Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stel u voor: DH Exclusiv Stufe 3 en dan strippen die handel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
      Stel u voor: DH Exclusiv Stufe 3 en dan strippen die handel...
      dat zou lekker zijn ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        RS6 Clubsport

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zalig, en die kerel vertolkt perfect mijn mening:

"ich finde es einfach toll dass es noch Leute gibt die auf die Konvention scheissen und sagen wir bauen mal so ne Karre und reissen alles raus was geht"

Comment

• zo leeggestript is die kar dus echt nog niet, je ziet gans de kofferbekleding, deurpanelen, dak, etc nog zitten...

Comment

• Avantus ziet het helemaal zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Avantus ziet het helemaal zitten
              Hey, ik weet zelfs al hoe het voelt zo'n gestripte RS6 MTM

-> sick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                My thoughts too ...

maar het is wel ontzettend VET om zo eens te zien !
                lambo look

Comment

• Ik zou een soort lightweight-mod v/d RS6 enkel doen als dat niet ten koste gaat van andere plannen.

Maw: ik zou bv. geen M3 CSL laten staan om geld vrij te maken voor die ombouw.

Als ik bij wijze van spreken de RS6 voor een goede prijs kan inruilen tegen een leuke diesel, en me daarnaast een CSL of GT3 kan kopen...je zou een ezel zijn om het niet te doen denk ik.

Als ik daarentegen enkel een belachelijk bod krijg voor de 6, dan opent dat perspectieven.

Comment

• tja geld vrij maken voor die 'ombouw'... in principe kan je dat voor 0€.
                    gewoon alles eruit zwieren wat er in zit

Als je motorisch nog extra wil gaan tunen, ja ok dan

Als ze je nog 25k geven voor die kar, tja dan moet je gewoon eens nadenken wat hij je nog waard is.
                    Het zou iig verdomd dikke fun zijn, die zware boot verandert ineens in een powercombi die minder weegt dan de rs2.

Comment

• De zware boot

Nu ben je aan het overdrijven he

25K is verdomd veel geld

Comment

De zware boot

Nu ben je aan het overdrijven he

25K is verdomd veel geld
                        ja ok bij wijze van spreken

Je kan je niet inbeelden hoe goed die gestripte kar handlede op francorchamps

25k is uiteraard énorm veel geld, maar wat is hij jou waard als "speelgoed" om toch maar bij te houden.

Comment

• Trouwens, ik ben het met de meesten eens als ze zeggen dat het waanzinnig zou zijn.

Maar juist daarom vind ik dat dus zo prachtig

Maar soit, qua geld heb ik andere prioriteiten. "zomaar" daar wat gewicht uithalen vind ik not done, dan moeten er ook andere mods gedaan worden. Ophanging, meer PK's, sterkere koppeling etc.

Comment

• Nog iets: ik wil die kar niet wegdoen he

Ten vroegste midden 2009 "zou" er iets veranderen

Comment

• Comment

Trouwens, ik ben het met de meesten eens als ze zeggen dat het waanzinnig zou zijn.

Maar juist daarom vind ik dat dus zo prachtig

Maar soit, qua geld heb ik andere prioriteiten. "zomaar" daar wat gewicht uithalen vind ik not done, dan moeten er ook andere mods gedaan worden. Ophanging, meer PK's, sterkere koppeling etc.
                                ophanging is idd een aanrader, dat is weeral 1500-2000€. meer pk's zijn met dat strippen nu niet écht een noodzaak imo.. MTM stage I will do fine
                                koppeling ook niet echt, t'is immers een automaat

Comment

tja, einde discussie

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                      ophanging is idd een aanrader, dat is weeral 1500-2000€. meer pk's zijn met dat strippen nu niet écht een noodzaak imo.. MTM stage I will do fine
                                      koppeling ook niet echt, t'is immers een automaat

Je weet wat ik bedoel, 700+ Nm is niet echt ideaal, en een manuele daar inzetten is gewoon veel te duur.

Comment

Je weet wat ik bedoel, 700+ Nm is niet echt ideaal, en een manuele daar inzetten is gewoon veel te duur.
                                        voel je al vermoeiing van je bak mss?
                                        didn't notice that

Comment

• soms eens een overgang die iets minder vloeiend is dan anders, en bij kickdown op hoogtepunten soms niet pakken in lage versnelling. Maar al bij al nog niet zodanig veel dat het stoort. Wat je wel voelt is dat hij occasioneel minder "lineair" trekt, niet echt haperen maar toch geen vloeiende lijn meer zeg maar. Geen idee of dat aan koppeling ligt eigenlijk.

Comment

Working...
                                          X