Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• beetje te smal, maar het zal al tegen het max. zitten

Comment

• Fijne meeting .

Comment

• pure oemheid, still does it

Comment

• na OEM, is de BBS CH de beste keus.

Comment

• gigantische wielen zeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              nee, geen chroom!

ma fak zie dit

Zalig

Doe mij maar die blauwe RS6. En dat vrouwke dat daarnaast zit, is ook geen misse.

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              Zijn dat geen Mov'it brakes op die RS4 met zwarte velgen?

Comment

koningen der breaks

Wat een beestig dikke foto

Te denken dat ik daar aanwezig ging zijn, maar ik had natuurlijk weer geen tijd
                Alé het is te zeggen, mijn dochter is toch nét iets belangrijker dan het gespeel met de autootjes

Comment

koningen der breaks

fak, ik vind het lekker

klasse

Die RS6 hangt echt P E R F E C T!!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• Optisch wel, in de praktijk zou dat wel eens een stuk minder kunnen zijn

Comment

• Klein weetje:

When Audi created Quattro Gmbh, the first car built by the new subsidiary in 1996 was a special Audi S6 named Audi S6 Plus. It was supposed to be called RS6 after the success of the RS2. But Porsche refused back then to give the RS to Quattro Gmbh...

Er zijn op dit moment discussies over de eventuele TT-RS.
                      Die zou wel eens RS-TT of TT-R moeten gaan heten.

Comment

• idd, porsche doet daar enorm lastig over.

vrij pretentieus toen in '96, als je in gedachten houdt dat een paar jaar eerder Audi hun 'levend gehouden heeft' door ze met de RS2 op te zadelen.

Comment

• Nog grappiger vind ik het RS2 sedan verhaal

Comment

• En door niet door te drammen en een sedan te maken om Porsche helemaal in de vernieling te rijden

Comment

• Great minds

Comment

• lache

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Ik heb geprobeerd men moeder een nieuwe RS6 aan te smeren, maar het is niet gelukt, grotendeels door het prijskaartje uiteraard. Daarenboven is ze, zoals veel mensen, verslaafd aan het "hoger zitten".
                                  Idd. zo, maar verandert snel.

Mijn moeder reed 2 jaar geleden nog met een Touareg en ze reed daar graag mee.

Nu rijd ze met een verlaagde break die een sportieve ophangen heeft en ze wil niets anders meer.

Ze voelt haar 'veiliger' (oiv. de wegliggeng) in de S6, ze kan sneller door de bochten en de bak is strakker.

Wanneer ze nog eens met de Touareg rijdt is dat dus écht een boot waar je niet graag meer mee rijdt als je eenmaal een 'sportieve' kar hebt.

Mijn voorstel, laat uw moeder eens een maand in zo'n type break rijden en daarna weer in haar hoge SUV die doorhelt in elke bocht (welliswaar minder dan de Touareg (BMW you know ), maar die blijft wel hoger op zijn poten staan.) en ze zal direct willen verwisselen.

Als ze graag rijdt natuurlijk, als ze een wagen puur als een gebruiksobject ziet die gewoon van A naar B moet gaan, zal he niet pakken vrees ik...

Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                  remschijven zijn zo klein, of lijkt dit gewoon zo?
                                  Die remschijven zijn normaal, het zijn gewoon die velgen die belachelijk groot zijn...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    -->

Dat was het begin.

Gaan we muggeziften?

Je bent ook een quattro-verdediger, dus ontken het niet.

Ik heb er al mee leren leven dat ze me die naam hebben gegeven.
                                    Ik ben helemaal niets, enkel autoliefhebber. Waarom ik met een quattro rijdt heb ik al vaak uiteengezet. Gelieve mij niet in hetzelfde hokje als jou te duwen

Comment

Mijn voorstel, laat uw moeder eens een maand in zo'n type break rijden en daarna weer in haar hoge SUV die doorhelt in elke bocht (welliswaar minder dan de Touareg (BMW you know ), maar die blijft wel hoger op zijn poten staan.) en ze zal direct willen verwisselen.
                                      Dat impliceert dat ik een maand m'n wagen moet missen en met een X5 3.0d gaan rijden. Toch maar niet

Die remschijven zijn normaal, het zijn gewoon die velgen die belachelijk groot zijn...
                                      Ben je daar zeker van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Ben je daar zeker van?
                                        Neen, maar die remschijven achter van een RS6 zijn ook weer niet zo groot.

Enfin, om eerlijk te zijn, ik ben niet zeker.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Neen, maar die remschijven achter van een RS6 zijn ook weer niet zo groot.

Enfin, om eerlijk te zijn, ik ben niet zeker.

Het zou bv een omgebouwde S6 kunnen zijn, om maar eens iets te zeggen.

Mijn schijfjes zijn wel geperforeerd, maar toch even de vergelijking:

Comment

Working...
                                          X