Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    SportAuto 2005: 4.9 en 17.1
    AMS 2006: 4.7 en 17.2
    AMS 2006: 4.4 en 15.6
    SportAuto 2006: 4.7 en 16.9
    ok, bedankt!

    in principe moet dat ding eigenlijk gewoon off the line vooruit schieten dankzij z'n AWD

    Comment


    • Willy, check de start en de aankomst en ge weet genoeg

      Comment


      • en hoe zit dat nu met die koppelbegrenzing en kleppen in de uitlaat? (dat laatste is toch puur voor het geluid en heeft toch geen invloed op pk's zeker?)

        waarom hebben ze dat gedaan en vooral is het veilig om dat te verwijderen?

        Comment


        • I like your style, blijven doordrammen he


          Die klepjes vermoedelijk om de sound toch iets of wat modest te houden als je rustig rijdt, en die koppelbegrenzer kun je zelf wel raden denk ik?

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Willy, check de start en de aankomst en ge weet genoeg
            http://video.google.com/videoplay?do...Mo6AjgK66fWiBA
            Tiff Needell
            Dieje kan nog is rijden!

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              wait and see

              plots gaat hij er zijn
              Afkijker

              Comment


              • Steek daar is een uitlaat onder zoals die RS4 die ook op die Audi Driving Experience was, ik zweer het je die klinkt goed

                Comment


                • Een keer zien wat MTM doet met de versnellingsbak als ze die supercharger steken, ik vind het niet direct?
                  Maar da's raar, een manuele boite die maar 430 Nm aankan? Misschien andere redenen?

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    en hoe zit dat nu met die koppelbegrenzing en kleppen in de uitlaat? (dat laatste is toch puur voor het geluid en heeft toch geen invloed op pk's zeker?)

                    waarom hebben ze dat gedaan en vooral is het veilig om dat te verwijderen?
                    heb het antwoord gevonden bij iemand die z'n RS4 heeft laten chippen bij JD:

                    "In the Lower revs the increase is around 34 Nm of Tq and 35 hp in 1st-3rd gears (this is below 5500 rpm which is where the throttle bodies only opened 50-60% before and now open 100%)."

                    Comment


                    • "The throttle bodies now open 100% all the time regardless of what gear you are in and at what rpm you are at, which has helped the torque to be ironed out so I no longer have the surge at 5500 rpm and the rev limiter is increased to around 8350prm. The 8250 limit on these cars isn’t so, they cut out at around 8150rpm but the needle shows 8250!
                      The rev limit has been lowered from the 7000 rpm when cold to 4300 rpm, which will stop the missus and any service yob doing any damage while it’s still cold, after the oil reaches 60 c the limiter is raised as before."

                      dát is tuning.

                      Comment


                      • Eerlijk gezegd interesseren al die prestatiemetingen van de RS4 mij niet zo. Of het nu 16 of 17 sec is naar 200, heel rap gaat het in elk geval. Je koopt een RS4 voor de beleving : sound, acceleratie, enz...

                        Vandaag weer met de 997 op pad : toch een heel stuk "anders", ik vind dat de beide karren elkaar mooi aanvullen, ik zou echt niet kunnen kiezen.

                        De Porsche vraagt erom om steeds hard gereden te worden, de sound is er altijd. Met de RS4 kan ik gerust op 't gemak rijden, de sound is pas verslavend vanaf 4000 toeren.

                        2 perfecte karren gewoon...

                        Comment


                        • dat moet puur zijn om de auto soepeler rijdbaar te maken.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            I like your style, blijven doordrammen he


                            Die klepjes vermoedelijk om de sound toch iets of wat modest te houden als je rustig rijdt, en die koppelbegrenzer kun je zelf wel raden denk ik?
                            ik wil altijd zoveel mogelijk weten over karren die in aanmerking komen voor aanschaf, normaal toch?

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              Afkijker
                              echt he, 't is allemaal uw schuld

                              nu zit ik elke dag op mobile.de of op autoscoot

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                ik wil altijd zoveel mogelijk weten over karren die in aanmerking komen voor aanschaf, normaal toch?
                                Natuurlijk! Kein Stress Willy

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  echt he, 't is allemaal uw schuld

                                  nu zit ik elke dag op mobile.de of op autoscoot
                                  Hier nog eentje

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    "The throttle bodies now open 100% all the time regardless of what gear you are in and at what rpm you are at, which has helped the torque to be ironed out so I no longer have the surge at 5500 rpm and the rev limiter is increased to around 8350prm. The 8250 limit on these cars isn’t so, they cut out at around 8150rpm but the needle shows 8250!
                                    The rev limit has been lowered from the 7000 rpm when cold to 4300 rpm, which will stop the missus and any service yob doing any damage while it’s still cold, after the oil reaches 60 c the limiter is raised as before."

                                    dát is tuning.
                                    dat is inderdaad schitterend, waarom is dat niet af-fabriek zo??

                                    Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    dat moet puur zijn om de auto soepeler rijdbaar te maken.
                                    ah, daarom dus

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                      Eerlijk gezegd interesseren al die prestatiemetingen van de RS4 mij niet zo. Of het nu 16 of 17 sec is naar 200, heel rap gaat het in elk geval. Je koopt een RS4 voor de beleving : sound, acceleratie, enz...

                                      Vandaag weer met de 997 op pad : toch een heel stuk "anders", ik vind dat de beide karren elkaar mooi aanvullen, ik zou echt niet kunnen kiezen.

                                      De Porsche vraagt erom om steeds hard gereden te worden, de sound is er altijd. Met de RS4 kan ik gerust op 't gemak rijden, de sound is pas verslavend vanaf 4000 toeren.

                                      2 perfecte karren gewoon...
                                      Hoi Dirk! Pas nu gezien dat je nog een fabuleuse import gedaan hebt! Man man wat een kar!
                                      En ik maar wachetn van in november op mijne A5... Volgende keer informeer ik bij jou om er eentje uit Duitsland te halen... Waarschijnlijk betaalde k-je voor je V8 nauwelijks meer als ik voor mijn toekomstige A5 3.0tdi...
                                      Chapeau! een fabuleuse garage!
                                      Heb je trouwens geen zin om op 13/5 op Zolder te gaan rijden met Tracktime.nl , ik ben al ingeschreven.

                                      Comment


                                      • M'n werk op kantoor is af, snel nog even een paar pics posten van maandag



                                        Heerlijke spot en dito kerel achter het stuur, kwam gewillig wat poseren zodat ik makkelijker foto's kon trekken







                                        Comment


                                        • Kers op de taart


                                          Comment

                                          Working...
                                          X