beetje te smal, maar het zal al tegen het max. zitten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennee, geen chroom!
ma fak zie dit
Doe mij maar die blauwe RS6. En dat vrouwke dat daarnaast zit, is ook geen misse.
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenkoningen der breaks
Wat een beestig dikke foto
Te denken dat ik daar aanwezig ging zijn, maar ik had natuurlijk weer geen tijd
Alé het is te zeggen, mijn dochter is toch nét iets belangrijker dan het gespeel met de autootjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenkoningen der breaks
fak, ik vind het lekker
klasse
Die RS6 hangt echt P E R F E C T!!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Klein weetje:
When Audi created Quattro Gmbh, the first car built by the new subsidiary in 1996 was a special Audi S6 named Audi S6 Plus. It was supposed to be called RS6 after the success of the RS2. But Porsche refused back then to give the RS to Quattro Gmbh...
Er zijn op dit moment discussies over de eventuele TT-RS.
Die zou wel eens RS-TT of TT-R moeten gaan heten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb geprobeerd men moeder een nieuwe RS6 aan te smeren, maar het is niet gelukt, grotendeels door het prijskaartje uiteraard. Daarenboven is ze, zoals veel mensen, verslaafd aan het "hoger zitten".
Mijn moeder reed 2 jaar geleden nog met een Touareg en ze reed daar graag mee.
Nu rijd ze met een verlaagde break die een sportieve ophangen heeft en ze wil niets anders meer.
Ze voelt haar 'veiliger' (oiv. de wegliggeng) in de S6, ze kan sneller door de bochten en de bak is strakker.
Wanneer ze nog eens met de Touareg rijdt is dat dus écht een boot waar je niet graag meer mee rijdt als je eenmaal een 'sportieve' kar hebt.
Mijn voorstel, laat uw moeder eens een maand in zo'n type break rijden en daarna weer in haar hoge SUV die doorhelt in elke bocht (welliswaar minder dan de Touareg (BMW you know ), maar die blijft wel hoger op zijn poten staan.) en ze zal direct willen verwisselen.
Als ze graag rijdt natuurlijk, als ze een wagen puur als een gebruiksobject ziet die gewoon van A naar B moet gaan, zal he niet pakken vrees ik...
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichtenremschijven zijn zo klein, of lijkt dit gewoon zo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten-->
Dat was het begin.
Gaan we muggeziften?
Je bent ook een quattro-verdediger, dus ontken het niet.
Ik heb er al mee leren leven dat ze me die naam hebben gegeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Mijn voorstel, laat uw moeder eens een maand in zo'n type break rijden en daarna weer in haar hoge SUV die doorhelt in elke bocht (welliswaar minder dan de Touareg (BMW you know ), maar die blijft wel hoger op zijn poten staan.) en ze zal direct willen verwisselen.
Die remschijven zijn normaal, het zijn gewoon die velgen die belachelijk groot zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBen je daar zeker van?
Enfin, om eerlijk te zijn, ik ben niet zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenNeen, maar die remschijven achter van een RS6 zijn ook weer niet zo groot.
Enfin, om eerlijk te zijn, ik ben niet zeker.
Het zou bv een omgebouwde S6 kunnen zijn, om maar eens iets te zeggen.
Mijn schijfjes zijn wel geperforeerd, maar toch even de vergelijking:
Comment
Comment