Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja ik kreeg een brief van de dealer (geadresseerd aan mijn vader) dat we uitgenodigd waren voor dit event om de dynamische eigenschappen van Audi te ontdekken. Via de website konden we dan de wagen van onze keuze en het tijdstip aangeven waarop we wilden komen testen. Zit behoorlijk wat tussen: S3, S5, S6, TT3.2, A3/ A4 cabriolet, A6 Allroad, Q7's met verschillende motoriseringen. Maar we hebben dan toch maar gekozen voor de S8 450 pk V10
Ma in België hebben ze dat niet zeker Anders mochten we zeker gaan testrijden
Wat is er met mijn nick? Nee dat zal in Belgie denk ik niet bestaan, anders waren jullie er met de Q7 zeker voor in aanmerking gekomen. Het kwam op mij echter wel meer over als een klantenwerving dan een klantenbinding.
Mijn naam is overigens gewoon Rick. De nick: de i is een soort internet equivalent van mijn naam. Meer omdat mijn nummer op de universiteit ook met een i begint. Ik weet het stom maar heb geen zin om verandering aan te vragen bij de mods. Audiboy = izzy he. Nu had het wel weer audiboy kunnen zijn. De VW en de BMW waren uitspattingen he
Wat is er met mijn nick? Nee dat zal in Belgie denk ik niet bestaan, anders waren jullie er met de Q7 zeker voor in aanmerking gekomen. Het kwam op mij echter wel meer over als een klantenwerving dan een klantenbinding.
Mijn naam is overigens gewoon Rick. De nick: de i is een soort internet equivalent van mijn naam. Meer omdat mijn nummer op de universiteit ook met een i begint. Ik weet het stom maar heb geen zin om verandering aan te vragen bij de mods. Audiboy = izzy he. Nu had het wel weer audiboy kunnen zijn. De VW en de BMW waren uitspattingen he
Beste Rick,
je hebt me misverstaan dat was bedoeld aan 'Audi S8' omdat hij om foto's van S8 verzocht
Mja, zou er zo'n initiatief bestaan, dan zouden we zeker op de hoogte worden gehouden door onze garage waarmee ik een heel goede band heb (daar gewerkt en zo en komende zomer mag ik daar uitzonderlijk weer werken!)
Ik heb de reservering zojuist omgezet in een S5... bij de S8 en de S6 stond in de kleine letters dat er altijd iemand van het garagebedrijf zou meerijden. Daar zit je natuurlijk niet echt op te wachten
Comment