Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Ik wil een S8 D2 by MTM

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    V8 sound

Comment

• Die diepe ronk, handbak.... heerlijk.

Comment

• Nog twee weken en dan hebben we de audi on tour. Hebben ons ingeschreven voor een proefrit met een S8.
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
          Nog twee weken en dan hebben we de audi on tour. Hebben ons ingeschreven voor een proefrit met een S8.
          oo zalig!

Zeker veel video- en beeldmateriaal eh

Ma wat is dat eig?

Comment

Nog twee weken en dan hebben we de audi on tour. Hebben ons ingeschreven voor een proefrit met een S8.
            Klinkt zalig.

Hoe lang mogen jullie er eigenlijk mee rijden?

Btw; zorg voor veel beeldmateriaal éh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
              oo zalig!

Zeker veel video- en beeldmateriaal eh

Ma wat is dat eig?
              Ja ik kreeg een brief van de dealer (geadresseerd aan mijn vader) dat we uitgenodigd waren voor dit event om de dynamische eigenschappen van Audi te ontdekken. Via de website konden we dan de wagen van onze keuze en het tijdstip aangeven waarop we wilden komen testen. Zit behoorlijk wat tussen: S3, S5, S6, TT3.2, A3/ A4 cabriolet, A6 Allroad, Q7's met verschillende motoriseringen. Maar we hebben dan toch maar gekozen voor de S8 450 pk V10
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Heel veel beeldmateriaal aub!

Zat de RS6 er nog niet tussen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  Heel veel beeldmateriaal aub!

Zat de RS6 er nog niet tussen?
                  Daar zal ik voor zorgen. Nee helaas zat de RS6 er niet tussen. Maar goed het is allesbehalve behelpen met de S8. Ik kijk er al naar uit
                  sigpic

Comment

• haha jouw nick.

Ma in België hebben ze dat niet zeker Anders mochten we zeker gaan testrijden

Comment

Daar zal ik voor zorgen. Nee helaas zat de RS6 er niet tussen. Maar goed het is allesbehalve behelpen met de S8. Ik kijk er al naar uit
                      Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                      Klinkt zalig.

Hoe lang mogen jullie er eigenlijk mee rijden?

Btw; zorg voor veel beeldmateriaal éh.
                      Ik geloof een uur.
                      sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                        haha jouw nick.

Ma in België hebben ze dat niet zeker Anders mochten we zeker gaan testrijden
                        Wat is er met mijn nick? Nee dat zal in Belgie denk ik niet bestaan, anders waren jullie er met de Q7 zeker voor in aanmerking gekomen. Het kwam op mij echter wel meer over als een klantenwerving dan een klantenbinding.

Mijn naam is overigens gewoon Rick. De nick: de i is een soort internet equivalent van mijn naam. Meer omdat mijn nummer op de universiteit ook met een i begint. Ik weet het stom maar heb geen zin om verandering aan te vragen bij de mods. Audiboy = izzy he. Nu had het wel weer audiboy kunnen zijn. De VW en de BMW waren uitspattingen he
                        sigpic

Comment

Ik geloof een uur.
                          Deden ze in België ook maar zoiets.

Anyway; amuseer je!

Comment

Wat is er met mijn nick? Nee dat zal in Belgie denk ik niet bestaan, anders waren jullie er met de Q7 zeker voor in aanmerking gekomen. Het kwam op mij echter wel meer over als een klantenwerving dan een klantenbinding.

Mijn naam is overigens gewoon Rick. De nick: de i is een soort internet equivalent van mijn naam. Meer omdat mijn nummer op de universiteit ook met een i begint. Ik weet het stom maar heb geen zin om verandering aan te vragen bij de mods. Audiboy = izzy he. Nu had het wel weer audiboy kunnen zijn. De VW en de BMW waren uitspattingen he
                            Beste Rick,

je hebt me misverstaan dat was bedoeld aan 'Audi S8' omdat hij om foto's van S8 verzocht

Mja, zou er zo'n initiatief bestaan, dan zouden we zeker op de hoogte worden gehouden door onze garage waarmee ik een heel goede band heb (daar gewerkt en zo en komende zomer mag ik daar uitzonderlijk weer werken!)

Comment

• Ik heb de reservering zojuist omgezet in een S5... bij de S8 en de S6 stond in de kleine letters dat er altijd iemand van het garagebedrijf zou meerijden. Daar zit je natuurlijk niet echt op te wachten
                              sigpic

Comment

• En toch vind ik het nu al jammer
                                sigpic

Comment

• Comment

• ja hoor, dat is dik

Comment

• Zo hoort het en niet anders

Comment

• Heeft Milltek ook dubbele uitlaats voor op de RS4 in gamma?

Comment

• ja

zeg gewoon wat je wilt

ik vind die ovale het dikst, er is nauwelijks verschil met de OEM pijjpjes

Comment

Working...
                                          X