Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichtenbon, dan niet hé Zoek zelf wel
ik had het op Milltek, als jij 4 pijpjes wilt zullen ze dat doen voor je
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenIk heb de reservering zojuist omgezet in een S5... bij de S8 en de S6 stond in de kleine letters dat er altijd iemand van het garagebedrijf zou meerijden. Daar zit je natuurlijk niet echt op te wachten1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJup...kost wel overdreven veel volgens mij. Bijna 5.000 EUR zou zelfs een vrij goeie gok kunnen zijn.
fak, da's veel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
fak, da's veel!
Die intercoolers kosten bij audi ook tegen de 400 EUR per stuk. Het is natuurlijk een feit dat er onderzoek gedaan moet worden voor al deze stukken, en dat dat niet bepaald goedkoop is.
Maar goed, het is een bom geld natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenheld.
ivm die remmen, ik ga straks een interessante foto opzoeken... kan dé oplossing zijn
Zalig! Het is onzin te zoeken naar "betere" remmen, 't is immers een puik staaltje remtechniek op die bak, en zeker groot genoeg. All comes down to the heat!
Trouwens., ik heb ergens gelezen dat je in Zwitserland (tenminste in Kanton Luzern) zonder problemen je zetels mag wisselen
Ik ga daar echt eens wat verder informeren wat mag / niet mag betreft diverse mods.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWishlist for now:
- Autoboite versterken
- Extra cooling generen (kit of motorkap)
- Ophanging Intrax/KWv3
- Cooling remmen opnieuw bekijken
- Grotere turbo's, diverse versterkingen
- Alcantara kuipen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenAvantus, ik heb gehoord dat het mogelijk is de Haldex quattro uit de S3 op permant 4WD te zetten? Hoe is dit mogelijk en wat zal het effect op het weggedrag zijn?
het effect op het weggedrag? tja je zit gewoon constant met AWD, dus geen vertraging meer tussen gripverlies en overgaan op AWD. Veel homogener en neutraler weggedrag dus.
Comment
Comment