Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    weinig info, maar dat is dus een drukgroep/koppeling voor op een RS6, manueel dan welteverstaan. Maar geen info over welke boite daarachter komt, welke software, hoeveel koppel die aankan, enz...

Kan evengoed een B5 RS4 setje zijn dat daar op de grond ligt

Hij weet blijkbaar wel wat ermee te doen.

hmm...komt oorspronkelijk van RS246.com, maar ook daar kan ik weinig info vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      En jij bent daar echt meer dan 100% zeker van, toch?

Raar..
      Ik ben daar 100% zeker van ja. Ik heb een jaar geleden zo'n 2 uur aan de telefoon gehangen om het hele LV-systeem uit te pluizen.

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Is er eigenlijk ook een reden waarom D'ieteren dat niet toelaat?
      ''Prestigeredenen'' zei die kerel aan de telefoon. Maar voor Porsche laten ze het dan wel toe .

Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
      ah ok,en geld da per type?bv kan mij voorstellen dat da met een 3.0tdi geen probleem is?
      Elke Audi. En Quattro, want dat is geloof ik het officiële merk van elke S/RS ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Ik ben daar 100% zeker van ja. Ik heb een jaar geleden zo'n 2 uur aan de telefoon gehangen om het hele LV-systeem uit te pluizen.
        ''Prestigeredenen'' zei die kerel aan de telefoon. Maar voor Porsche laten ze het dan wel toe .

Ik denk dat als je wat doorduwt en via via werkt, dat wel zou moeten lukken.

Nogmaals, denk ik he. D'Ieteren lijkt me wel zo'n vriendjespolitiek-maffia-achtig bedrijf. Dat lukt daar wel.

Comment

Ik denk dat als je wat doorduwt en via via werkt, dat wel zou moeten lukken.

Nogmaals, denk ik he. D'Ieteren lijkt me wel zo'n vriendjespolitiek-maffia-achtig bedrijf. Dat lukt daar wel.
          Ik denk van niet, want als er 1 auto goedgekeurd wordt, moeten ze alle andere auto's van dat type ook goedkeuren. Dus als er 1 RS6 wordt goedgekeurd, moeten ze alle andere RS6'en ook goedkeuren.

En ik heb de indruk dat ze dat pertinent niet willen bij d'Ieteren.

Jammer, want ik zie mezelf best rondrijden met zo'n S6 plus .

Comment

• Tenzij er iemand echt mensen in de directie van d'Ieteren kent?

Comment

• Het zou toch moeten lukken? De Avant heeft een grote laadruimte zonder achterbank en kan perfect als lichte vracht gebruikt worden. Soit, hopelijk lukt m'n oplossing in het buitenland dan hoef ik dat niet te doen. Iemand die weet hoe lang je in Belgie mag rondrijden met een buitenlandse plaat? (Officiele plaat ingeschreven in het buitenland)
              AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                Iemand die weet hoe lang je in Belgie mag rondrijden met een buitenlandse plaat? (Officiele plaat ingeschreven in het buitenland)

Eigenlijk helemaal niet als je niet ook in dat land woont en gedomicilieerd bent.

Comment

Tenzij er iemand echt mensen in de directie van d'Ieteren kent?
                  Ik ga alleszins eens navragen bij m'n garagist, die heeft daar wel wat mannetjes lopen.

Ik bedoel nu niet om zoiets te regelen, maar om eens te informeren.

Ik vraag me af of ze dat überhaupt wel kunnen weigeren.

Comment

• Mercedes-Benz weigert het alleszins ook...

Mocht het wel kunnen koop ik een Audi, mark my words.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                      Het zou toch moeten lukken? De Avant heeft een grote laadruimte zonder achterbank en kan perfect als lichte vracht gebruikt worden. Soit, hopelijk lukt m'n oplossing in het buitenland dan hoef ik dat niet te doen. Iemand die weet hoe lang je in Belgie mag rondrijden met een buitenlandse plaat? (Officiele plaat ingeschreven in het buitenland)
                      staat een zware boete op.
                      ik denk dat je hier niet langer dan een maand mag rond rijden aangezien je aan een soort belastingontduiking doet(lees geen biv betaald)

Comment

• Pfff al die system. We hebben dus een huis in dat land, de inschrijving is 1000x goedkoper maar ik mag er hier niet mee rond rijden. Ookal "woon" ik ginder evenveel als hier.
                        AutoMinded.be

Comment

• Als jij daar even veel woont als hier mag het wel.

Comment

Ik ga alleszins eens navragen bij m'n garagist, die heeft daar wel wat mannetjes lopen.

Ik bedoel nu niet om zoiets te regelen, maar om eens te informeren.

Ik vraag me af of ze dat überhaupt wel kunnen weigeren.
                            please do so

Dan komt er hier ook iets leuk.

Comment

Als jij daar even veel woont als hier mag het wel.
                              toch niet,zoals ik eerder al zei,ze zijn daar vrij streng in ivm belastingontduiking.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                toch niet,zoals ik eerder al zei,ze zijn daar vrij streng in ivm belastingontduiking.
                                Weet je dat zeker?

Volgens mij is het geen probleem als je kunt aantonen dat je vaste verblijfplaats in het buitenland is, wat je kunt als je daar de helft verblijft.

Comment

• Net op het nieuws geweest. Het mag voor een half jaar dan word je buitengekegeld.
                                  AutoMinded.be

Comment

Weet je dat zeker?

Volgens mij is het geen probleem als je kunt aantonen dat je vaste verblijfplaats in het buitenland is, wat je kunt als je daar de helft verblijft.
                                    mja ben niet 100% zeker.Als je meer in het buitenland dan hier verblijft zal dat misschien wel kunnen.
                                    Zal je allesinds moeten kunnen bewijzen.

Comment

• zo ééntje dan alstublieft
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                        Dat is natuurlijk zeer moeilijk aan te tonen hoeveel jij in je buitenlandse woning zit.

Stel: Je woont in het buitenland (laten we ff Lux nemen). en je werkt in Knokke.
                                        Ipv elke dag op en neer te rijden, besluit je iets bij te kopen in de buurt van Knokke.
                                        Alle werkdagen zit jij zowieso in Knokke, en af en toe blijf je daar ook eens een weekend (zee is leuker dan platteland).

Je moet per jaar minstens 3 jaar op je hoofdadres zitten, dat zijn 12 weken oftewel 90 dagen.

14 dagen zomervakantie (zij moeten niet weten dat je op Bali zit ipv in Lux.)
                                        7 dagen skivakantie

Blijven er nog 69 dagen over, dat zijn 35 weekends van de 52.

Simpel toch...

Comment

• ff je post editen Carlo, er zit een foutje in

Comment

Working...
                                          X