Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb het zelf maar eens voor tegen 150km/h in zo'n situatie en dan hoor ik achteraf wel in welke mate daar geluk en in welke mate daar wijsheid bij komt spelen.
Dat ga ik hier niet beweren, voor je het weet word je hier weer getypecast als een spilliaanse quattro-verdediger, thanks but no thanks
Het enige wat ik wil zeggen is dat het niet evident is in zo'n situatie überhaupt nog aan je stuur te draaien. Volgens mij zou 95% van de mensen gewoon hun stuur vasthouden, de oogjes sluiten en de billetjes samennijpen
Het enige wat ik wil zeggen is dat het niet evident is in zo'n situatie überhaupt nog aan je stuur te draaien. Volgens mij zou 95% van de mensen gewoon hun stuur vasthouden, de oogjes sluiten en de billetjes samennijpen
Zeer zeker.
En het probleem is dat je zoveel kan zeggen als je wilt: op de moment zelf reageer je misschien anders dan je zelf zou verwachten.
ik ben benieuwd wat C&D eruit krijgt, ik durf wedden dat die onder de 4 seconden gaat (naar 96.8 kmh)
RS4 hadden kregen zij op 4.1
Sport Auto heeft de RS6 op Hockenheim getest, en is op circuit juist iets trager als de C63 en de M3 (die even snel zijn), ze maken de bemerking dat de Audi enkel in de eerste ronde de snelste tijd neer kan zetten, daarna haalt hij die tijd niet meer. Zal natuurlijk wel omwille van het gewicht zijn, maar is een serieus knappe tijd.
Sport Auto heeft de RS6 op Hockenheim getest, en is op circuit juist iets trager als de C63 en de M3 (die even snel zijn), ze maken de bemerking dat de Audi enkel in de eerste ronde de snelste tijd neer kan zetten, daarna haalt hij die tijd niet meer. Zal natuurlijk wel omwille van het gewicht zijn, maar is een serieus knappe tijd.
zeer knap inderdaad
maar ik denk dat 580 er voor iets tussen zit op de rechte stukken
Keramische remmen gaan alleen op 20". (edit: dacht dat het over de RS6 ging, 18" is op een RS4 blijkbaar wel te combineren met Keramikbremsanlage (en da's alleen maar vooraan)) En ik vind die shadowdinges nu juist wel vet, alleen de spiegels nog in carbon = racy!
Comment