Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CITROËN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat is de leveringstermijn voor een C4 Picasso?

Comment

• Comment

• Comment

• weet er al iemand test exemplaren staan bij garages van de C- crosser?
          kzou graag er is een testrit meedoen, ouders zitte hier tuk op citroen jeep
          en aangezien deze als extra auto hier zal staan, zal ik er het meeste mee rijden dus moet dit machientje is uitgetest worden he

Comment

• De c6 is zalig...Als ik er eentje tegenkom op de autostrade ga ik er voor gaan rijden, om hem zo te bewonderen in mijn achteruitkijkspiegel.Om dan met heimwee terug te denken aan mijn eerste wagentje...2cv Perrier!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenheymans Bekijk Berichten
              weet er al iemand test exemplaren staan bij garages van de C- crosser?
              kzou graag er is een testrit meedoen, ouders zitte hier tuk op citroen jeep
              en aangezien deze als extra auto hier zal staan, zal ik er het meeste mee rijden dus moet dit machientje is uitgetest worden he
              Die citroen C-crosser is toch exact dezelfde wagen als de Mitsubishi New Outlander (en natuurlijk de Peugeot ook)!? Zou ik eerder de Mitsu kopen. Ik dacht dat die goedkoper was. De Mitsu heeft een 2.0 turbodiesel met 140pk, de citroen een 2.2 turbodiesel met 160pk. Voor de prestaties zit je bij citroen dus beter. En 't is natuurlijk een zware wagen...

Comment

• Wie weet het?

Ik rij al effe met een ZX break 1.9D tentation van juli 1997. Momenteel heeft ie iets meer dan 191.000 kilometers. Heeft er iemand volgende gegevens over de wagen:

-UITSTOOT
                -ACCELERATIE 0-100
                -KOFFERINHOUD

Manneke misschien? Heb gelezen dat jij ook eentje hebt gehad..?
                thanks

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Hej thanks dudeS!
                        19,1s 0-100!! Hilarisch!!

Waarvoor staat die X achter 1.9D??

Iemand de CO2 waarde???
                        Last edited by ; 11/09/2007, 15:52.

Comment

• Ik heb er trouwens wel een katalysator onder hangen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten

Iemand de CO2 waarde???
                            Veel

Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                            Ik heb er trouwens wel een katalysator onder hangen...
                            Oké, ietsje minder dan

Comment

• In een oude catalogus van CO2 waardes vond ik voor een berlingo 1.9D (wel een pak jonger, natuurlijk) 181g/km. Zou dat overeenkomen met de mijne?

Comment

• Wist trouwens niet dat de C6 zo'n opklapbaar spoilertje heeft.

Comment

• Opklapbaar spoilertje?? Zoals bij Porsche: vanaf 90ofzo =>FLOEP, spoilertje komt omhoog!

Comment

Opklapbaar spoilertje?? Zoals bij Porsche: vanaf 90ofzo =>FLOEP, spoilertje komt omhoog!
                                    neenee... zoals bij corrado

Comment

• tis het ontwerp dat ik mooier vind bij citroen
                                      de voorkant bedoel ik daarmee
                                      kheb al met een outlander testgereden, de 140 pk diesel
                                      wel nog een heftig machientje
                                      kzat er mee in een wei in ninove
                                      fkes is gaan offroaden, tot er mij ne pee me nen traktor mij raar begon te bezien
                                      ik reed een beetje scheef
                                      maarja als ge iets test, moet ge het goed doen eh

Comment

Die citroen C-crosser is toch exact dezelfde wagen als de Mitsubishi New Outlander (en natuurlijk de Peugeot ook)!? Zou ik eerder de Mitsu kopen. Ik dacht dat die goedkoper was. De Mitsu heeft een 2.0 turbodiesel met 140pk, de citroen een 2.2 turbodiesel met 160pk. Voor de prestaties zit je bij citroen dus beter. En 't is natuurlijk een zware wagen...

de mitsu krijgt ook de 2.2HDI denk ik

Comment

Opklapbaar spoilertje?? Zoals bij Porsche: vanaf 90ofzo =>FLOEP, spoilertje komt omhoog!
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                          neenee... zoals bij corrado
                                          yep zo'n spoilertje. dus vanaf een bepaalde snelheid komt dat omhoog. Wist ik dus niet, tot ik achter zo een C6 bolde.

Comment

Working...
                                          X