaakt om met 2 stokbroden, wat kaas en wat wijn in een wei te parkeren om te picknicken.
Niemand die het u gaat kwalijk nemen ook.
Met de Espace kan je mss wel heel de traiteurwinkel meepakken, maar tis niet het vakantiegevoel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMja, daar is geen charme mee verbonden.
Een geit is gewoon gemaakt om met 2 stokbroden, wat kaas en wat wijn in een wei te parkeren om te picknicken.
Niemand die het u gaat kwalijk nemen ook.
Met de Espace kan je mss wel heel de traiteurwinkel meepakken, maar tis niet het vakantiegevoel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk BerichtenDas just met zo een weer als vandaag is nen deux cheveux fantastisch. En ge hebt gene last van die stoeme vluchtheuvels.
Zwijg maar, ik heb het mij al genoeg beklaagd dat ik met de mini ben begonnen en niet met de geit
Comment
Comment