Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alcantara kuipen
    Boite versterken=> steek daar eens een manuele bak in

Doen!

Comment

• manueel is met motorische tuning niet echt zooo interessant, buiten het feit dat het leuk is. Automaat is sneller, en betrouwbaarder. De MTM Clubsport heeft er al net wat versnellingsbakken doorgejaagd
      (niet moeilijk natuurlijk bijna 900Nm )

Comment

• En ik dacht dat het net de automaat was die niet tegen zoveel kracht kon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          En ik dacht dat het net de automaat was die niet tegen zoveel kracht kon.
          De automaat is mits enkele aanpassingen bestand tegen 1000Nm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            dat kan ja. onder andere MTM bieden dat aan.

het effect op het weggedrag? tja je zit gewoon constant met AWD, dus geen vertraging meer tussen gripverlies en overgaan op AWD. Veel homogener en neutraler weggedrag dus.

Blijft die dan 50/50 of gaat ie nog altijd varieren? Maar dan gewoon niet meer naar 100/0?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
              Blijft die dan 50/50 of gaat ie nog altijd varieren? Maar dan gewoon niet meer naar 100/0?
              variëren zal die zowiezo doen, een sperwerking zou immers niet gezond zijn. Hoeveel er dan nog af te wijken is van die 50/50 weet ik niet.

Comment

B5 RS4 met 325.000km, 10750€ bargainprice

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...tures=EXPORT&d
                Onderaan staat er dan 32500km?

Comment

• Tiepvout

Comment

• ik vermoed dan typfout, aangezien de prijs voor eentje met 32500km ruim het dubbele zou mogen zijn

Comment

Alcantara kuipen
                      Boite versterken=> steek daar eens een manuele bak in

Doen!

Manueel is vet, maar

a) je bent trager
                      b) de kost rechtvaardigt het extra plezier niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        • Grotere turbo's, diverse versterkingen

Ik veronderstel dat ik hiervoor naar Sportec moet, kan me niet inbeelden dat er "zomaar" plaats is voor grotere turbo's.

Comment

De automaat is mits enkele aanpassingen bestand tegen 1000Nm.
                          Net voldoende dus.

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Manueel is vet, maar

a) je bent trager
                          b) de kost rechtvaardigt het extra plezier niet
                          Hoeveel kost die ombouw ongeveer? 5-6k?

Comment

Hoeveel kost die ombouw ongeveer? 5k?
                            Plak er nog een nulletje aan

Comment

Ik veronderstel dat ik hiervoor naar Sportec moet, kan me niet inbeelden dat er "zomaar" plaats is voor grotere turbo's.
                              quote van Danham van DH-exclusiv

hallo,

das getriebe lässt sich mit überschaubaren aufwand recht gut haltbar modifizieren! und dies ohne ein anderes zu verbauen!

der platz im rs6 reicht aus um passende lader zu verbauen. schon in den serienmäßigen lader-gehäusen lässt sich einiges anstellen. angefangen von recht einfachen high-flow-varianten bis hin zu komplett geänderten turbinen-rädern.
                              an der karosse rumschneiden ist keinesfalls nötig!

Comment

Plak er nog een nulletje aan
                                50k voor een manuele boite te steken?

Komen daar dan zo veel veranderingen bij kijken?

Comment

• Dik! Dat maakt dus plaats voor eigen interpretatie!

Voorstellen?

Comment

Komen daar dan zo veel veranderingen bij kijken?

Volgens MTM dus blijkbaar wel, volgens hierboven blijkbaar niet

Comment

Het zijn MTM prijzen é

bij DH is het 12500€, begrensd op 700Nm dauerfest.

Comment

Het zijn MTM prijzen é

bij DH is het 12500€, begrensd op 700Nm dauerfest.
                                        Ik kan me niet voorstellen dat MTM 37.500 EUR winst pakt op zo'n ombouw hoor

Sportec RS600 ombouw naar manueel bij MTM:

Early this year the car was finished.....it was an amazing project. You can imagine how many things had to be changed.

1. The Manual Gearbox broke the entire electronic system (ECM) so the car was sent to Bosch (Germany) to be reprogrammed.

2. The Manual Gearbox breaks ABS, had to be re-engineered and re-programmed as well.

3. Power distribution between front and rear axles....a very difficult balance and a hell of a job done by MTM. This is ALL custom work....these pieces cannot be ordered they need to be engineered.( NOTE: This is the part that Sportec claimed was impossible and they refused the work.)

4. The Tires (needed for the horsepower) were so large that they created braking problems so an entire new braking system had to engineered. I think Porsche had their hands in this, or a least the parts came from Porsche.

Comment

Working...
                                        X