Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenTuur, you're a lucky bastard! Het enige dat ik liever anders zou zien, is het randje van de grill. Toch liever zilver dus. Voor de rest is deze wagen af!
Is nog een vetter exemplaar, maar dit geheel terzijde...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMisse quote, Bikefreak, dit is niet Tuur z'n RS4.
Fok! Nu ja, ik heb gezien dat Tuur de zijne er alleszins erg goed op lijkt. Ook die zwarte rand rond de grill en de gunmetal velgen.
Ik had even geen zin meer om nog verder te zoeken. Sorry.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMisse quote, Bikefreak, dit is niet Tuur z'n RS4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
Yummie !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDit is hem.
1.000e post btw!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDit is hem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk had nog niet eens gemerkt dat die andere geen dakrails heeft. Met die dingen is de wagen alleszins knapper, maar dat vind ik van zowat alle breaks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenje ne vois rien Izzy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenhmm ja bij mij verschijnt die ook niet mmeer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMaar wel in de juiste volgorde. Dus eigenlijk eerst boite versterken en dàn tunen
(andere motorkap, schakelbak, ...)
Of is het wat wegdromen?
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenOh ja, er zitten enorm veel tandwielen in gebouwen...
Maar je ziet toch zoiezo iets van de verbrandingsmotor (+ dingen erond) in de bachelor Burg. Ing., niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenBen je nu écht van plan om de RS6 verder te modden?
(andere motorkap, schakelbak, ...)
Of is het wat wegdromen?
Maar je ziet toch zoiezo iets van de verbrandingsmotor (+ dingen erond) in de bachelor Burg. Ing., niet?
Krijg je dat niet in elke industriele richting??
Bij mij kwam dat bij Thermodynamica
Comment
Comment