Spijtig genoeg niet neen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtengTa, hier de info over die DH-exclusiv RS6
umbauten:
motor komplett mit leicht größerer bohrung mit schmiedekolben und h-schaftpleuel, extrem bearbeitete zylinderköpfe, turbolader 2x gt3071r mit entsprechenden krümmern, auspuffanlage mit 100zeller-kats(2x) in 76mm doppelflutig(endrohroptik fast original) mit 80mm hosenrohren
größere llk mit alukästen und geänderter verrohrung
zusatzwasserkühler vom plus
größerer ölkühler
getriebeölkühlung für verstärktes tiptronicgetriebe(umrüstung teilweise mit porsche 928gts und continental gt-teilen zur verstärkung)
geänderter drehmomentwandler
ölkühlung für hinterachsdifferential
angepasste motor- und getriebeelektronik
weitere geänderte kleinigkeiten wie spritversorgung und und und
fahrwerk kw competition mit zug-/druckstufeneinstellung sowie high-/low-speed, fahrwerkseinstellung derzeit auf rund 110mm tieferlegung vorn und 90mm hinten
eibach-stabis
leistung sollte bei 600kw++ liegen.
Heb eens gelezen dat het blok op zich gemakkelijk 900 pk aankan, leuk om weten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
...
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJaaaaaah, het begint te steken
pooooooor steve
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
pooooooor steve
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenMan, Audi bashen begint mij zelfs te vervelen.
Ach ja...en dat er een onontkenbare waarheid in carlo z'n uitspraak in mijn onderschrift zit, ze bewijzen het zelf in de dtm ), zelfs nergens Audi of Quattro en onderstuur in één post gebruikt
En dat terwijl je ergens op de eerste pagina dit vindt :
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOnderstuur any one?
Sterker dan mezelf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennot really, ik heb fun gehad deze ochtend hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenNet nog eens heel dat gezever doorgenomen, en ik heb hier nergens audi aangevallen ( buiten om steve te pesten te hebben gezegd dat oude audi's niet zo knap zijnen dat er een onontkenbare waarheid in carlo z'n uitspraak in mijn onderschrift zit, ze bewijzen het zelf in de dtm )
quattro hebben ze pas weggedaan de dag dat het moest
Deze kar was meester in de DTM:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenzie het zo, dankzij u hebben wij ons toch weer geamuseerd vanacht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenOudi's niet knap = subjectief
Maar ze hebben zeker iets, karakter zat, ze stralen iets uit. Dus dat compenseert al veel waardoor ik er toch graag eens naar kijk.
Schoonheid kan je op vele manieren bekijken...
Een G is ook niet 'knap' in de letterlijke zin van het woord, dat geef ik toe, de meeste niet-autoliefhebbende mensen vinden dat ding zelfs ronduit lelijk. Maar toch maakt dat uiterlijk net dat ik er zo zot van ben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenuiteraard, en ik zei dat ook eerder om een steek te geven dan dat dit echt mijn mening is. Ik geef toe: ik ga een Audi 100/200 nooit zo knap vinden als een W201/W124/W126, of een 100 Avant nooit zo knap vinden als een E34 Touring (maar die mag ik ook niet vergelijken, dan moet ik de C4 Avant nemen en die komt al meer in de buurt). Dat komt dan vooral doordat ze zo hoog (vooral bij uw csq naast een 190 viel dat op), zeer groot zijn en daardoor een beetje 'lomp' ogen (I know, dat zijn ze niet), of toch op z'n minst minder verfijnd.
Maar ze hebben zeker iets, karakter zat, ze stralen iets uit. Dus dat compenseert al veel waardoor ik er toch graag eens naar kijk.
Schoonheid kan je op vele manieren bekijken...
