Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volgens mij moet dat toch verdomd moeilijk zijn om daar degelijk mee te rijden..
Ligt dat trouwens aan mij (schroom je niet om eerlijk te zijn gasten, ik leer graag bij) en aan m'n rijstijl of zijn turbo's moeilijker tegen 100% over een circuit te jagen?
Met de RS2 is het echt werken om niet in dat turbogat te duikelen, ik worstel nog wel wat met het schakelen op de Ring bv, moet ik eerlijk bekennen.
Vooral bij oudere karren vermoed ik. Heb ook al gehoord dat het een stuk moeilijker driften is met een turbomotor tov een hoogtoerig atmoblok. Ik denk dat het vooral moeilijker is omdat die turbo er bvb bij het uitacceleren plots inkickt en je grip kunt verliezen. Maar daar hebben we dan weer quattro voor
Vooral bij oudere karren vermoed ik. Heb ook al gehoord dat het een stuk moeilijker driften is met een turbomotor tov een hoogtoerig atmoblok. Ik denk dat het vooral moeilijker is omdat die turbo er bvb bij het uitacceleren plots inkickt en je grip kunt verliezen. Maar daar hebben we dan weer quattro voor
Gelukkig, want als ik in de bocht pas de turbo aanzwengel schuift ie op de 4 wielen eruit evenwijdig met de bocht zeg maar. Ook wel bekend als onderstuur
"Wenn du mal die Suchfunktion verwendest wirst du finden dass es dazu schon einen Threat gibt. Jemand wollte auf seinen 2.5er TDI die Motorhaube des S6/RS6 montieren und da musste er dann aber erfahren dass die Motorhaube um einige Zentimeter zu lang ist und auch die Kotflügel länger sind. Das heißt wenn du keinen V8 fährst werden die Anbauteile nicht passen.
Wenn du einen V8 fährst, dann besteht kein Unterschied zwischen den RS6 Kotflügeln und den Kotflügeln des 4.2ers "
Volgens mij moet dat toch verdomd moeilijk zijn om daar degelijk mee te rijden..
Ligt dat trouwens aan mij (schroom je niet om eerlijk te zijn gasten, ik leer graag bij) en aan m'n rijstijl of zijn turbo's moeilijker tegen 100% over een circuit te jagen?
Met de RS2 is het echt werken om niet in dat turbogat te duikelen, ik worstel nog wel wat met het schakelen op de Ring bv, moet ik eerlijk bekennen.
Omdat je het voordien gemeld had heb ik er eens op gelet op het ringrondje.
Het enige wat je er aan kan doen is aggresiever omspringen met koppeling, gaspedaal en versnellingsbak volgens mij.
Maar of dat die paar seconden winst waard zijn...
Bij moderne turbo's heb je natuurlijk een breder bereik, waardoor het daar gemakkelijker is.
Met die oude Porsche Turbo moest je, om niet in het turbogat te vallen, vol doortrekken tot 6800-7000tpm en dan snel schakelen. Heb het 1 keer geprobeerd, en daar is het ook bij gebleven, vond het een beetje té.
Met die oude Porsche Turbo moest je, om niet in het turbogat te vallen, vol doortrekken tot 6800-7000tpm en dan snel schakelen. Heb het 1 keer geprobeerd, en daar is het ook bij gebleven, vond het een beetje té.
Bij 6.800 rpm zit ik te redlinen
Wat volgens mij ook een groot probleem is is dat dood punt in de koppeling, je kunt gewoon NIET smooth én snel schakelen.
Comment