Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    ja

zeg gewoon wat je wilt

ik vind die ovale het dikst, er is nauwelijks verschil met de OEM pijjpjes
    bon, dan niet hé Zoek zelf wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
      bon, dan niet hé Zoek zelf wel

ik had het op Milltek, als jij 4 pijpjes wilt zullen ze dat doen voor je

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
        Ik heb de reservering zojuist omgezet in een S5... bij de S8 en de S6 stond in de kleine letters dat er altijd iemand van het garagebedrijf zou meerijden. Daar zit je natuurlijk niet echt op te wachten
        Zal ik meegaan?
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Deze kit ben ik zwaar aan het overwegen.

Sportec cooling kit. Zou alleen al 15 pk extra moeten opleveren

Comment

• Comment

• Comment

• Er kan massaal veel koeling gehaald worden aan de onderkant van een auto, maar of het 15pk zou uitmaken...?

Comment

• Niet dat ik het daarvoor zou doen...wel die extra Getriebeöhlkühler,dat lijkt me zeer interessant

Comment

• koeling is goed, doen dus

Comment

• Jup...kost wel overdreven veel volgens mij. Bijna 5.000 EUR zou zelfs een vrij goeie gok kunnen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Jup...kost wel overdreven veel volgens mij. Bijna 5.000 EUR zou zelfs een vrij goeie gok kunnen zijn.

fak, da's veel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

fak, da's veel!

Die intercoolers kosten bij audi ook tegen de 400 EUR per stuk. Het is natuurlijk een feit dat er onderzoek gedaan moet worden voor al deze stukken, en dat dat niet bepaald goedkoop is.

Maar goed, het is een bom geld natuurlijk

Comment

• Wishlist for now:

• Autoboite versterken
                            • Extra cooling generen (kit of motorkap)
                            • Ophanging Intrax/KWv3
                            • Cooling remmen opnieuw bekijken
                            • Grotere turbo's, diverse versterkingen
                            • Alcantara kuipen

Comment

• held.

ivm die remmen, ik ga straks een interessante foto opzoeken... kan dé oplossing zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                held.

ivm die remmen, ik ga straks een interessante foto opzoeken... kan dé oplossing zijn

Zalig! Het is onzin te zoeken naar "betere" remmen, 't is immers een puik staaltje remtechniek op die bak, en zeker groot genoeg. All comes down to the heat!

Trouwens., ik heb ergens gelezen dat je in Zwitserland (tenminste in Kanton Luzern) zonder problemen je zetels mag wisselen

Ik ga daar echt eens wat verder informeren wat mag / niet mag betreft diverse mods.

Comment

• stond op essen...

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• die sportec cooling kit zou een mooie upgrade zijn, zéker als je motorisch gaat tunen. De temperatuursdaling met die kit is echt knap.

Comment

• Avantus, ik heb gehoord dat het mogelijk is de Haldex quattro uit de S3 op permant 4WD te zetten? Hoe is dit mogelijk en wat zal het effect op het weggedrag zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Wishlist for now:

• Autoboite versterken
                                        • Extra cooling generen (kit of motorkap)
                                        • Ophanging Intrax/KWv3
                                        • Cooling remmen opnieuw bekijken
                                        • Grotere turbo's, diverse versterkingen
                                        • Alcantara kuipen
                                        dat is een fucking geile lijst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                          Avantus, ik heb gehoord dat het mogelijk is de Haldex quattro uit de S3 op permant 4WD te zetten? Hoe is dit mogelijk en wat zal het effect op het weggedrag zijn?
                                          dat kan ja. onder andere MTM bieden dat aan.

het effect op het weggedrag? tja je zit gewoon constant met AWD, dus geen vertraging meer tussen gripverlies en overgaan op AWD. Veel homogener en neutraler weggedrag dus.

Comment

Working...
                                          X