Een G is ook niet 'knap' in de letterlijke zin van het woord, dat geef ik toe, de meeste niet-autoliefhebbende mensen vinden dat ding zelfs ronduit lelijk. Maar toch maakt dat uiterlijk net dat ik er zo zot van ben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenNet nog eens heel dat gezever doorgenomen, en ik heb hier nergens audi aangevallen ( buiten om steve te pesten te hebben gezegd dat oude audi's niet zo knap zijnen dat er een onontkenbare waarheid in carlo z'n uitspraak in mijn onderschrift zit, ze bewijzen het zelf in de dtm ), zelfs nergens Audi of Quattro en onderstuur in één post gebruikt
En dat terwijl je ergens op de eerste pagina dit vindt :
hey, ben jij nu hypocriet, of ben je vannacht bekeerd?
Gewoon om ff te kloten. Maar heel die bladzijden vol begin ik wat beu te worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEen Golf V GTI is, als je 'm vloeiend rijdt en niet téveel gaat sturen, eigenlijk nauwelijks of niet onderstuurd!Dat is een zaaaaalige auto. Je moet je rijstijl aanpassen als je van RWD komt, maar eens gewoon aan het gedrag van de GTI, gaat 'ie écht zuiver doorheen de bochten. Alleen goed weten wat met torquesteer aan te vangen op smalle baantjes.
En een levendige achteras op een semibusje = leuk.
En net dat is de reden waarom ik zo aangenaam verrast was door die A3 Sportback daar van MTM.
Wat een kar.
Als er één hedendaagse FWD is die ik zou moeten kiezen --> direct die kar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEn net dat is de reden waarom ik zo aangenaam verrast was door die A3 Sportback daar van MTM.
Wat een kar.
Als er één hedendaagse FWD is die ik zou moeten kiezen --> direct die kar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtentrouwens, wtf heb ik net 15 of meer pagina's aan rotzooi zitten lezen...
AW
Comment
-
Tuurlijk mag jij dat. Maar je mag er zeker van zijn dat een eventuele klant / leverancier grotere ogen trekt als ik met een nieuw model A6 3.0 tdi aankom, of met een 535d touring, dan dat ik met deze RS6 afkom.
Bij die RS6 denken ze gewoon, het is een jonge gast, hij heeft een uitlaat op z'n oudere A6 gestoken om wat sportiever te zijn.
De gemiddelde leeftijd in mijn branche zit garanti boven de 40 jaar he. Slechts enkelen kennen de kar echt, het grappige is dat die het dan ook weer appreciëren
Waar moeien ze zich mee...het is toch u leven en hardverdiende centjes hé
Hier in Belgie rijd elke iet of wa zelfstandige met een vette auto...anders kan je al die zuur verdiende centen aan de staat geven
Ik voer broodjes rond in een 4x4 van 1.4miljoen Bfr...andere broodjeszaken met een Berlingo ofzoiets
Ik trek mij dat niet aan
het leven is daar te kort voor om mij daar mee bezig te houden
Van zolang dat uw klanten niks op u werkwijze/service aan te merken hebben zullen ze schoon zwijgen geloof me
Let wel dat 80% van de bevolking NIKS van auto's kent hé
Ik ben vandaag op het salon geweest en op de stand van Audi tegen 3 oudere mensen die al jarenlang bij Audi werken over met RS2 verteld
Ze kenden deze zelfs niet.....nog maar eens een bewijs hé
Ze wisten met veel moeite info over de wagens die daar stonden
Heb toch daar in de nieuwe RS6 gezeten en een vette cataloog afgeluisd (ingebonden versie)
Kort nu
Vaag uw gat aan andere mensen hune zever en doe u eigen ding...dwingt op zakelijk vlak alleen maar respect af...en je weet wat je daar allemaal mee kan he
Neem dit aan van een zelfstandige die een zeer harde leerschool achter de rug heeft
Als je niet aan jezelf denkt zal een ander het zeker niet doen
Nog een plezant gezegde voor de zelfstandige onder ons
Brave mensen komen in de hemel ....al de rest komt overal
Groetjes Patrick
Comment
Comment