En nog eentje van de zes....Shop 'n Go!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvoor de laatste keer, vertrouw de filmpjes van M5Board gewoon niet
eeuwige 'strijd' tussen RS6.com en M5board, en telkens komen daar zo'n "verassingen" boven
die Gustav is een vreemde kerel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWaar baseer je dat op?
www.rs6.com/forum/
zoek maar op!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenSteek daar is een uitlaat onder zoals die RS4 die ook op die Audi Driving Experience was, ik zweer het je die klinkt goed
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZo een witte met Shadowlook vind ik ook wel de moeite
Zo de witte van die speciale editie, naam vergeten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichteneen matzwarte RS4 Avant
Comment
-
uit EVO mag
Oil nicely warmed, nail it in third from low revs and the RS4 lunges forward hard, which is exciting enough, but most people have no idea that there's a second, more stunning shove to come. At around 6000rpm, just when it should all be winding down, the V8 kicks again and fizzes to the redline. It's awe-inspiring.
sweet
Comment
-
nog uit EVO, uit een duurtest
Two additional items were on the job list: the parking sensor squawked every time reverse was selected (traced to the front numberplate coming unstuck at either end and getting in range of the sensors), and the engine was a little lumpy from cold and would very occasionally lapse into a slight misfire after a foray to the limiter. On cue, the misfire appeared for the technician in the passenger seat. The solution was a new engine ECU map, and this would take a couple of days to come from Germany. The bill came to a reasonable £319, the additional work carried out under warranty. Well-worn front brake pads were flagged up, and as the misfire was so rare I told the dealership I’d wait until the pad warning light came on and get the two jobs done together.The occasional misfire had never occurred again, the engine’s oil consumption had settled to an acceptable litre every 4500 miles or so, and the lumpy cold running was about to be cured, too.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOp zich zijn ergens al die vergelijkingen ook wel wat krom vind ik.
Ik bedoel, als je een auto wil voor het circuit koop je geen RS4, punt. Een M3 daarentegen...
Een RS4 koop je because you just want to get the damned job done zonder al te veel tralala.
Denk ik he!
gewoon het design en het feit dat hij steengoed is als daily driver zint me wel
Comment
-
An RS4-owning reader had tipped me off that an ECU upgrade was installed as a matter of course whenever an early car was presented for service, so I called Peterborough Audi and they confirmed the upgrade was available, free of charge. I booked the RS4 in. And the brake pads? Perhaps they’d been over-cautious, reckoning they wouldn’t make the next service (it had been to the ’Ring, remember). Whatever, 10,000 miles and eight months later, still no sight of the pad warning light.
The ECU upgrade was a while-u-wait affair taking about an hour. As I drove away, I recognised that the V8 had a much brighter, more willing mid-range, and the next morning it was a model of smoothness, the only disappointment being a reduced idling time with the valve open.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtengewoon het design en het feit dat hij steengoed is als daily driver zint me wel
IMO he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenSportec B5 RS4
van 380pk naar +500pk
Er is een god...
Comment
Comment