Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • En nog eentje van de zes....Shop 'n Go!


    Comment


    • een matzwarte RS4 Avant





      Comment


      • Shit, me likes

        Comment


        • Niet geslaagd in dat mat zwart imo.

          Comment


          • 'k vind het zelfs lelijk

            deze blijven het mooiste





            Comment


            • Ik zou voor een zwarte gaan denk ik.


              Neen, ben er vrij zeker van

              En misschien zelfs eerder sedan dan avant.

              Comment


              • Avant is veel knapper

                alles staat goed op een RS4 van kleur behalve wit en rood

                Comment


                • Zo een witte met Shadowlook vind ik ook wel de moeite

                  Zo de witte van die speciale editie, naam vergeten...

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    voor de laatste keer, vertrouw de filmpjes van M5Board gewoon niet
                    eeuwige 'strijd' tussen RS6.com en M5board, en telkens komen daar zo'n "verassingen" boven

                    die Gustav is een vreemde kerel.
                    Waar baseer je dat op?

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      Waar baseer je dat op?
                      ervaringen/verhalen van rs6.com, gaande over de laatste 5 jaar

                      www.rs6.com/forum/

                      zoek maar op!

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                        Steek daar is een uitlaat onder zoals die RS4 die ook op die Audi Driving Experience was, ik zweer het je die klinkt goed
                        Dat is té luid om dagelijks mee rond te bollen imo, wel vet daar niet van...

                        Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                        Zo een witte met Shadowlook vind ik ook wel de moeite

                        Zo de witte van die speciale editie, naam vergeten...
                        'Audi White Exclusive'

                        Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          een matzwarte RS4 Avant




                          Heeft iets, alleen jammer van het logo vanachter!

                          Comment


                          • uit EVO mag

                            Oil nicely warmed, nail it in third from low revs and the RS4 lunges forward hard, which is exciting enough, but most people have no idea that there's a second, more stunning shove to come. At around 6000rpm, just when it should all be winding down, the V8 kicks again and fizzes to the redline. It's awe-inspiring.
                            hmmm blijkbaar is die gasklepstuff toch nog leuk, een beetje turbo of VTEC effect

                            sweet

                            Comment


                            • Op zich zijn ergens al die vergelijkingen ook wel wat krom vind ik.

                              Ik bedoel, als je een auto wil voor het circuit koop je geen RS4, punt. Een M3 daarentegen...

                              Een RS4 koop je because you just want to get the damned job done zonder al te veel tralala.
                              Denk ik he!

                              Comment


                              • nog uit EVO, uit een duurtest

                                Two additional items were on the job list: the parking sensor squawked every time reverse was selected (traced to the front numberplate coming unstuck at either end and getting in range of the sensors), and the engine was a little lumpy from cold and would very occasionally lapse into a slight misfire after a foray to the limiter. On cue, the misfire appeared for the technician in the passenger seat. The solution was a new engine ECU map, and this would take a couple of days to come from Germany. The bill came to a reasonable £319, the additional work carried out under warranty. Well-worn front brake pads were flagged up, and as the misfire was so rare I told the dealership I’d wait until the pad warning light came on and get the two jobs done together.
                                The occasional misfire had never occurred again, the engine’s oil consumption had settled to an acceptable litre every 4500 miles or so, and the lumpy cold running was about to be cured, too.
                                lusten wel een beetje olie

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Op zich zijn ergens al die vergelijkingen ook wel wat krom vind ik.

                                  Ik bedoel, als je een auto wil voor het circuit koop je geen RS4, punt. Een M3 daarentegen...

                                  Een RS4 koop je because you just want to get the damned job done zonder al te veel tralala.
                                  Denk ik he!

                                  gewoon het design en het feit dat hij steengoed is als daily driver zint me wel

                                  Comment


                                  • An RS4-owning reader had tipped me off that an ECU upgrade was installed as a matter of course whenever an early car was presented for service, so I called Peterborough Audi and they confirmed the upgrade was available, free of charge. I booked the RS4 in. And the brake pads? Perhaps they’d been over-cautious, reckoning they wouldn’t make the next service (it had been to the ’Ring, remember). Whatever, 10,000 miles and eight months later, still no sight of the pad warning light.

                                    The ECU upgrade was a while-u-wait affair taking about an hour. As I drove away, I recognised that the V8 had a much brighter, more willing mid-range, and the next morning it was a model of smoothness, the only disappointment being a reduced idling time with the valve open.
                                    damn, ik leer dingen bij!

                                    Comment


                                    • Sportec B5 RS4

                                      van 380pk naar +500pk



                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        gewoon het design en het feit dat hij steengoed is als daily driver zint me wel
                                        Dat vooral...een beetje oneerbiedig zou je kunnen stellen dat het een auto is die je direct voor je vrouw zou kunnen kopen. Niet te gevaarlijk, en véél leuker als weer eens een Cayenne of een dikke Touareg.

                                        IMO he.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
                                          Sportec B5 RS4

                                          van 380pk naar +500pk




                                          Er is een god...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X