Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CITROËN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk BerichtenZet een zonnedak in die mini en zet er goei veren onder. Dan hebde toch een beetje da deux cheveaux gevoel
een zonnedak op een mini past niet. Tenzij het een originele British Open betreft.
en de geit is maar half zoveel werk als de mini om op te maken.
Volgende zomer rij ik met de geit rond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDer staan nu al genoeg gaten in het dak
een zonnedak op een mini past niet. Tenzij het een originele British Open betreft.
en de geit is maar half zoveel werk als de mini om op te maken.
Volgende zomer rij ik met de geit rond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk BerichtenHij rijdt nu toch ook? Zet er platen op en ge rijdt er deze zomer ook mee rond ...
Hij rijdt, maar onderstel is zo krom als wat, en ik heb zo goed als geen remmen.
Comment
-
Vraagje.
Kan je bij de Berlingo met zetels vanachter die zetels eruit nemen?
Mijn nonkel is namelijk geïnteresseerd in een Citroen Berlingo 1.4i Tentation als 2de wagen. Hun huidige is pertotal. Die zou dienen voor mijn tante (doet maar max. 5.000 km per jaar, nl. kinderen wegvoeren en afhalen van school + boodschappen) en voor hem als hij eens grotere dingen moet vervoeren. Hij heeft een Volvo S40 (huidig model) en daar kan niet echt veel in dus is zo'n Berlingo wel interessant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIn holland zit er zo nog ene, maar kan nu niet op de naam komen.
En kennis van mij heeft er ook verschillende, heeft vroeger nog een zaak gehad in die dingen. zal hem morgen eens contacteren, mss heeft ie nog wel wat liggen voor zo een spot.
Ik ben jaloers op u.
Jij kan gaan picknicken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk BerichtenEn? Heeft ie de zeteltjes?
Neen.
Enkel de blauwe en zwarte.
Hij heeft nog wel een geit met 0km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAhja
Neen.
Enkel de blauwe en zwarte.
Hij heeft nog wel een geit met 0km
Wij hebben hier nog ne Mini staan van '89, nen thirty. Met 14 km op en hij is nooit ingeschreven geweest. Heeft altijd in de garage staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk BerichtenNieuw aangekocht en nooit mee gereden? Of gerestaureerd?
Wij hebben hier nog ne Mini staan van '89, nen thirty. Met 14 km op en hij is nooit ingeschreven geweest. Heeft altijd in de garage staan.
Ook nog zo een verlengde DS of CX (weet het niet zeker)
Vette bak
Comment
-
Xantia Activa, dat was nogal iets in die tijd!!
Ooit meegereden op circuit met de V6 en de HDi... En de koets bleef verbazend recht
Comment
-
Comment
Comment