Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
"ich finde es einfach toll dass es noch Leute gibt die auf die Konvention scheissen und sagen wir bauen mal so ne Karre und reissen alles raus was geht"
Ik zou een soort lightweight-mod v/d RS6 enkel doen als dat niet ten koste gaat van andere plannen.
Maw: ik zou bv. geen M3 CSL laten staan om geld vrij te maken voor die ombouw.
Als ik bij wijze van spreken de RS6 voor een goede prijs kan inruilen tegen een leuke diesel, en me daarnaast een CSL of GT3 kan kopen...je zou een ezel zijn om het niet te doen denk ik.
Als ik daarentegen enkel een belachelijk bod krijg voor de 6, dan opent dat perspectieven.
tja geld vrij maken voor die 'ombouw'... in principe kan je dat voor 0€.
gewoon alles eruit zwieren wat er in zit
Als je motorisch nog extra wil gaan tunen, ja ok dan
Als ze je nog 25k geven voor die kar, tja dan moet je gewoon eens nadenken wat hij je nog waard is.
Het zou iig verdomd dikke fun zijn, die zware boot verandert ineens in een powercombi die minder weegt dan de rs2.
Trouwens, ik ben het met de meesten eens als ze zeggen dat het waanzinnig zou zijn.
Maar juist daarom vind ik dat dus zo prachtig
Maar soit, qua geld heb ik andere prioriteiten. "zomaar" daar wat gewicht uithalen vind ik not done, dan moeten er ook andere mods gedaan worden. Ophanging, meer PK's, sterkere koppeling etc.
Trouwens, ik ben het met de meesten eens als ze zeggen dat het waanzinnig zou zijn.
Maar juist daarom vind ik dat dus zo prachtig
Maar soit, qua geld heb ik andere prioriteiten. "zomaar" daar wat gewicht uithalen vind ik not done, dan moeten er ook andere mods gedaan worden. Ophanging, meer PK's, sterkere koppeling etc.
ophanging is idd een aanrader, dat is weeral 1500-2000€. meer pk's zijn met dat strippen nu niet écht een noodzaak imo.. MTM stage I will do fine
koppeling ook niet echt, t'is immers een automaat
ophanging is idd een aanrader, dat is weeral 1500-2000€. meer pk's zijn met dat strippen nu niet écht een noodzaak imo.. MTM stage I will do fine
koppeling ook niet echt, t'is immers een automaat
Je weet wat ik bedoel, 700+ Nm is niet echt ideaal, en een manuele daar inzetten is gewoon veel te duur.
soms eens een overgang die iets minder vloeiend is dan anders, en bij kickdown op hoogtepunten soms niet pakken in lage versnelling. Maar al bij al nog niet zodanig veel dat het stoort. Wat je wel voelt is dat hij occasioneel minder "lineair" trekt, niet echt haperen maar toch geen vloeiende lijn meer zeg maar. Geen idee of dat aan koppeling ligt eigenlijk.
Comment