Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die kar wegdoen is ruzie zoeken, besef je dat?
    Strippen, die onderdelen grof geld laten opbrengen op eBay en daarmee deels de rest financieren, zo luidt m'n masterplan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
      Die kar wegdoen is ruzie zoeken, besef je dat?
      Strippen, die onderdelen grof geld laten opbrengen op eBay en daarmee deels de rest financieren, zo luidt m'n masterplan!

De zetels vangen in ieder geval al een pak geld in the ustited nates, indd.

Ik schat de opbrengst op 5.000 EUR all-in voor het interieur?

Comment

• Die kuipjes in die clubsport zijn echt x 1.000.000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          De zetels vangen in ieder geval al een pak geld in the ustited nates, indd.

Ik schat de opbrengst op 5.000 EUR all-in voor het interieur?
          5000€ is wel optimistisch denk ik

die zetels vangen wel wat geld in goede staat ja, maar zetels met al 200k achter de kiezen zien er natuurlijk niet meer zo nieuw uit

dingen zoals deurpanelen en alcantara dakhemel brengen uiteraard ook net wat op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            5000€ is wel optimistisch denk ik

die zetels vangen wel wat geld in goede staat ja, maar zetels met al 200k achter de kiezen zien er natuurlijk niet meer zo nieuw uit

dingen zoals deurpanelen en alcantara dakhemel brengen uiteraard ook net wat op.
            ik bedoel het geheel he, zetels + deurpanelen, airco, navi, stuur, de hele brol

Comment

• effe terug opgezocht, en die RS6 van op francorchamps woog 1550kg... en er waren nog wel enkele zaken die verwijdert konden worden
              Hij ging toen nog enkele zaken extra doen, zoals plexi ramen steken.

1500 moet dus te doen zijn.

Comment

• Ma fak, zoiets zou toch schandalig vet zijn...
                Wat heeft de jouwe nu eigenlijk qua upgrade? Da's toch niet enkel een chip of wel?

Comment

ik bedoel het geheel he, zetels + deurpanelen, airco, navi, stuur, de hele brol
                  oooh ok we gaan dus STRIPPEN

bij die gast zat het ganse dash met airco enzo er nog in.... ja dan gaan we onder de 1500kg duiken

Comment

effe terug opgezocht, en die RS6 van op francorchamps woog 1550kg... en er waren nog wel enkele zaken die verwijdert konden worden
                    Hij ging toen nog enkele zaken extra doen, zoals plexi ramen steken.

1500 moet dus te doen zijn.
                    1500/750 = 2 kg/pk -> Veyron-beater...

Comment

oooh ok we gaan dus STRIPPEN

bij die gast zat het ganse dash met airco enzo er nog in.... ja dan gaan we onder de 1500kg duiken
                      We gaan niks kerel

Comment

Ma fak, zoiets zou toch schandalig vet zijn...
                        Wat heeft de jouwe nu eigenlijk qua upgrade? Da's toch niet enkel een chip of wel?

Indd, Chip + die versterkte hose kit

Comment

1500/750 = 2 kg/pk -> Veyron-beater...
                          ik zeg het, we tikten in het recht stuk naar beneden voor de raidillon op Spa de 250 aan... met rustig de bocht uit te komen en op tijd te remmen, want er lag nog sneeuw langs de baan

ziek, meer kan ik niet zeggen.

Comment

We gaan niks kerel
                            hypothetisch é

Comment

Hey, ik weet zelfs al hoe het voelt zo'n gestripte RS6 MTM

-> sick
                              Al meegereden met zo een RS6 MTM?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                Al meegereden met zo een RS6 MTM?
                                paar jaar geleden ja, 2 rondjes op Spa.

stage 1 chip, en 'volledig' gestript, MTM remmen, 265 pilot cup banden (kan dan door het lagere gewicht), MTM motorkap, ...

was leuk!

Comment

• Ik wil nu niet ambetant doen he, maar ik vind dat ge dat die kar niet kunt aandoen.
                                  Ik vind het juist zalig dat het zo'n polyvalente auto is, je kan er Ferrari's mee killen, snel over de Nordschleife vlammen en dan met 5 man en bagage terugknallen tegen 250+
                                  Als je echt veel en intensief op circuit wilt koop je dan iets goedkoper ofzo (2dehands Elise ofzo?)

Comment

stage 1 chip, en 'volledig' gestript, MTM remmen, 265 pilot cup banden (kan dan door het lagere gewicht), MTM motorkap, ...

was leuk!
                                    Ow fak, dus een Clubsport is nog eens veel indrukwekkender...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Ik wil nu niet ambetant doen he, maar ik vind dat ge dat die kar niet kunt aandoen.
                                      Ik vind het juist zalig dat het zo'n polyvalente auto is, je kan er Ferrari's mee killen, snel over de Nordschleife vlammen en dan met 5 man en bagage terugknallen tegen 250+
                                      Als je echt veel en intensief op circuit wilt koop je dan iets goedkoper ofzo (2dehands Elise ofzo?)
                                      Als hij gestript is heb je een paar kuub laadruimte en kan je eveneens terugknallen aan 250+...

Comment

• Stradge, het is niet de bedoeling daar "vollen bak" mee te gaan tracken he

Eerder als een soort ultiem showbeest, zeg maar

Comment

was leuk!
                                          Kan ik me voorstellen ja

Comment

Working...
                                          X