Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vergeet het Spillies, juist niks zie je daarvan...
    Differentieel hebben ze uitgelegd, maar 'k heb niet opgelet want da's mechanica.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
      Vergeet het Spillies, juist niks zie je daarvan...
      Differentieel hebben ze uitgelegd, maar 'k heb niet opgelet want da's mechanica.
      Differentieel ook gzien, vitessebak ook, en ng enkele dingen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
        Vergeet het Spillies, juist niks zie je daarvan...
        en ook niet in werktuigkunde? als dat zo is eh, dan ga ik de boeken neerleggen op zoek gaan naar een ander unief

ofwel industrieel doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
          en ook niet in werktuigkunde? als dat zo is eh, dan ga ik de boeken neerleggen op zoek gaan naar een ander unief

ofwel industrieel doen
          Ja daar waarschijnlijk wel hé, da's veel thermodynamica en mechanica. Maar dan moet je nog 3 semesters wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
            Ben je nu écht van plan om de RS6 verder te modden?

(andere motorkap, schakelbak, ...)

Of is het wat wegdromen?

Dat is toch vrij serieus ja, in zoverre de kosten wat binnen de perken blijven. Ik ga geen andere versnellingsbak steken ofzo he.

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Ik lees dat hier nu pas van die ophanging van de RS6.

Ben benieuwd!
            Ik ook, 24ste rondrit in Zwitserland, 25ste richting Roemenië bollen

Comment

• Ik wil die ur RS6 van een paar pagina's terug, vind die maar eens te koop!!!!!
              AutoMinded.be

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bron: http://www.autoblog.nl/archive/2008/...een-v10-krijgt

Comment

• Net deze gevonden:

Prijs valt mee enkel jammer van de debadging in het rooster en achteraan...
                  AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                    Net deze gevonden:

Prijs valt mee enkel jammer van de debadging in het rooster en achteraan...
                    En de lelijke after-market velgen.

Comment

• Vraagprijs onder de 20k, nice.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        Vraagprijs onder de 20k, nice.
                        Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                        En de lelijke after-market velgen.
                        En voor die prijs vind ik die after market velgen niet erg. Eraf, verkopen en ori RS6 velgen erop! voila...

Is importeren uit duitsland moeilijk?
                        AutoMinded.be

Comment

• Nee, is helemaal niet moeilijk.

Comment

• Zo'n wagen met meer dan 200k km is tricky.

Ideale RS6 avant voor mij:

Ben afgestapt van 't zwart/zwart exterieur, alhoewel diegene van Corre ook subliem is. Op deze de spiegels in koetswerkkleur (en misschien de RS6 velgen in gunmetal) en 't is 100% mijn smaak.

Comment

• Ik wil ook die kleur, maar met chrome line en een licht interieur.

200k blijkt inderdaad tricky te zijn, cfr Lefty's auto, die de laatste tijd toch wel hier en daar wat probleempjes heeft

Comment

Ik wil ook die kleur, maar met chrome line en een licht interieur.

200k blijkt inderdaad tricky te zijn, cfr Lefty's auto, die de laatste tijd toch wel hier en daar wat probleempjes heeft
                                Bwoa probleempjes. De ophanging was 'n gekend probleem qua slijtage en daar valt nu perfect 'n mouw aan te passen. An sich is 't normaal dat een wagen die 200k km echt hard gereden is wel wat slijtage-verschijnselen begint te vertonen.

Comment

• Als ik het goed heb begrepen (voor zo ver ik kan volgen) was de ophanging toch niet het enige he?

Comment

• Ik zal genoeg vragen stellen eenmaal ik een keuze heb gemaakt hoor. Alles op z'n tijd.

Enkel zou ik hem ergens anders dan in Belgie moeten kunnen inschrijven. Fiscale pk en zo.
                                    AutoMinded.be

Comment

• Dacht toch dat de ophanging 't meest dringende probleem was?

Ik zat eerst met 'n zilveren met black optics in m'n hoofd, maar toen 'k een foto zag van de kofferklep vond 'k 't maar niks. (stuk achter de nummerplaathouder is dan ook volledig zwart en dat is mottig)

Comment

Ik wil ook die kleur, maar met chrome line en een licht interieur.

Ow, wat scheelt er dan aan z'n wagen?

Comment

• Lees een paar pagina's terug. Ophanging en zo.
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X