Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDat moet de vetste RS6 zijn die ik ooit heb gezien.
Ik twijfel nog met deze, copyright Rami overigens:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk dacht dat je nu onderhand wel door had dat ik het gewoon leuk vind om een beetje op audi te bashen
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIs er eigenlijk ook een reden waarom D'ieteren dat niet toelaat?
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenbv kan mij voorstellen dat da met een 3.0tdi geen probleem is?
Lang gekeken (voor de S6 er kwam) om een A6 3.0TDI te kopen in LV voor mijn vader, met de garage gekeken, contact op genomen met D'Ieteren...
Het kon niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZou dat gespoten zijn, of zo'n wrap?
wat kost dat eigenlijk? Ik zou het nog wel overwegen
Niet direct die kleur, maar toch.
Hier nog 2 pics:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk mis alleen dakrails.
Was me nog niet opgevallen, ik ook
Op de RS2 heb ik dat niet genomen voor de discretie.
Sorry spilleman ik kon het niet laten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSorry spilleman ik kon het niet laten
Ieder zijn gedacht, maar ik ben er zeker van dat de onze minder opvalt (dus discreter is) dan de uwe.
En rekening houdende met de pk's en prestaties dan van heel het forum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGa je weer die discussie bovenhalen?
Ieder zijn gedacht, maar ik ben er zeker van dat de onze minder opvalt (dus discreter is) dan de uwe.
En rekening houdende met de pk's en prestaties dan van heel het forum.
Ik maak maar een mopje spillies, ik zal het niet meer doen. Dacht dat het duidelijk was door de ( ) smiley.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenFak, I dig it, nu alleen nog wat leger-addenda und fertig!
Comment
-
Zalig, net 150 x het woord "unzufrieden" of de woorden "sehr unzufrieden" uitgesproken!
Was een marketingonderzoek naar de tevredenheid bij de garage in Ebikon waar ze met dat DRC geklungeld hebben en mij pas de 30ste weer wilden helpen.
Dan vroegen ze op het einde nog of die garage goed bij het merk audi past. Ik heb gezegd dat ik audi liefhebber ben maar dat de kosten soms de pan uit swingen, en dat het in die zin wel goed bij die garage past
Comment
Comment