Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe kans is groot dat we je dan lichtelijk gaan dwingen een overmatige hoeveelheid beeldmateriaal te produceren
ja, die kans zit er dik in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooow!!!!
De kans is groot dat ik binnenkort in een nieuwe RS6 kan (mee)rijden border="0" alt="" title="Jumping44" smilieid="60" class="inlineimg" />
Comment
-
Komt voor mekaar
Stel u voor
"oke stretsj, het motortje staat lekker warm, de baan is vrij, en deze jongen moet dringend gestrafd worden"
en stretsj VROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM *plopperdeplopperdeplop*VROOOOOOOOOOOOOooooooooooo oooooooooom....
droom
maar zelf rijden zal wel niet pakken denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenKomt voor mekaar
Stel u voor
"oke stretsj, het motortje staat lekker warm, de baan is vrij, en deze jongen moet dringend gestrafd worden"
en stretsj VROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM *plopperdeplopperdeplop*VROOOOOOOOOOOOOooooooooooo oooooooooom....
droom
maar zelf rijden zal wel niet pakken denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenVet! Wanneer?Ik zal toch es werk moeten maken van die testrit...
De kar is niet van de garage trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenAls het lukt eind mei-begin juni denk ik
De kar is niet van de garage trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenMag je trouwens zomaar een testrit aanvragen voor een S/RS?
Zowizo wel met begeleider en je moet echt veel interesse tonen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNaar Kortemberg gaan en proberen maar
Zowizo wel met begeleider en je moet echt veel interesse tonen denk ik.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
Comment