Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    jammer van Audi dat ze daar niks aan doen.. je kan wel blijven vervangen onder garantie.. maar als het probleem telkens terugkomt..
    Dat ze het nog is hadden vervangen, daar had ik mee kunnen leven. Maar dat die fucker mij pas 30 mei voorstelt, dat vind ik onbeschoft.

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Ben ook wel fél benieuwd.

Want ik was echt super onder de indruk van het DRC spul.

Hij hing nog vrij hard door dan, maar ik was er ook erg van onder de indruk. Als het werkt, is het goed.

Comment

• faaaak vet

benieuwd hoe dat gaat rijden met zo'n KW3, afgesteld door een kerel die er blijkbaar wel wat van kent!

Comment

• ook leuk bevestiging te horen dat je boite nog tip-top is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          ook leuk bevestiging te horen dat je boite nog tip-top is.
          Ja, ik dacht anders maar dat hangt volgens hem grotendeels met de ophanging samen, dat heeft natuurlijk nogal wat te verduren onder vollast.

Comment

• en wat vond hij van de vollast, daar ook nog alles inorde?

Comment

en wat vond hij van de vollast, daar ook nog alles inorde?

Ik vermoed van wel, maar die gast was echt de hele tijd over de flikken bezig

Ik snap 'm wel..het is echt een probleem hier. Als die gasten een auto willen testen moeten ze ermee naar Hockenheim

Comment

• zalig nieuws

Wat kan je met KWv3 allemaal afstellen? Hoogte, dempingshardheid en ..?

Gaat zeker goed rijden, alleen vrees ik toch een klein beetje voor het comfort. Nog maar één keer met KWvar meegereden, met tdi001 z'n cab, en qua comfort bleef daar toch niet al te veel over

maar uiteraard, je RS6 is een pak zwaarder dus kan je moeilijk vergelijken zo. Ben benieuwd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                  zalig nieuws

Wat kan je met KWv3 allemaal afstellen? Hoogte, dempingshardheid en ..?

Gaat zeker goed rijden, alleen vrees ik toch een klein beetje voor het comfort. Nog maar één keer met KWvar meegereden, met tdi001 z'n cab, en qua comfort bleef daar toch niet al te veel over

maar uiteraard, je RS6 is een pak zwaarder dus kan je moeilijk vergelijken zo. Ben benieuwd!
                  Ik kan me niet voorstellen dat die gast mij blaasjes wijsmaakt, omdat ie zei dat het juist comfortabel kan zijn incl minder bodyroll. Ik heb me ook al uitgebreid geïnformeerd op diverse fora, waaronder RS6.com waar er toch al wat zijn die deze toer op zijn gegaan, de eerste die het zich beklaagd moet ik nog tegenkomen.

Ik denk dat ik vooreerst maar een beetje op zijn instellingen ga vertrouwen, en em op voorhand gewoon wat diets maak wat voor banen en afstanden ik meestal rij.

Comment

• Oh ja, op de terugweg nog een wagen gezien die ik deze ochtend ook in de krant had gezien

Wagen uit 1900 (exàct 1900) met Dampf!
                    Gaat 60-80 km/h max

Comment

• idd, iedereen is uiterst lovend over RS6 icm KW3, mits deftige afstelling uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Ik kan me niet voorstellen dat die gast mij blaasjes wijsmaakt, omdat ie zei dat het juist comfortabel kan zijn incl minder bodyroll. Ik heb me ook al uitgebreid geïnformeerd op diverse fora, waaronder RS6.com waar er toch al wat zijn die deze toer op zijn gegaan, de eerste die het zich beklaagd moet ik nog tegenkomen.

Ik denk dat ik vooreerst maar een beetje op zijn instellingen ga vertrouwen, en em op voorhand gewoon wat diets maak wat voor banen en afstanden ik meestal rij.
                        ja, slecht is het zeker niet. KW var heeft zich al ruimschoots bewezen. En ik meen dat je de hardheid kan instellen.

Alleen vond ik je RS6 best nog comfy, daarmee dat ik het me afvraag. En ik denk dat de KW in Jerre z'n M3 laag én hard stond, en dat werd nog eens benadrukt door het licht gebrek aan stijfheid van de carosserie die niet echt met die hardheid overweg kon....maar zoals ik zei, RS6 is totaal andere auto (andere ophanging, stijver, zwaarder), dus afwachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                          Als Tuur Bo het topic opent van zijn RS4.

Alleen weet hij dat nog niet...
                          Quid ?

Zeg Spillemans, hoeveel olie drinkt jullie S6 ? Ik heb er gisteren toch een goede halve liter bij gekieperd. Intussen heb ik er al dik 3000km mee achter de wielen, het enige dat mij ambeteert is dat emissielampje en dat ik nog tot volgende woensdag moet wachten eer ik bij de garage kan langsgaan. Nochtans merk ik heemaal niets bij 't rijden, ook het verbruik is zeer redelijk, meestal tussen 11,5 en 13 liter bij dagelijkse ritten.

Ik heb naar enkele andere garages een e-mail gestuurd, kwestie van eens te testen hoe klantgericht ze zijn : geen enkele respons...

Hoera voor Audi !!

Comment

• mailen haalt gene zak uit, je moet bellen en zeggen waarop het staat.

verbruik valt erg goed mee trouwens!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              Quid ?
                              Gewoon, ik heb nu nog geen zin om een nieuw topic te starten, dus in tussen tijd post ik hier dan wel altijd iets van de S6.

Een 'Leftlanetje' doen als het ware...

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              Zeg Spillemans, hoeveel olie drinkt jullie S6 ? Ik heb er gisteren toch een goede halve liter bij gekieperd. Intussen heb ik er al dik 3000km mee achter de wielen, het enige dat mij ambeteert is dat emissielampje en dat ik nog tot volgende woensdag moet wachten eer ik bij de garage kan langsgaan. Nochtans merk ik heemaal niets bij 't rijden, ook het verbruik is zeer redelijk, meestal tussen 11,5 en 13 liter bij dagelijkse ritten.
                              De tank van de olie is zo'n 10l groot, na 15k km een paar liters bijgekapt en bij het grote onderhoud van 30k km volledig ververst niet?

Ik zou nog es moeten kijken naar het onderhoudsboekje...

Verbruik valt anders wel ferm mee!

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              Ik heb naar enkele andere garages een e-mail gestuurd, kwestie van eens te testen hoe klantgericht ze zijn : geen enkele respons...

Hoera voor Audi !!
                              Ja, ze zijn daar goed in bij Audi...

Het beste is van gewoon te gaan naar de garage en daar blijven tot ze het gevonden hebben.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• spillies, een auto heeft geen 'olietank'. En 10 liter lijkt me wel heel veel

Comment

spillies, een auto heeft geen 'olietank'. En 10 liter lijkt me wel heel veel
                                  kostelijk als je olie moet verwisselen

Comment

• nuja bij luchtgekoelde motoren is dat zo, maar bij die S6 zal het wel wat minder zijn.

Comment

spillies, een auto heeft geen 'olietank'. En 10 liter lijkt me wel heel veel
                                      Porsche Turbo heeft een olietank.

In die 930 ging 10 liter in

Comment

• ja ok een luchtgekoelde motor.

is natuurlijk ook 'een auto', maar die motoren liet ik even buiten beschouwing.

Comment

• Nieuwe RS6 heeft ook een olietank.

Ferrari F430 ook

En zo zijn er nog velen

Comment

Working...
                                          X