Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Denk alleen aan uzelf op gebied van watvoor auto je rijd
Als ik dat doe, mag ik binnen een jaar m'n deuren dicht doen.
Dat de bakker veel geld schept (als 'ie hard wil werken ; je gaat me dus nooit horen zeggen dat 'ie 't niet verdient), is geweten. Idem voor de beenhouwer.
Maar er zijn beroepen waar dat écht niet mogelijk is, tenzij je professionele harakiri wil plegen. Ik zit in de bankwereld, en mocht ik m'n zin gedaan hebben en een Z4 Coupé 3.0si hebben gekocht (die dingen gaan geen geld ), dan was 't snel gedaan. "Hè gadver, dat is met ONS geld betaald."
Maar staan 147's, zelfs met sperdiffjes, niet bekend omwille van hun parasietreacties in de stuurinrichting?
't is onontkenbaar een ouder chassis. Wel speels, maar of het zich nog kan meten met eentje gelijk de golf/A3? Intern heeft de 159 de 147 ook al 'doen vergeten' (zij het niet dat de 159 dan weer te zwaar is om echt te kunnen concurreren).
147GTA met Q2 diff in beschouw ik al niet meer als een ori kar.
En dan nog... dat Q2 diff mag dan nog zo goed zijn (naar't schijnt)... Ik heb er nog nooit mee gereden. Die A3 is nog steeds de beste FWD waar ik al mee gereden heb.
Mijn 147 kan daar in de verste verte niet aan tippen, aan die aandrijving...
Comment