Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Grijs, chroomline en standaardvelgen.

Wauw .
    Slim,ingewisseld voor een BMW .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Heb het zelf maar eens voor tegen 150km/h in zo'n situatie en dan hoor ik achteraf wel in welke mate daar geluk en in welke mate daar wijsheid bij komt spelen.
      Veel hangt ook van auto af

Comment

• Dat ga ik hier niet beweren, voor je het weet word je hier weer getypecast als een spilliaanse quattro-verdediger, thanks but no thanks

Het enige wat ik wil zeggen is dat het niet evident is in zo'n situatie überhaupt nog aan je stuur te draaien. Volgens mij zou 95% van de mensen gewoon hun stuur vasthouden, de oogjes sluiten en de billetjes samennijpen

Comment

Het enige wat ik wil zeggen is dat het niet evident is in zo'n situatie überhaupt nog aan je stuur te draaien. Volgens mij zou 95% van de mensen gewoon hun stuur vasthouden, de oogjes sluiten en de billetjes samennijpen
          Zeer zeker.

En het probleem is dat je zoveel kan zeggen als je wilt: op de moment zelf reageer je misschien anders dan je zelf zou verwachten.

Comment

• Ik heb het toch al meegemaakt, en ben blijven sturen .. tot ik de eerste hindernis had ontweken, de tweede had ik er precies geen zin meer in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              ik ben benieuwd wat C&D eruit krijgt, ik durf wedden dat die onder de 4 seconden gaat (naar 96.8 kmh)

RS4 hadden kregen zij op 4.1
              Sport Auto heeft de RS6 op Hockenheim getest, en is op circuit juist iets trager als de C63 en de M3 (die even snel zijn), ze maken de bemerking dat de Audi enkel in de eerste ronde de snelste tijd neer kan zetten, daarna haalt hij die tijd niet meer. Zal natuurlijk wel omwille van het gewicht zijn, maar is een serieus knappe tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                Sport Auto heeft de RS6 op Hockenheim getest, en is op circuit juist iets trager als de C63 en de M3 (die even snel zijn), ze maken de bemerking dat de Audi enkel in de eerste ronde de snelste tijd neer kan zetten, daarna haalt hij die tijd niet meer. Zal natuurlijk wel omwille van het gewicht zijn, maar is een serieus knappe tijd.
                zeer knap inderdaad

maar ik denk dat 580 er voor iets tussen zit op de rechte stukken

Comment

zeer knap inderdaad

maar ik denk dat 580 er voor iets tussen zit op de rechte stukken
                  Uhuh.

Comment

Dat blikhouder-afscherm-platic is kapot!

Maar wel dikke zetels.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    die velgen + mijn moeder = borduurschade²
                    Idd.

Zelfs als ze er op letten, bij het parkeren is het rap gebeurd, maar hier valt het nog mee.

Daarom is (maar) 18inch een pluspunt!

Ipv. geld steken in grote velgen, geld steken in keramische remschijven!

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Slechte combinatie imo van de RS6.

Shadowlook + rood -> niet mooi.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Keramische remmen gaan alleen op 20". (edit: dacht dat het over de RS6 ging, 18" is op een RS4 blijkbaar wel te combineren met Keramikbremsanlage (en da's alleen maar vooraan)) En ik vind die shadowdinges nu juist wel vet, alleen de spiegels nog in carbon = racy!
                      Last edited by ; 22/04/2008, 21:32.

Comment

Die S6 van Spilleman vond ik in het begin ook maar zo en zo, ondertussen ben ik dat toch een prachtkar beginnen vinden.
                        -->

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
                        om het geheel af te maken de perfecte look gekozen! Shadowlook op deze wagen is echt
                        Dat was het begin.

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Dat ga ik hier niet beweren, voor je het weet word je hier weer getypecast als een spilliaanse quattro-verdediger, thanks but no thanks
                        Je bent ook een quattro-verdediger, dus ontken het niet.

Ik heb er al mee leren leven dat ze me die naam hebben gegeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Zelfs als ze er op letten, bij het parkeren is het rap gebeurd, maar hier valt het nog mee.

Daarom is (maar) 18inch een pluspunt!

Ipv. geld steken in grote velgen, geld steken in keramische remschijven!
                          neen, de 19 inch zijn echt een must voor de RS4

de 18 inch zijn dezelfde velgen vanop gewone Audi S-line's en zitten te diep in de wielkas

en dan nog.. laten we het gewoon herstellen, niet het einde van de wereld

keramische remmen zijn pas geld wegsmijten goed voor als je intenstief circuit rijdt, maar anders zijn de standaard RS4 remmen MEER dan voldoende

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                            Keramische remmen gaan alleen op 20".
                            Just.

Maarja, een RS4 op 18inch zou nu ook weer niet staan...

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                            En ik vind die shadowdinges nu juist wel vet, alleen de spiegels nog in carbon = racy!
                            Mja, ik ben daar wel redelijk simpel in.

zwart is voor mij helemaal zwart.

Grote stukken rood en zwart zijn niet m'n ding.

Niet mooi, maar nu ook weer niet lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                              Just.

Maarja, een RS4 op 18inch zou nu ook weer niet staan...
                              Check m'n post, dacht dat het over de RS6 ging.
                              20" gaat trouwens niet af-fabriek op een RS4.

Comment

keramische remmen zijn pas geld wegsmijten goed voor als je intenstief circuit rijdt, maar anders zijn de standaard RS4 remmen MEER dan voldoende
                                Uhu, tuurlijk, maar aan de andere kant ken ik uw moeder niet...

Maar die keramische remschijven zijn gewoon ongelofelijk vet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  Check m'n post, dacht dat het over de RS6 ging.
                                  20" gaat trouwens niet af-fabriek op een RS4.
                                  Zietsé, ge zet me weer op het misse spoor.

Ik dacht al bij het lezen 20inch is écht wel GROOT!

19inch it is vind ik bij de RS4.

Hoe zit het eigenlijk met het RS4 verhaal WB?

Comment

• wait and see

plots gaat hij er zijn

Comment

• 'K hoop het!

Comment

wait and see

plots gaat hij er zijn
                                        fak zeg

*spritzt bijna in zijn broek*

regel het!!! und schnell!

Comment

• Milltek weetje:

Did you know that the Milltek grows, yes once warmed up the tail pipes are further out by upto 35mm, once cooled down they go back.

Comment

Working...
                                          X